Lublin
Znaleziona! Sunia m... Znaleziona w Lublinie przy ul. Zamojskiej, ma³a suczka o umaszczeniu tricolor (czarne ...
|
BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak nale¿y bezpiecznie i prawid³owo korzystaæ z dobrodziejstw I ...
|
£ód¼
Wynajem samochodów,... Wypo¿yczalnia samochodów oferujê wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
|
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prê¿nie rozwijaj±ca siê firma transportowa nale¿±ca do LOG Gro ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
Lublin Nauka (444)
|
Szkolenie dla firm Lublin, obs³uga klienta, telefon, rozmowa
Id og³oszenia: 183078 Data dodania: 2012-06-19 Ostatnia edycja: 2012-06-19 Data wa¿no¶ci: Nieaktualne
Unlimited Group Polska zaprasza na szkolenie dla firm ¶wiadomych kluczowej roli kontaktu telefonicznego z klientem
Jak zahipnotyzowaæ rozmow± telefoniczn± Czy wiesz, ¿e w ci±gu ostatnich lat coraz wiêksze znaczenie zyskuje skutecznie przeprowadzona rozmowa telefoniczna z klientem. Jak sprawiæ by ten pierwszy kontakt nie okaza³ siê ostatnim? Jak skutecznie argumentowaæ, przekonywaæ rozmówcê do swoich racji i d±¿yæ do zamkniêcia transakcji? Je¶li chcesz by podwalinami sukcesu Twojej firmy by³y osoby ¶wiadome, znaj±ce i umiejêtnie wykorzystuj±ce techniki oddzia³ywania na rozmówcê, to szkolenie powsta³o w³a¶nie z my¶l± o Twoich pracownikach!!! Korzy¶ci p³yn±ce z uczestnictwa w szkoleniu: Poka¿emy jak wygl±da telefoniczny savoir vivre, podstawowe prawa marketingu relacji; Nauczymy prawid³owej emisji g³osu podczas rozmowy; Twoi pracownicy nabêd± umiejêtno¶æ budowania profesjonalnego wizerunku firmy; Nauczymy ich efektywnego zadawania pytañ i umiejêtnego odpowiadania na nie; Poka¿emy, ¿e nawet rozmowa z, , trudnym klientem'' mo¿e koñczyæ siê sukcesem i jak tego dokonaæ; Nauczymy technik perswazji i wywierania wp³ywu na rozmówcê; Przygotujemy pracowników na trudne sytuacje podczas rozmowy i nauczymy jak radziæ ze stresem oraz obiekcjami klienta; Ka¿dy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzaj±cy zdobycie nowych umiejêtno¶ci. Jak odnie¶æ sukces firmowy dziêki profesjonalnej telefonicznej obs³udze klienta? Masz szansê by Twoi pracownicy uczyli siê tego od najlepszych!!! Zapraszamy ju¿ 14 lipca 2012 r. Tylko teraz cena 150 z³!!! Zadzwoñ i zapytaj o zni¿ki!!! UWAGA: liczba miejsc jest ograniczona, liczy siê kolejno¶æ wp³at na konto. W razie pytañ i w±tpliwo¶ci prosimy o kontakt pod numerem telefonu lub mailem Znajd¼ nas równie¿ na Facebooku!!! Cena: 90 PLN
Kontakt do og³oszeniodawcy:
|