Serwis og³oszeniowy Og³oszenia drobne

Lublin - lubelskie

Szkolenie dla firm Lublin, obs³uga klienta, telefo...
zapamiêtaj mnie przypomnij has³o
Dzisiaj jest Niedziela, 28 Kwietnia 2024, Imieniny obchodz±: Waleria, Ludwik i Pawe³


Jeste¶ w: Adin.pl / lubelskie / Lublin / Nauka / Kursy i szkolenia / Komputerowe/Informatyczne
Og³oszenia wyró¿nione
Lublin
Znaleziona! Sunia m... Znaleziona w Lublinie przy ul. Zamojskiej, ma³a suczka o umaszczeniu tricolor (czarne ...

BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak nale¿y bezpiecznie i prawid³owo korzystaæ z dobrodziejstw I ...
£ód¼
Wynajem samochodów,... Wypo¿yczalnia samochodów oferujê wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prê¿nie rozwijaj±ca siê firma transportowa nale¿±ca do LOG Gro ...
  Znajd¼ og³oszenie:
Lublin
Nauka (444)
Szkolenie dla firm Lublin, obs³uga klienta, telefon, rozmowa
Id og³oszenia: 183078   Data dodania: 2012-06-19   Ostatnia edycja: 2012-06-19   Data wa¿no¶ci: Nieaktualne
Unlimited Group Polska zaprasza na szkolenie dla firm ¶wiadomych kluczowej roli kontaktu telefonicznego z klientem
Jak zahipnotyzowaæ rozmow± telefoniczn±

Czy wiesz, ¿e w ci±gu ostatnich lat coraz wiêksze znaczenie zyskuje skutecznie przeprowadzona rozmowa telefoniczna z klientem. Jak sprawiæ by ten pierwszy kontakt nie okaza³ siê ostatnim? Jak skutecznie argumentowaæ, przekonywaæ rozmówcê do swoich racji i d±¿yæ do zamkniêcia transakcji?
Je¶li chcesz by podwalinami sukcesu Twojej firmy by³y osoby ¶wiadome, znaj±ce i umiejêtnie wykorzystuj±ce techniki oddzia³ywania na rozmówcê, to szkolenie powsta³o w³a¶nie z my¶l± o Twoich pracownikach!!!
Korzy¶ci p³yn±ce z uczestnictwa w szkoleniu:
Poka¿emy jak wygl±da telefoniczny savoir vivre, podstawowe prawa marketingu relacji;
Nauczymy prawid³owej emisji g³osu podczas rozmowy;
Twoi pracownicy nabêd± umiejêtno¶æ budowania profesjonalnego wizerunku firmy;
Nauczymy ich efektywnego zadawania pytañ i umiejêtnego odpowiadania na nie;
Poka¿emy, ¿e nawet rozmowa z, , trudnym klientem'' mo¿e koñczyæ siê sukcesem i jak tego dokonaæ;
Nauczymy technik perswazji i wywierania wp³ywu na rozmówcê;
Przygotujemy pracowników na trudne sytuacje podczas rozmowy i nauczymy jak radziæ ze stresem oraz obiekcjami klienta;
Ka¿dy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzaj±cy zdobycie nowych umiejêtno¶ci.

Jak odnie¶æ sukces firmowy dziêki profesjonalnej telefonicznej obs³udze klienta? Masz szansê by Twoi pracownicy uczyli siê tego od najlepszych!!!
Zapraszamy ju¿ 14 lipca 2012 r.
Tylko teraz cena 150 z³!!! Zadzwoñ i zapytaj o zni¿ki!!!
UWAGA: liczba miejsc jest ograniczona, liczy siê kolejno¶æ wp³at na konto.

W razie pytañ i w±tpliwo¶ci prosimy o kontakt pod numerem telefonu lub mailem
Znajd¼ nas równie¿ na Facebooku!!!
Cena: 90 PLN
    Kontakt do og³oszeniodawcy:
Dane podstawowe:

Osoba kontaktowa:
Unlimited Group Polska

Miejscowo¶æ:
Lublin

Ulica nr:
Lotnicza 3

Województwo:
lubelskie

Kod pocztowy:
20-022

Telefon:
533993337

Adres WWW:
www.unlimitedgroup.pl

Dane uzupe³niaj±ce:
Lotnicza 3, lublin
Zapisy i szczegó³owe informacje: www.cs.unlimitedgroup.pl
533 993 337
info@unlimitedgroup.pl
Ostatnio dodane og³oszenia
Og³oszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMÊ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024