Serwis ogłoszeniowy Ogłoszenia drobne

Ogłoszenia Towarzyskie

Wszystkich ogłoszeń: 1795
zapamiętaj mnie przypomnij hasło
Dzisiaj jest Niedziela, 23 Listopada 2014, Imieniny obchodzą: Adela, Felicyta i Klemens


Jesteś w: Adin.pl / Towarzyskie / Pani pozna pana / 31 - 40 lat
Ogłoszenia wyróżnione
Józefów
POZNAM MIŁA I ATRAK... 36latek pozna nawiąże dyskretną znajomość z miłą i atrakcyjną zewnętrznie i duchowo o ...
Kołobrzeg
poznam panią mam 38 lat i jestem z kolobrzegu szukam przygod z kobietami od 18 do 40 lat lubie sex ...
Poznań
Elegancki 30 latek jestem energicznym zapracowanym handlowcem, poznam panią, dzięki której poczuję ciepł ...
Katowice
TRAVEL - zwykły, ni... ROK CZEKA JUŻ NA NOWY DOM. Typowy kundelek średniej wielkości, czarny z białym kra ...
  Znajdź ogłoszenie:
Towarzyskie (1795)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Następna >>
Szukam stałego związkuData dodania: 2014-11-22
Jestem sympatyczną, szczupłą brunetką o brązowych oczach, która szuka swojej drugiej połowy. Chciałabym poznać bezdzietnego kawalera w wieku 33-38 lat... więcej »
Chetnie poznam milego mundurowegoData dodania: 2014-10-23
Tak jak w temacie. Poznam milego mundurowego w wieku 28+ z ktorym można fajnie spedzic czas, pogadac, wyskoczyc na kawe itd. Po więcej informacji za... więcej »
Samotna NauczycielkaData dodania: 2014-10-22
Samotna Nauczycielka
Witam jestem samotna od 2 lat i chcialabym to w koncu zmienic. Mam nadzieje ze znajde tu milego Pana ktory tak samo jak ja szuka milosci... więcej »
Otwarta dziewczyna pozna MezczyzneData dodania: 2014-10-22
Hej szukam milego Pana ktory lubi lekko szalone dziewczyny. Mam 30 lat ciemne dlugie wlosy. wiek dla mnie nie ma znaczenia byle by byl kochany.... więcej »
Województwo: łódzkie  
pani pozna pana
Samotna 30latka poszukuje MilegoData dodania: 2014-10-22
Jestem samotna juz od dluzszego czasu i chcialabym to zmienic. Mam duze poczucie humoru i sadze ze z kazdym sie dogadam wiec smialo odezwij sie do mni... więcej »
Szukam partneraData dodania: 2014-10-14
40 letnia zadbana brunetka, szczupła, średniego wzrostu, samotna matka, lubiąca podróże, taniec i dobre kino szuka Pana uczciwego, zadbanego, stałego ... więcej »
Województwo: śląskie  
pani pozna pana
Poznam panaData dodania: 2014-10-09
Poznam pana do wszystkiego jestem sama i brak mi faceta podobno jestem miłą zadbaną kobietą czekam na kontakt odpisze każdemu zainteresowanemu panu BA... więcej »
Ula, 39 lata, szuka przyjaciela lub kochanka do 69 latData dodania: 2014-09-24
Ula, 39 lata, szuka przyjaciela lub kochanka do 69 lat
Jestem ładna i zadbana. Szukam mężczyzny do czułych spotkań towarzyskich. Nie chcę sponsora tylko przyjaciela.... więcej »
Poznam PanaData dodania: 2014-08-03
Poszukuje jednego Pana we wiadomym celu, nie wykluczam dłuższej znajomości, szukam konkretnego, normalnego zadbanego i wesołego z szacunkiem w obie st... więcej »
Szukam fajnego mężczyzny - Kasia, 32 lata z WarszawyData dodania: 2014-06-15
Witam serdecznie! Mam na imię Kaśka, 32 lata.Lubię aktywny odpoczynek ale nie pogardzę leniuchowaniem w łóżku z ukochaną osobą. Nie musisz byc prz... więcej »
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Następna >>
Ostatnio dodane ogłoszenia
Ogłoszenia w miastach
Polecamy serwis: Randki24.pl - portal randkowy

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2014