Zielona Góra
Korepetycje z chemi... Witam, Jestem studentka 2 roku chemii na UAM w Poznaniu i chętnie udzielę korepetyc ...
|
Zielona Góra
Przewóz osób na lot... witam świadczę usługi w zakresie przewozu osób zielonej góry żar nowej soli zagania i ...
|
BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak należy bezpiecznie i prawidłowo korzystać z dobrodziejstw I ...
|
Łódź
Wynajem samochodów,... Wypożyczalnia samochodów oferuję wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Zielona Góra Praca (129)
|
Telefoniczna Obsługa Klienta o profilu informacyjno- sprzeda
Id ogłoszenia: 135543 Data dodania: 2011-02-11 Ostatnia edycja: 2011-02-11 Data ważności: Bezterminowo
Grupa LeasingTeam Sp. z o. o. działa na rynku polskim od 2004r. , jako licencjonowana Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego. Wysoka jakość usług świadczonych została w roku 2007 potwierdzona certyfikatem Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2000. LeasingTeam Sp. z o. o. posiada certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia (wpis pod numerem 636).
Dla naszego Klienta, dużej firmy z branży telekomunikacyjnej, wyspecjalizowanej w świadczeniu usług na rynku telefonii stacjonarnej, telefonii komórkowej, Internetu oraz transmisji danych poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Telefoniczna obsługa klienta o profilu informacyjno – sprzedażowym. Miejsce pracy: Zielona Góra Nr ref.: ZG/001 Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: • Telefoniczna sprzedaż usług i produktów, • Telefoniczne udzielanie informacji, • Wprowadzanie zleceń, • Aktywacja usług, , • Rozpatrywanie problemów Klienta związanych z usługami / promocjami, instrukcjami obsługi aparatów • Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach • Praca przy monitorze z wykorzystaniem mikrosłuchawek Oczekiwania wobec Kandydata: • Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Word, Excel, bazy danych, biegła obsługa klawiatury) • Umiejętność przekonywania i budowania pozytywnych relacji • Odporność na stres (umiejętność pracy pod presją czasu) • Dobra organizacja czasu i miejsca pracy • Komunikatywność (zdolność szybkiego nawiązywania kontaktu) • Dokładność, systematyczność, rzetelność • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku (telefoniczna obsługa klienta, telemarketer) Oferujemy: • Stałą pracę w miłej i przyjaznej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji • Wynagrodzenie godzinowe • Pracę w systemie zmianowym • Umowę o pracę tymczasową
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
|