|
Kraków
Wizualizacje 3D dom... Oferujê modele architektoniczne mieszkañ, domów, wnêtrz, mebli w 3D z wykonaniem wiz ...
|
Sucha Beskidzka
Obr±czki dla drobne... Posiadam w sprzeda¿y obr±czki aluminiowe sta³e dla drobnej egzotyki, kanarków, papug ...
|
Kraków
CZARNY w typie nowo... Czarny jest mieszank± nowofundlanda. Zosta³ znaleziony po wypadku. Obecnie Czarny doc ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
Kraków Nauka (1413)
|
Kurs sekretarsko-asystencki
Id og³oszenia: 235344 Data dodania: 2015-04-21 Ostatnia edycja: 2015-12-22 Data wa¿no¶ci: Nieaktualne
Termin: 25-29.01.2016 | 22-26.02.2016 | 21-25.03.2016 | 25-29.04.2016
Liczba godzin: 30 godzin lekcyjnych Cena: 450 z³ (netto) osoby indywidualne 600 z³ (netto) osoby delegowane z firm Cel: Celem kursu jest wszechstronne przygotowanie do pracy na stanowisku sekretarsko-asystenckim, nabycie kompetencji efektywnej pracy w biurze, wspó³pracy z szefem i interesantami oraz w³a¶ciwego reprezentowania firmy. Adresaci: Kurs skierowany jest osób które zamierzaj± podj±æ pracê na stanowisku asystentki/sekretarki, b±d¼ osoby, które chc± zdobyæ szersz± wiedzê na temat wykonywanej pracy. Program szkolenia: 1. Funkcjonowanie sekretariatu • Zasady organizacji biura i sekretariatu • Organizacja stanowiska pracy • Specjalistyczne wyposa¿enie sekretariatu i obs³uga urz±dzeñ techniki biurowej • Przyjmowanie i wysy³anie korespondencji • Przechowywanie i archiwizacja dokumentów • Obs³uga interesantów i udzielanie informacji2. Rola asystenta/ki, sekretarki/sekretarza w firmie • Predyspozycje osobowo¶ciowe • Zadania na stanowisku asystencko-sekretarskim • Charakterystyka i funkcje stanowiska w firmie • Etyka zawodu 3. Praca biurowa – narzêdzia i ich wykorzystanie • Edytor tekstu i jego funkcje • Zastosowanie arkusza kalkulacyjnego w pracy sekretarki-asystentki • Przygotowanie prezentacji (Power Point) • Wykorzystywanie pakietu Ms Office w biurze • Wykorzystanie sieci Internet i poczty elektronicznej • Bezpieczeñstwo komputera i zgromadzonych danych 4. Profesjonalne redagowanie dokumentacji urzêdowej/ firmowej • Podstawy i zakres prawny dotycz±cy dokumentacji i korespondencji • W³asne akty normatywne • Rodzaje dokumentów i pism urzêdowych • Techniki redagowania pism • Zasady pisania listów w kontaktach miêdzynarodowych • Zarz±dzanie i archiwizowanie dokumentacji • Prawid³owe prowadzenie dokumentacji • Zasady obowi±zuj±ce strony postêpowania administracyjnego w zakresie obiegu pism i korespondencji 5. Trening skuteczno¶ci interpersonalnej • Kultura i etyka zawodu sekretarki-asystentki • Ubiór i cechy profesjonalnej sekretarki-asystentki • Zasady savoir vivre • Efektywna komunikacja interpersonalna • Komunikacja telefoniczna i pisemna • Efektywne zarz±dzanie czasem 6. Elementy prawa administracyjnego • Zakres regulacji przepisów w sprawach pracowniczych • Formy zatrudnienia wed³ug prawa pracy • Umowy cywilnoprawne • Dokumentacja zatrudnienia • Delegacje s³u¿bowe • Ewidencja czasu pracy • Bezpieczeñstwo i higiena pracy w biurze Cena: 450 z³ netto PLN
Kontakt do og³oszeniodawcy:
Inne og³oszenia tego og³oszeniodawcy: pe³na lista og³oszeñ u¿ytkownika Centrum IB
|