Częstochowa
ŁATEK był przykuty ... ŁATEK ten uroczy, kochany, fantastyczny, szorstkowłosy, spędzał swoje życie na łańcuc ...
|
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
|
Józefów
POZNAM MIŁA I ATRAK... 36latek pozna nawiąże dyskretną znajomość z miłą i atrakcyjną zewnętrznie i duchowo o ...
|
Warszawa
Cudak - błagam o do... Cudak to średniej wielkości, ok 4-letni piesek o czarnej, lśniącej, gładkiej sierści ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Gdańsk Nauka (425)
|
Szkolenie: Skuteczna i atrakcyjna komunikacja wewnętrzna
Id ogłoszenia: 252364 Data dodania: 2016-11-10 Ostatnia edycja: 2016-11-15 Data ważności: Bezterminowo
Skuteczna i atrakcyjna komunikacja wewnętrzna – sprawny krwioobieg organizacji dwudniowe warsztaty
Gdańsk, 8-9 grudnia 2016 r. Dla kogo są te warsztaty? ⇒ specjaliści i managerowie działów HR ⇒ specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej ⇒ osoby wykorzystujące w swojej pracy elementy komunikacji wewnętrznej Korzyści z uczestnictwa w warsztatach: ⇒ Poznasz zasady porozumiewania się ludzi w organizacjach ⇒ Dowiesz się, jak określić cele i odbiorców komunikacji wewnętrznej ⇒ Poznasz najskuteczniejsze metody tworzenia przekazów komunikacyjnych ⇒ Zdobędziesz praktyczne umiejętności opracowania i wdrożenia strategii komunikacji wewnętrznej metodą projektową ⇒ Nauczysz się przeprowadzać diagnozę stanu komunikacji wewnętrznej ⇒ Poznasz strategię pracy, która pozwoli Ci budować trwałe relacje Moduły szkoleniowe: MODUŁ I: I TAK SIĘ KOMUNIKUJEMY – PO CO ZARZĄDZAĆ KOMUNIKACJĄ WEWNĘTRZNĄ? 1. Psychologia organizacji – zachowania ludzi i ich potrzeby komunikacyjne. 2. Proces komunikacyjny. 3. Jakie są bariery komunikacyjne w organizacji? 4. Zasady skutecznej i efektywnej komunikacji. 5. Rola kultury organizacyjnej w komunikacji wewnętrznej. MODUŁ II: OD KOMUNIKACJI DO ZAANGAŻOWANIA – ROLA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ 1. Zmieniająca się rola osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną – w kierunku dialogu i zaangażowania. 2. Komunikacja wewnętrzna a HR, PR, employer branding – w kierunku komunikacji zintegrowanej? 3. Jak budować zaufanie do komunikacji w organizacji? 4. Rola kadry kierowniczej w procesie skutecznej komunikacji. MODUŁ III: JAK OPRACOWAĆ I WDROŻYĆ STRATEGIĘ KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ WSPIERAJĄCĄ STRATEGIĘ ORGANIZACJI? 1. Proces tworzenia i realizacji strategii komunikacji wewnętrznej. 2. Diagnoza stanu komunikacji wewnętrznej w firmie. 3. Przekładanie celów strategicznych organizacji na cele strategii komunikacji wewnętrznej. 4. Jak określić grupy docelowe – odbiorców komunikacji? 5. Narzędzia komunikacji wewnętrznej - w tym zastosowanie nowych technologii. 6. Mierniki i ewaluacja działań. MODUŁ IV: TRENING TWORZENIA PRZEKAZÓW KOMUNIKACYJNYCH 1. Główne typy i struktura komunikatów. 2. Informowanie czy perswazja – różnice i przykłady zastosowania. 3. Trening tworzenia skutecznego planu komunikacji. 4. Zainteresowanie odbiorców poprzez video, infografiki, storytelling - podstawy. 5. Skuteczna komunikacja w czasie chaosu informacyjnego – czy więcej znaczy lepiej? MODUŁ V: KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W PROCESIE ZARZĄDZANIA ZMIANĄ 1. Podstawowe zasady zarządzania zmianą w organizacji 2. Komunikacja wewnętrzna jako zarządzanie emocjami w trakcie zmiany 3. Zasady skutecznej komunikacji podczas zarządzania zmianą Prowadzący: Patrycja Świątek Marek Wardaszka Cena: 980 netto PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
|