Chorzów
Praca dla studentów... Szukam osób wytrwałych, samodzielnych,lubiących kontakt z ludżmi, mających dostęp do ...
|
Bielsko-Biała
Bielsko-Biała. Strz... Profesjonalne strzyżenie, trymowanie psów według wzorców FCI lub na życzenie klienta. ...
|
BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak należy bezpiecznie i prawidłowo korzystać z dobrodziejstw I ...
|
Łódź
Wynajem samochodów,... Wypożyczalnia samochodów oferuję wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
śląskie Nauka (1190)
|
Zarządzanie Konfliktem, Jak Sobie Radzić w Trudnych Sytuacji
Id ogłoszenia: 144838 Data dodania: 2011-04-22 Ostatnia edycja: 2011-04-22 Data ważności: Nieaktualne
Zarządzanie konfliktem -
jak radzić sobie w trudnych sytuacjach? Cel warsztatów: Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej. Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją - w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze. Zapoznanie uczestników z sytuacją konfliktu, poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany - wygrany" oraz pozwalają zachować dobre relacje pomiędzy stronami konfliktu. Rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Program: Konflikt- przeciwstawne poglądy drogą do kreowania nowych rozwiązań. Natura emocji i ich znaczenia w relacjach międzyludzkich. Konflikty naturalne. Konflikty strategiczne. Konflikty negocjowalne. Konflikty nienegocjowalne. Sposoby rozwiązywania konfliktów. Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych i przeciwdziałanie im. Strategie postępiania w trudnych sytuacja. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej: zapobieganie konfliktom stymulowanie sytuacji współzawodnictwa wyciszanie konfliktów rozwiązywanie konfliktów Komunikacja w trudnych sytuacjach. Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji Jak usprawnić komunikacje w zespole ? Jak radzić sobie w sytuacja konfliktowych (rozwiązywanie problemów)? Motywy postępowania, mechanizmy obronne, podstawy psychologii konfliktu. Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami współpracowników. Asertywność menedżera. Motywowanie w konflikcie Współuczestniczenie motywuje. Poczucie rozwijania się jest motywujące. Przynależność do grupy jest motywujące. Wyzwania są motywujące tylko wtedy, gdy można wygrać. Zrozumienie zachowania i motywatorów. Sztuka porozumiewania się. Komunikatywność jako podstawowa zdolność nowoczesnego człowieka. Ukryte programy. Nawiązywanie kontaktu szczególnie w sytuacji stresowej. Precyzyjne wypowiedzi. Negocjowanie. Rozwiązywanie konfliktu w miejsce walki wręcz. Komunikowanie się w pracy i w domu. Sposób prowadzenia warsztatów: Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu nagrania video. Teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia - 20 % czasu szkolenia Ćwiczenia indywidualne i zespołowe, gry sytuacyjne, autoprezentacja i odgrywanie ról - 80 % czasu szkolenia Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności. Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych) Koszt Inwestycji: 1690 zł/os netto + 23 % VAT (koszt bez noclegu) ( W sprawie noclegu proszę o kontakt pod numer: 32 470 11 75) Cena obejmuje 16 godzinne szkolenie, 4 przerwy kawowe, 2 obiady, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia. Termin/Miejsce: 12-13 września Kraków Cena: 1690 zł/os+VAT PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
|