Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się firma transportowa należąca do LOG Gro ...
|
Warszawa
Asystent z orzeczen... BPO NETWORK Sp. z o.o. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Asyste ...
|
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
|
Józefów
POZNAM MIŁA I ATRAK... 36latek pozna nawiąże dyskretną znajomość z miłą i atrakcyjną zewnętrznie i duchowo o ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Gdańsk Nauka (425)
|
Zarządzanie i Kierwoanie Zespołem - 8-9.11.2014
Id ogłoszenia: 218319 Data dodania: 2014-04-16 Ostatnia edycja: 2014-07-13 Data ważności: Nieaktualne, w archiwum
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Otwartym:
ZARZĄDZANIE I KIEROWANIE ZESPOŁEM- 2 DNI Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych: • Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki • Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście • Wykwalifikowana kadra trenerska • Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia • Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika • Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych Narzędzia Szkoleniowe: • Prezentacje multimedialne • Analiza przypadków, case study • Indywidualne doradztwo • Gry symulacyjne • Testy psychologiczne • Dyskusje, Demonstracje • Scenki • Psychodrama Cel szkolenia: Praca zespołowa jest podstawową formą organizacji pracy. Członkowie zespołu powinni być świadomi swojej przynależności do grupy, mieć wspólny cel i być wzajemnie współzależni w jego realizacji. W pracy zespołowej ważna jest komunikacja, jasno określone zasady współdziałania, klimat i kultura organizacyjna zespołu. Ciągłe interakcje między członkami zespołu mogą rodzić konflikty i niezrozumienie. Dlatego każdy zespół potrzebuje dobrego lidera. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili: • Zbudować efektywny zespół z odpowiednio dobranymi rolami oraz stworzyć efektywny system komunikacji w zespole • Kreować cechy dobrego lidera • Motywować pracowników • Delegować zadania • Negocjować • Radzić sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej Ramowy program szkolenia: Część I KOMUNIKACJA W ZESPOLE Skuteczna komunikacja w biznesie, komunikacja w relacjach przełożony/podwładny, wywieranie pozytywnego wrażenia, teoria okna komunikacyjnego, efektywne metody komunikacji, trening aktywnego słuchania, pytania zamknięte i otwarte oraz ich wpływ na pracownika, parafraza, dowartościowywanie, trening autoprezentacji. CZĘŚĆ II BUDOWANIE ZESPOŁU Miejsce i rola zespołów w organizacjach, mocne strony pracy zespołowej, różnice między grupą a zespołem, kryteria wyboru dobór ludzi do zespołu, cechy efektywnego zespołu, wywieranie wpływu przez grupy- psychologia relacji, władza i wpływ lidera na zespół, role zespołowe i ich wpływ na zespół. Część III LIDER W ZESPOLE Kreowanie cech profesjonalnego lidera, sylwetka lidera i jej wpływ na pracowników, funkcje zarządzania, style kierowania. Indywidualny wykres kompetencyjny uczestników szkolenia jako lidera zespołu. Zasady savoir vivru w biznesie, etykieta biznesu, znaczenie kolorystyki w kontakcie z pracownikami. Część IV ASERTYWNOŚĆ I WYWIERANIE WPŁYWU Zasady asertywności, zachowania bierne, asertywne, agresywne i manipulujące oraz ich wpływ na pracowników, budowanie pewności siebie, indywidualne treningi budowania pewności siebie, techniki asertywności, zdarta płyta, komunikaty typu JA, asertywna odmowa, asertywna krytyka, metoda jujitsu, różnica pomiędzy asertywnością, a wywieraniem wpływu, zasady wywierania wpływu m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji. Wpływ manipulacji na pracownika. Część V MOTYWACJA I DELEGOWANIE ZADAŃ Rodzaje i funkcje motywacji, skuteczne motywowanie pracowników, treningi motywacyjne, szukanie przyczyn braku motywacji u pracowników, promowanie i nagradzanie działań grupowych, aktywne uczestnictwo lidera w pracach grupy, motywowanie a stymulowanie pracowników, wpływ osobowości człowieka na motywowanie, rodzaje motywatorów CZĘŚĆ VI SYTUACJE TRUDNE W PRACY ZESPOŁOWEJ Trudne sytuacje w pracy zespołowej i jak im przeciwdziałać (brak jasno określonych celów działania zespołu, zjawisko rozproszonej odpowiedzialności, tworzenie się atmosfery rywalizacji między pracownikami, konflikty w grupie, zjawisko konformizmu w grupie), lider jako mediator sporów, trening radzenia sobie w trudnych sytuacjach na stanowisku lidera (umiejętne przekazywanie złych wiadomości, tworzenie właściwej atmosfery w zespole, radzenie sobie w sytuacji lider kontra grupa). Termin szkolenia: 08.11.2014 oraz 09.11.2014 Koszt uczestnictwa: 499 PLN Koszt uczestnictwa zawiera: 2 dni szkoleniowe (w godzinach 8-14), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe. Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Aktualne promocje oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na www w zakładce Szkolenia Otwarte Cena: 499 PLN
|