Serwis ogłoszeniowy Ogłoszenia drobne

Wrocław - dolnośląskie

Specjalista ds. obsługi Klienta - Service Desk Spe...
zapamiętaj mnie przypomnij hasło
Dzisiaj jest Środa, 24 Kwietnia 2024, Imieniny obchodzą: Aleks, Grzegorz i Aleksander


Jesteś w: Adin.pl / dolnośląskie / Wrocław / Praca / W biurze / Administracja biurowa
Ogłoszenia wyróżnione
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się firma transportowa należąca do LOG Gro ...
Wrocław
Usługi remontowo wy... Usługi remontowe Ziombud Fachowcy z 30stoletnim doświadczeniem Malowanie Glaz ...
Legnica
Rekultywacja nieuzy... Świadczymy profesjonalne usługi związane z przywracaniem nieuzytkow,sadow,plantacji c ...
Wrocław
Zimowisko Poronin -... OBÓZ NARCIARSKO - SNOWBOARDOWY PORONIN - ZAKOPANE Zapraszamy na 9-dniowe zimowis ...
  Znajdź ogłoszenie:
Specjalista ds. obsługi Klienta - Service Desk Specialist os
Id ogłoszenia: 262319   Data dodania: 2018-04-27   Ostatnia edycja: 2018-09-25   Data ważności: Nieaktualne, w archiwum
Dla naszego Klienta, międzynarodowego partnera rozwoju dla przemysłu motoryzacyjnego poszukujemy : osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko :

Specjalista ds. obsługi Klienta – Service Desk Specialist – praca stacjonarna we Wrocławiu.

Podstawowe obowiązki:

• pomoc wewnętrznym klientom w związku z ich problemami ze sprzętem i systemem ( forma komunikacji: poczta, wewnętrzna strona, telefon) ,
• nadzór nad odpowiednim opisem problemu, delegowaniem go do załatwienia,
• śledzenie i rozwiązywanie problemu w określonym czasie, zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
• wskazywanie możliwości ulepszenia obsługi i raportowanie do osób zarządzających,
• rozwijanie i obsługa istniejącej bazy wiedzy,
• współpraca z innymi pracownikami,

Wymagania:

• znajomość środowiska Windows i MS Office,
• znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie min. komunikatywnym,
• doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty obsługi klienta lub asystenta klienta,
• mile widziana znajomość programu Lotus Notes i SAP,
• mile widziany certyfikat ITIL Foundation lub znajomość zagadnienia,
• zorientowanie na klienta i pomoc w rozwiązaniu problemu,
• wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane wykształcenie kierunkowe w technologiach informatycznych,
• umiejętność pracy zespołowej,
• komunikatywność i elastyczność,
• umiejętność logicznego myślenia, analizy, rozwiązywania skomplikowanych problemów,
• chęć do nauki nowych rozwiązań, technologii i procesów,

Oferujemy:

• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• elastyczny czas pracy,
• wynagrodzenie 4000-5500 brutto uzależnione od doświadczenia i kwalifikacji,

Aplikacje zawierające CV i orzeczenie o niepełnosprawności należy przesyłać na adres mailowy.

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U
Cena: 4000 PLN
Ostatnio dodane ogłoszenia
Ogłoszenia w miastach
Polecamy serwis: BiznesOferty.pl - nawiązuj kontakty

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024