Serwis og³oszeniowy Og³oszenia drobne

Biznesowe -

Trening Efektywnej Sprzeda¿y Szkolenie Dofinansowa...
zapamiêtaj mnie przypomnij has³o
Dzisiaj jest Czwartek, 25 Kwietnia 2024, Imieniny obchodz±: Marek, Jaros³aw i Wasyl


Jeste¶ w: Adin.pl / Nauka / Kursy i szkolenia / Biznesowe
Og³oszenia wyró¿nione

BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak nale¿y bezpiecznie i prawid³owo korzystaæ z dobrodziejstw I ...
£ód¼
Wynajem samochodów,... Wypo¿yczalnia samochodów oferujê wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prê¿nie rozwijaj±ca siê firma transportowa nale¿±ca do LOG Gro ...
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
  Znajd¼ og³oszenie:
Nauka (12980)
Trening Efektywnej Sprzeda¿y Szkolenie Dofinansowane
Id og³oszenia: 262074   Data dodania: 2018-04-15   Ostatnia edycja: 2018-07-03   Data wa¿no¶ci: Nieaktualne, w archiwum
Korzy¶ci udzia³u w Szkoleniach Dofinansowanych

 Oszczêdno¶æ kosztów: przeszkolenie 1 pracownika to koszt 350 PLN netto za dwa dni lub 250 PLN netto za jeden
 Brak kosztów ukrytych: dojazd, nocleg trenera wliczone w koszty projektu
 Wnioski i wskazówki dla przedsiêbiorstwa po szkoleniu
 Certyfikaty ukoñczenia szkolenia
 Indywidualne wskazówki dla uczestników szkolenia
 Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ci±gu miesi±ca po zrealizowanym szkoleniu
 Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii
 Przed szkoleniem firma zostaje objêta us³ug± „Tajemniczy klient”. Zweryfikuje to pracê uczestników szkolenia telefonicznie, bezpo¶rednio lub elektronicznie. Na tej podstawie dokonana zostaje ocena umiejêtno¶ci i problemów uczestników szkolenia, by lepiej dopracowaæ program szkolenia do konkretnych kwestii nad którymi powinni popracowaæ.


Szczegó³y projektu
1. Celem projektu jest podniesienie umiejêtno¶ci komunikacji w¶ród mikro, ma³ych, ¶rednich i du¿ych przedsiêbiorstw.
2. Projektem objête s± przedsiêbiorstwa maj±ce sw± siedzibê na terenie Rzeczpospolitej Polski.
3. Koszt szkolenia w dowolnej lokalizacji wybranej przez Przedsiêbiorstwo wynosi 3 500 PLN ca³a grupa (nie wiêcej ni¿ 10 uczestników), za 2 dni szkolenia lub 2500 PLN netto ca³a grupa (nie wiêcej ni¿ 10 uczestników) za 1 dzieñ.
4. Projekt trwa od 03.04.2018 do 31.10.2018 lub do wyczerpania miejsc w projekcie.
5. Szkolenia nale¿y zrealizowaæ najpó¼niej do 31.12.2018.
6. Miejsce szkolenia –salê wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiaj±cy.
7. Realizacja – przedsiêbiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wype³nienie formularza zg³oszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana umowa.
Program Szkolenia:
Cele szkolenia:

 Usprawnienie procesów sprzeda¿y i obs³ugi w mikro, ma³ych i du¿ych przedsiêbiorstwach
 Weryfikacja umiejêtno¶ci sprzeda¿y poszczególnych uczestników szkolenia
 Analiza procesu sprzeda¿y w przedsiêbiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
 Bezp³atna analiza jako¶ci obs³ugo klienta/ sprzeda¿y przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
 Wypracowanie umiejêtno¶ci sprzeda¿y i obs³ugi klienta
 Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzeda¿y i negocjacji z klientami

I DZIEÑ

WPROWADZENIE
 Okre¶lenie potrzeb uczestników szkolenia
 Æwiczenia wprowadzaj±ce
 Analiza umiejêtno¶ci sprzeda¿y poszczególnych uczestników szkolenia
 Weryfikacja dzia³añ sprzeda¿owych – wyznaczenie elementów do poprawy
 Aktualne standardy obs³ugi klienta i sprzeda¿y - weryfikacja

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA W SPRZEDA¯Y
 Czym jest komunikacja?
 Formy komunikacji i ich wp³yw na rozmówcê
 Regu³a pierwszego wra¿enia oraz trening
 Autoprezentacja
 Praktyczne znaczenie gestów w sprzeda¿y
 Pytania zamkniête, otwarte i sugeruj±ce oraz ich dobór
 Regu³a potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
 Parafrazowanie oraz dowarto¶ciowywanie klienta

 WYWIERANIE WP£YWU I JÊZYK KORZY¦CI
 Kluczowe zasady wywierania wp³ywu: nie odmawia siê dwa razy, zasada zaanga¿owania, stopa w drzwiach, regu³a niedostêpno¶ci
 S³owa kluczowe w sprzeda¿y
 Jêzyk korzy¶ci C-Z-K oraz C-K

WYKORZYSTANIE UMIEJÊTNO¦CI PREZENTACJI W SPRZEDA¯Y
 Przygotowanie prezentacji
 Narzêdzia wspieraj±ce
 Skupienie na sobie uwagi klientów
 Budowanie relacji z klientami
 Kontakt wzrokowy i optimum dystansu
 Podtrzymywanie zainteresowania
 Odpowiedni przekaz marketingowy – optimum s³ów, dobór prezentacji, marketingowe podtrzymywanie uwagi
 Czcionki szeryfowe i bezszeryfowe i wp³yw na kana³ wzrokowy
 Trudne sytuacje i klienci w trakcie prezentacji
 Sposoby na pozbycie siê tremy przy kliencie
 Odpowiednia postawa cia³a, mimika i gestykulacja

II DZIEÑ

TECHNIKI SPRZEDA¯Y I OBS£UGI KLIENTA
 Podzia³ klientów i zasady dopasowania kana³u komunikacyjnego
 Klient zmotywowany vs niezmotywowany
 Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
 Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzeda¿y – trening budowania pewno¶ci siebie
 Piêæ etapów procesu sprzeda¿y
 Regu³a 80/10/10
 Regu³a 4T
 Lejek sprzeda¿y
 Najczêstsze obiekcje klientów
 Przekszta³canie negatywnych komunikatów na pozytywy
 Praktyczne techniki negocjacyjne w sprzeda¿y
 Klient zdenerwowany i reklamacje
 Metoda ASAP
 Trening technik sprzeda¿y uczestników szkolenia – analiza i wnioski
 Kreatywno¶æ w zespole – gra szkoleniowa
 Postrzeganie dzia³ów w firmie – symulacja – mo¿liwo¶æ wykorzystania elementów fotobudki
 Trening budowania pewno¶ci siebie w zespole pracowników
 Parafrazowanie oraz dowarto¶ciowywanie rozmówcy
 Trening aktywnego s³uchania
 Skuteczne przekazywanie informacji i komunikacja w grupie – trening
 Znaczenie tonu g³osu
 Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji
 Gra team buildingowa – budowanie wspó³pracy i zaufania w grupie pracowników
 Gra komunikacyjna – weryfikacja umiejêtno¶ci komunikacji w zespole pracowniczym

 WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI W SPRZEDA¯Y
 Struktura i przebieg procesu negocjacji
 Przygotowanie strategii negocjacyjnej
 Aspiracje negocjacyjne
 Mo¿liwe ustêpstwa i BATNA
 Skuteczny negocjator i jego zespó³

 TECHNIKI NEGOCJACYJNE
 Taktyki negocjacyjne
 Negocjacje z klientem roszczeniowym
 Negocjacje z klientem atakuj±cym
 Negocjacje z klientem niezdecydowanym
 Negocjacje z klientem niezaanga¿owanym
 Techniki perswazji

 ASERTYWNO¦Æ
 Pojêcie asertywno¶ci
 Zalety i funkcje asertywno¶ci
 Asertywne przekazywanie informacji
 Asertywno¶æ w praktyce

 WYWIERANIE WP£YWU
 Obrona przed manipulacj±
 Zasady wywierane wp³ywu
 Techniki manipulacyjne




Formularz zg³oszenia do projektu oraz inne szkolenia dofinansowane dostêpne na www.

Ostatnio dodane og³oszenia
Og³oszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMÊ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024