Serwis ogłoszeniowy Ogłoszenia drobne

Poznań - wielkopolskie

Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu. 27-28 sty...
zapamiętaj mnie przypomnij hasło
Dzisiaj jest Poniedziałek, 29 Kwietnia 2024, Imieniny obchodzą: Piotr, Robert i Bogusław


Jesteś w: Adin.pl / wielkopolskie / Poznań / Nauka / Kursy i szkolenia / Biznesowe
Ogłoszenia wyróżnione
Gniezno
BUTY MARKOWE/ODZIEŻ... Podejmę współpracę z dostawcą obuwia sportowego i odzieży. Marek;Adidas,Puma,reebok, ...
Piła
ODSNIEŻANIE DACHÓW ... serwis 24 h! liczebny zespół! sprzęt ochrony indywidualnej!, techniki alpinistyczne! ...
Poznań
Elegancki 30 latek jestem energicznym zapracowanym handlowcem, poznam panią, dzięki której poczuję ciepł ...

BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak należy bezpiecznie i prawidłowo korzystać z dobrodziejstw I ...
  Znajdź ogłoszenie:
Poznań
Nauka (604)
Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu. 27-28 stycznia 2011
Id ogłoszenia: 125437   Data dodania: 2010-11-23   Ostatnia edycja: 2010-11-23   Data ważności: Bezterminowo
Cele:
Dwudniowa sesja szkoleniowa koncentruje się na znaczeniu i używaniu Inteligencji Emocjonalnej w praktyce życia biznesowego. Uczestnicy ćwiczą umiejętności wynikające z Inteligencji Emocjonalnej tak by stosować ją, w sposób nieskomplikowany, efektywny i skuteczny. W czasie warsztatów uczymy jak I. E. pomaga rozwiązać niefortunny konflikt ze współpracownikiem, doprowadzić do pomyślnego sfinalizowania transakcji, budować satysfakcjonujące relacje z szefem i podwładnymi, utrzymać kontrolę nad zadaniem, aż do pomyślnego zakończenia oraz poradzić sobie z wieloma wyzwaniami, które mają wpływ na sukces zawodowy. To dzięki tym czynnikom IE możemy rozwiązać problemy z rotacją i morale pracowników, możemy połączyć wspólną energię dla osiągnięcia efektu synergii, poprawić kreatywność a tym samym osiągać coraz lepsze wyniki. To szkolenie przybliży zagadnienia inteligencji emocjonalnej i pozwoli na zainspirowanie do zmiany ku sukcesowi.


Korzyści dla uczestników:
Zdobycie wiedzy z zakresu zarządzania emocjami, inteligencji emocjonalnej oraz komunikacji w emocjach.
Rozpoznawanie i rozumienie uczuć własnych i innych ludzi - rozwinięcie samoświadomości.
Rozwinięcie zdolności rozumienia i przewidywania własnych reakcji w różnych sytuacjach.
Uświadomienie sobie własnego wpływu na innych.
Rozwój umiejętności wyzwalania energii w innych poprzez przykład, słowa i czyny.
Wykorzystanie wpływu osobistego do kierowania pracownikami i nadawania pożądanego kierunku biegowi wydarzeń.
Lepsza umiejętność słuchania innych ze zrozumieniem.
Większa świadomość mechanizmów własnego działania.
Umiejętność udzielania i otrzymywania informacji zwrotnych.


Grupa docelowa:
-kadra menadżerska wszystkich szczebli zarządzania
-pracownicy i menedżerowie działu HR
-specjaliści


Metodologia:
Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone w formie interaktywnej, z wykorzystaniem następujących metod szkoleniowych:
Warsztaty, prezentacje, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, case study, dyskusja nad osiągniętymi wynikami.
Projekt warsztatów ma charakter autorski i został opracowany w oparciu o doświadczenia praktyczne trenera, wynikające ze współpracy z organizacjami przy doskonaleniu ich systemów zarządzania.
Uczestnicy mogą liczyć na praktyczny i przystępny komentarz w odniesieniu do prezentowanego materiału, również z perspektywy własnej organizacji i problemów.


Trener:
Doktor, jest ekspertem w zakresie zarządzania strategicznego i zarządzania projektami, jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeniu ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich przedsiębiorstwach, najbardziej dumny jest z udziału swojego zespołu w projektach związanych z optymalizacją procesów biznesowych i zwiększaniem ich konkurencyjności. Posiada ponad 5 letnią praktykę trenerską w kreowaniu wartości biznesowych i zarządzania ograniczeniami.


Szczegółowy program:

I. WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW.

Prezentacja trenera i uczestników warsztatów.
Omówienie głównych elementów warsztatów.

II. ISTOTA INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ.

Kompetencje emocjonalne i społeczne warunkujące inteligencję emocjonalną (samoświadomość, samoregulacja, motywacja, empatia, umiejętności społeczne).
Świadoma kontrola i zarządzanie emocjami (samokontrola, samoregulacja).
Wykorzystanie umiejętności wpływu - autorefleksja na temat roli lidera.
Określenie konkretnych sposobów oddziaływania na podwładnych, tworzenie więzi, uświadomienie sobie własnego wpływu działań.
Zrozumienie swojej roli w tworzeniu pozytywnego miejsca pracy.
Kreatywność w pracy - jaki ma wpływ, jak jej nie niszczyć, jak wykorzystać i wzmacniać.

III. JAK TRENOWAĆ SWOJĄ ŚWIADOMOŚĆ EMOCJONALNĄ?

Poznajmy się z emocjami - czym są, jaką pełnią rolę w miejscu pracy i jaki wpływ ma na nie lider.
Zrozumienie emocji i procesu emocjonalnego.
Jak właściwie rozpoznawać uczucia swoje i innych - uświadomienie sobie przez lidera pozytywnych cech jego pracowników, zwiększenie więzi i wpływ na efekty pracy zespołu.
Szacunek do siebie, poczucie własnej wartości i samoświadomość własnych emocji.

IV. DO CZEGO W ŻYCIU ZAWODOWYM PRZYDATNE SĄ UCZUCIA I JAK JE WYKORZYSTYWAĆ?


Co to są emocje?
Różnice pomiędzy „charakterem inteligentnym”, a „charakterem emocjonalnym”.
Pomysłowość organizacyjna i grupowy iloraz inteligencji.
Rozpoznawanie indywidualnych ograniczeń w rozwoju emocjonalnym (przesłania i stereotypy) – zrzucanie balastu.

PODSUMOWANIE I DNIA WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH.

V. KIEROWANIE SWOIMI EMOCJAMI I PANOWANIE NAD NIMI.

Znajomość własnych emocji i samoświadomość.
Kierowanie emocjami.
Zdolność motywowania się i samokontrola emocjonalna.
Rozpoznawanie emocji u innych.
Nawiązywanie i podtrzymywanie związków z innymi - umiejętności kierowania emocjami innych ludzi.

VI. EMOCJE W KOMUNIKOWANIU SIĘ (ćwiczenie różnych form komunikowania)

Korzenie empatii i jej rozwój.
Empatia i etyka.
Związki inteligencji emocjonalnej ze stylami kierowania.
Rola kierownika w tworzeniu klimatu społecznego w urzędzie.
Zastosowanie inteligencji emocjonalnej w procesach zarządzania.

VII. KOMUNIKACJA - ELEMENTY TRENINGU INTERPERSONALNEGO.

Słuchanie innych ze zrozumieniem.
Umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb.
Efektywna i satysfakcjonująca współpraca z ludźmi.
Rywalizacja zamiast agresji.
Udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych zadawanie pytań.
Parafrazowanie.
Interpretowanie.
Klasyfikowanie.
Ocenianie.

VIII. PODSTAWY INTELIGENCJI SPOŁECZNEJ.

Organizowanie grup: podstawowa umiejętność przywódcy, na którą składa się inicjowanie i koordynowanie wysiłków zespołów ludzi
Negocjowanie rozwiązań: talent mediatora, zapobieganie konfliktom, albo gaszenie tych, które już wybuchły
Nawiązywanie stosunków osobistych: łatwość wchodzenia w kontakty z innymi osobami
Przeprowadzanie analiz społecznych: zdolność do wykrywania i intuicyjnego domyślania się uczuć, motywów i trosk innych. Wiedza o tym jak i co czują inni, może prowadzić do łatwego wytworzenia się zażyłości z nimi albo poczucia wzajemnego zrozumienia.


IX. AUTODIAGNOZA WŁASNEGO POZIOMU INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ.

PODSUMOWANIE WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH I WNIOSKI KOŃCOWE.


Informacje organizacyjne:
-szkolenie trwa 2 dni (16h);
-zajęcia odbywają się w godzinach 10. 00-18. 00;
-ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 12 osób.
-w każdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch

Inwestycja:
1350 zł (usługa zwolniona z podatku VAT)
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne,
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).


Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić rezerwację miejsca.


UWAGA! Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia.
Cena: 1350 PLN
    Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Dane podstawowe:

Miejscowość:
Poznań

Województwo:
wielkopolskie

Telefon:
61) 8 102 194

Faks:
61) 6 247 936

Adres WWW:
www.szkolenia-semper.pl

Skype:
centrumsemper

Gadu-Gadu:
5168708

Dane uzupełniające:
Kontakt:
Zespół Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
tel: (61) 8102 194
infolinia: 508 393 926
Ostatnio dodane ogłoszenia
Ogłoszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMĘ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024