BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak nale¿y bezpiecznie i prawid³owo korzystaæ z dobrodziejstw I ...
|
£ód¼
Wynajem samochodów,... Wypo¿yczalnia samochodów oferujê wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
|
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prê¿nie rozwijaj±ca siê firma transportowa nale¿±ca do LOG Gro ...
|
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
Nauka (12980)
|
Trening Efektywnej Sprzeda¿y Szkolenie Dofinansowane
Id og³oszenia: 262074 Data dodania: 2018-04-15 Ostatnia edycja: 2018-07-03 Data wa¿no¶ci: Nieaktualne, w archiwum
Korzy¶ci udzia³u w Szkoleniach Dofinansowanych
Oszczêdno¶æ kosztów: przeszkolenie 1 pracownika to koszt 350 PLN netto za dwa dni lub 250 PLN netto za jeden Brak kosztów ukrytych: dojazd, nocleg trenera wliczone w koszty projektu Wnioski i wskazówki dla przedsiêbiorstwa po szkoleniu Certyfikaty ukoñczenia szkolenia Indywidualne wskazówki dla uczestników szkolenia Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ci±gu miesi±ca po zrealizowanym szkoleniu Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii Przed szkoleniem firma zostaje objêta us³ug± „Tajemniczy klient”. Zweryfikuje to pracê uczestników szkolenia telefonicznie, bezpo¶rednio lub elektronicznie. Na tej podstawie dokonana zostaje ocena umiejêtno¶ci i problemów uczestników szkolenia, by lepiej dopracowaæ program szkolenia do konkretnych kwestii nad którymi powinni popracowaæ. Szczegó³y projektu 1. Celem projektu jest podniesienie umiejêtno¶ci komunikacji w¶ród mikro, ma³ych, ¶rednich i du¿ych przedsiêbiorstw. 2. Projektem objête s± przedsiêbiorstwa maj±ce sw± siedzibê na terenie Rzeczpospolitej Polski. 3. Koszt szkolenia w dowolnej lokalizacji wybranej przez Przedsiêbiorstwo wynosi 3 500 PLN ca³a grupa (nie wiêcej ni¿ 10 uczestników), za 2 dni szkolenia lub 2500 PLN netto ca³a grupa (nie wiêcej ni¿ 10 uczestników) za 1 dzieñ. 4. Projekt trwa od 03.04.2018 do 31.10.2018 lub do wyczerpania miejsc w projekcie. 5. Szkolenia nale¿y zrealizowaæ najpó¼niej do 31.12.2018. 6. Miejsce szkolenia –salê wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiaj±cy. 7. Realizacja – przedsiêbiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wype³nienie formularza zg³oszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana umowa. Program Szkolenia: Cele szkolenia: Usprawnienie procesów sprzeda¿y i obs³ugi w mikro, ma³ych i du¿ych przedsiêbiorstwach Weryfikacja umiejêtno¶ci sprzeda¿y poszczególnych uczestników szkolenia Analiza procesu sprzeda¿y w przedsiêbiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu Bezp³atna analiza jako¶ci obs³ugo klienta/ sprzeda¿y przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia Wypracowanie umiejêtno¶ci sprzeda¿y i obs³ugi klienta Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzeda¿y i negocjacji z klientami I DZIEÑ WPROWADZENIE Okre¶lenie potrzeb uczestników szkolenia Æwiczenia wprowadzaj±ce Analiza umiejêtno¶ci sprzeda¿y poszczególnych uczestników szkolenia Weryfikacja dzia³añ sprzeda¿owych – wyznaczenie elementów do poprawy Aktualne standardy obs³ugi klienta i sprzeda¿y - weryfikacja KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA W SPRZEDA¯Y Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wp³yw na rozmówcê Regu³a pierwszego wra¿enia oraz trening Autoprezentacja Praktyczne znaczenie gestów w sprzeda¿y Pytania zamkniête, otwarte i sugeruj±ce oraz ich dobór Regu³a potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2 Parafrazowanie oraz dowarto¶ciowywanie klienta WYWIERANIE WP£YWU I JÊZYK KORZY¦CI Kluczowe zasady wywierania wp³ywu: nie odmawia siê dwa razy, zasada zaanga¿owania, stopa w drzwiach, regu³a niedostêpno¶ci S³owa kluczowe w sprzeda¿y Jêzyk korzy¶ci C-Z-K oraz C-K WYKORZYSTANIE UMIEJÊTNO¦CI PREZENTACJI W SPRZEDA¯Y Przygotowanie prezentacji Narzêdzia wspieraj±ce Skupienie na sobie uwagi klientów Budowanie relacji z klientami Kontakt wzrokowy i optimum dystansu Podtrzymywanie zainteresowania Odpowiedni przekaz marketingowy – optimum s³ów, dobór prezentacji, marketingowe podtrzymywanie uwagi Czcionki szeryfowe i bezszeryfowe i wp³yw na kana³ wzrokowy Trudne sytuacje i klienci w trakcie prezentacji Sposoby na pozbycie siê tremy przy kliencie Odpowiednia postawa cia³a, mimika i gestykulacja II DZIEÑ TECHNIKI SPRZEDA¯Y I OBS£UGI KLIENTA Podzia³ klientów i zasady dopasowania kana³u komunikacyjnego Klient zmotywowany vs niezmotywowany Zwroty zakazane w rozmowach handlowych Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzeda¿y – trening budowania pewno¶ci siebie Piêæ etapów procesu sprzeda¿y Regu³a 80/10/10 Regu³a 4T Lejek sprzeda¿y Najczêstsze obiekcje klientów Przekszta³canie negatywnych komunikatów na pozytywy Praktyczne techniki negocjacyjne w sprzeda¿y Klient zdenerwowany i reklamacje Metoda ASAP Trening technik sprzeda¿y uczestników szkolenia – analiza i wnioski Kreatywno¶æ w zespole – gra szkoleniowa Postrzeganie dzia³ów w firmie – symulacja – mo¿liwo¶æ wykorzystania elementów fotobudki Trening budowania pewno¶ci siebie w zespole pracowników Parafrazowanie oraz dowarto¶ciowywanie rozmówcy Trening aktywnego s³uchania Skuteczne przekazywanie informacji i komunikacja w grupie – trening Znaczenie tonu g³osu Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji Gra team buildingowa – budowanie wspó³pracy i zaufania w grupie pracowników Gra komunikacyjna – weryfikacja umiejêtno¶ci komunikacji w zespole pracowniczym WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI W SPRZEDA¯Y Struktura i przebieg procesu negocjacji Przygotowanie strategii negocjacyjnej Aspiracje negocjacyjne Mo¿liwe ustêpstwa i BATNA Skuteczny negocjator i jego zespó³ TECHNIKI NEGOCJACYJNE Taktyki negocjacyjne Negocjacje z klientem roszczeniowym Negocjacje z klientem atakuj±cym Negocjacje z klientem niezdecydowanym Negocjacje z klientem niezaanga¿owanym Techniki perswazji ASERTYWNO¦Æ Pojêcie asertywno¶ci Zalety i funkcje asertywno¶ci Asertywne przekazywanie informacji Asertywno¶æ w praktyce WYWIERANIE WP£YWU Obrona przed manipulacj± Zasady wywierane wp³ywu Techniki manipulacyjne Formularz zg³oszenia do projektu oraz inne szkolenia dofinansowane dostêpne na www. |