Serwis ogłoszeniowy Ogłoszenia drobne

Gdańsk - pomorskie

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Otw...
zapamiętaj mnie przypomnij hasło
Dzisiaj jest Piątek, 19 Kwietnia 2024, Imieniny obchodzą: Adolf, Leon i Tymon


Jesteś w: Adin.pl / pomorskie / Gdańsk / Nauka / Kursy i szkolenia / Biznesowe
Ogłoszenia wyróżnione
Łódź
Wynajem samochodów,... Wypożyczalnia samochodów oferuję wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się firma transportowa należąca do LOG Gro ...
Warszawa
Asystent z orzeczen... BPO NETWORK Sp. z o.o. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Asyste ...
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
  Znajdź ogłoszenie:
Gdańsk
Nauka (425)
Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Otwarte 18.11
Id ogłoszenia: 255199   Data dodania: 2017-03-17   Ostatnia edycja: 2018-01-05   Data ważności: Nieaktualne, w archiwum
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Otwartym:

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta

Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:
• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych

Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama

Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu przygotować uczestników do kontaktu z klientem. Uczestnicy szkolenia:
• Zapoznają się ze standardami obsługi klienta
• Nauczą się, jak zbudować dobre pierwsze wrażenie i skutecznie komunikować się w biznesie
• Poznają rożne typy klientów i dowiedzą się, jak radzić sobie w interakcjach z każdym z nich
• Przejdą trening wykorzystania różnych technik sprzedaży
• Nauczą się tworzyć atrakcyjne oferty handlowe
• Poznają sposoby pozyskiwania klientów
• Dowiedzą się jak negocjować, by osiągnąć jak najlepszy efekt


Ramowy program szkolenia:

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży, standardy obsługi telefonicznej, elektronicznej i bezpośredniej Klientów, sprzedaż produktów vs sprzedaż usług – słowa kluczowe w podejściu do Klienta.

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA
Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał wzrokowy, kinestetyczny, słuchowy – dopasowanie słownictwa w dialogu bezpośrednim, optimum dystansu. Reguła pierwszego wrażenia. Indywidualne treningi tworzenia pierwszego wrażenia uczestników szkolenia. Pytania zamknięte i otwarte. Trening aktywnego słuchania – reguła pierwszeństwa, efekt świeżości, zasada 5+/- 2. Parafraza, odzwierciedlanie uczuć, dowartościowywanie rozmówcy. Kontakt bezpośredni z klientem – analiza obecnych standardów obsługi klienta. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Gestykulacja, ton głosu, wyraz twarzy, wizerunek – teoria i analiza mowy ciała w nawiązaniu do pozytywnego kontaktu z Klientem.

WYWIERANIE WPŁYWU
Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz zastosowanie w kontakcie z Klientem. Zasady asertywności, różnica między asertywnością, a wywieraniem wpływu, zachowania asertywne, agresywne, bierne i manipulujące oraz ich wpływ na Klienta, techniki asertywności, komunikaty typu Ja, zdarta płyta, metoda jujitsu, trening budowania pewności siebie. Indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy praz praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników.

TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY
Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów, sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść, metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania. Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART.

SYTUACJE TRUDNE W KONTAKCIE Z KLIENTEM
Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie, reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje – zwroty i słowa kluczowe. Indywidualne treningi uczestników pozwalające na wykorzystanie technik sprzedaży.

Termin szkolenia: 18.11.2017
Koszt uczestnictwa: 599 PLN
Koszt uczestnictwa zawiera: 1 dzień szkoleniowy (w godzinach 7-13), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe.

Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Cena: 599 PLN
Ostatnio dodane ogłoszenia
Ogłoszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMĘ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024