Gniezno
BUTY MARKOWE/ODZIE¯... Podejmê wspó³pracê z dostawc± obuwia sportowego i odzie¿y. Marek;Adidas,Puma,reebok, ...
|
Pi³a
ODSNIE¯ANIE DACHÓW ... serwis 24 h! liczebny zespó³! sprzêt ochrony indywidualnej!, techniki alpinistyczne! ...
|
Poznañ
Elegancki 30 latek jestem energicznym zapracowanym handlowcem, poznam pani±, dziêki której poczujê ciep³ ...
|
BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak nale¿y bezpiecznie i prawid³owo korzystaæ z dobrodziejstw I ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
wielkopolskie Nauka (956)
|
Szkolenia sprzeda¿owe. Zapraszamy!
Id og³oszenia: 156232 Data dodania: 2011-08-10 Ostatnia edycja: 2011-08-10 Data wa¿no¶ci: Nieaktualne
Firma PM Group Zubrycki, Panasewicz Sp. J. serdecznie zaprasza do uczestnictwa w szkoleniach sprzeda¿owych.
Szkolenie realizowane w ramach projektu „Budujemy kompetencje sprzeda¿owe ma³ych firm” TRENING INTERPERSONALNY DLA KIEROWNIKÓW ZESPO£ÓW SPRZEDA¯Y Powy¿szy kurs pozwoli zwiêkszyæ efektywno¶æ sprzeda¿y w Twojej firmie!!! Szkolenie to zbiór podstawowej wiedzy i umiejêtno¶ci, które powinien posiadaæ kierownik sprzeda¿y oraz manager dzia³u handlowego. Sukces lub problemy w dziale handlowym nie s± dzie³em przypadku. Ka¿dy manager wyposa¿ony w takie narzêdzia bêdzie móg³ z powodzeniem pomagaæ swoim handlowcom w drodze do wspólnego sukcesu ca³ego dzia³u handlowego. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników (przede wszystkim kierowników i managerów dzia³ów handlowych oraz osób bezpo¶rednio lub po¶rednio odpowiedzialnych za wyniki dzia³u handlowego) z metodami skutecznego kierowania zespo³em handlowców. Program szkolenia: 1. Natura i zasady funkcjonowania grup. Budowanie grupy i efektywna praca w grupie 2. Audiogeneza komunikacji - znaczenie i funkcje komunikacji, czynniki u³atwiaj±ce komunikacjê 3. Komunikacja interpersonalna 4. Proces komunikowania. Zasady dobrej komunikacji 5. Aktywne komunikowanie i przekazywanie informacji. Style komunikowania siê a dopasowanie rodzaju komunikacji do sytuacji 6. Rodzaje komunikacji. Komunikacja werbalna i niewerbalna, jednokierunkowa oraz dwukierunkowa 7. Komunikacja w organizacji, relacje z prze³o¿onym. 8. Bezg³o¶na komunikacja w firmie 9. Przeszkody w skutecznym komunikowaniu siê, przyczyny konfliktu, psychologiczne warunki powstawania konfliktu 10. Rola lidera zespo³u, cechy przywódcy 11. Istota konfliktu, rozwi±zywanie konfliktów 12. Przyczyny konfliktów – oceny, opinie i informacja zwrotna 13. Przezwyciê¿anie przeszkód w komunikacji interpersonalnej, asertywno¶æ W trakcie trwania szkolenia zapewniamy: · wykwalifikowanych trenerów, · blok wyk³adowo - warsztatowy, · wy¿ywienie, · profesjonalnie przygotowane materia³y Cena: 0
Kontakt do og³oszeniodawcy:
|