Gniezno
BUTY MARKOWE/ODZIEŻ... Podejmę współpracę z dostawcą obuwia sportowego i odzieży. Marek;Adidas,Puma,reebok, ...
|
Piła
ODSNIEŻANIE DACHÓW ... serwis 24 h! liczebny zespół! sprzęt ochrony indywidualnej!, techniki alpinistyczne! ...
|
Poznań
Elegancki 30 latek jestem energicznym zapracowanym handlowcem, poznam panią, dzięki której poczuję ciepł ...
|
BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak należy bezpiecznie i prawidłowo korzystać z dobrodziejstw I ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Poznań Nauka (604)
|
Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu. 27-28 stycznia 2011
Id ogłoszenia: 125437 Data dodania: 2010-11-23 Ostatnia edycja: 2010-11-23 Data ważności: Bezterminowo
Cele:
Dwudniowa sesja szkoleniowa koncentruje się na znaczeniu i używaniu Inteligencji Emocjonalnej w praktyce życia biznesowego. Uczestnicy ćwiczą umiejętności wynikające z Inteligencji Emocjonalnej tak by stosować ją, w sposób nieskomplikowany, efektywny i skuteczny. W czasie warsztatów uczymy jak I. E. pomaga rozwiązać niefortunny konflikt ze współpracownikiem, doprowadzić do pomyślnego sfinalizowania transakcji, budować satysfakcjonujące relacje z szefem i podwładnymi, utrzymać kontrolę nad zadaniem, aż do pomyślnego zakończenia oraz poradzić sobie z wieloma wyzwaniami, które mają wpływ na sukces zawodowy. To dzięki tym czynnikom IE możemy rozwiązać problemy z rotacją i morale pracowników, możemy połączyć wspólną energię dla osiągnięcia efektu synergii, poprawić kreatywność a tym samym osiągać coraz lepsze wyniki. To szkolenie przybliży zagadnienia inteligencji emocjonalnej i pozwoli na zainspirowanie do zmiany ku sukcesowi. Korzyści dla uczestników: Zdobycie wiedzy z zakresu zarządzania emocjami, inteligencji emocjonalnej oraz komunikacji w emocjach. Rozpoznawanie i rozumienie uczuć własnych i innych ludzi - rozwinięcie samoświadomości. Rozwinięcie zdolności rozumienia i przewidywania własnych reakcji w różnych sytuacjach. Uświadomienie sobie własnego wpływu na innych. Rozwój umiejętności wyzwalania energii w innych poprzez przykład, słowa i czyny. Wykorzystanie wpływu osobistego do kierowania pracownikami i nadawania pożądanego kierunku biegowi wydarzeń. Lepsza umiejętność słuchania innych ze zrozumieniem. Większa świadomość mechanizmów własnego działania. Umiejętność udzielania i otrzymywania informacji zwrotnych. Grupa docelowa: -kadra menadżerska wszystkich szczebli zarządzania -pracownicy i menedżerowie działu HR -specjaliści Metodologia: Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności. Zajęcia są prowadzone w formie interaktywnej, z wykorzystaniem następujących metod szkoleniowych: Warsztaty, prezentacje, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, case study, dyskusja nad osiągniętymi wynikami. Projekt warsztatów ma charakter autorski i został opracowany w oparciu o doświadczenia praktyczne trenera, wynikające ze współpracy z organizacjami przy doskonaleniu ich systemów zarządzania. Uczestnicy mogą liczyć na praktyczny i przystępny komentarz w odniesieniu do prezentowanego materiału, również z perspektywy własnej organizacji i problemów. Trener: Doktor, jest ekspertem w zakresie zarządzania strategicznego i zarządzania projektami, jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeniu ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich przedsiębiorstwach, najbardziej dumny jest z udziału swojego zespołu w projektach związanych z optymalizacją procesów biznesowych i zwiększaniem ich konkurencyjności. Posiada ponad 5 letnią praktykę trenerską w kreowaniu wartości biznesowych i zarządzania ograniczeniami. Szczegółowy program: I. WPROWADZENIE DO WARSZTATÓW. Prezentacja trenera i uczestników warsztatów. Omówienie głównych elementów warsztatów. II. ISTOTA INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ. Kompetencje emocjonalne i społeczne warunkujące inteligencję emocjonalną (samoświadomość, samoregulacja, motywacja, empatia, umiejętności społeczne). Świadoma kontrola i zarządzanie emocjami (samokontrola, samoregulacja). Wykorzystanie umiejętności wpływu - autorefleksja na temat roli lidera. Określenie konkretnych sposobów oddziaływania na podwładnych, tworzenie więzi, uświadomienie sobie własnego wpływu działań. Zrozumienie swojej roli w tworzeniu pozytywnego miejsca pracy. Kreatywność w pracy - jaki ma wpływ, jak jej nie niszczyć, jak wykorzystać i wzmacniać. III. JAK TRENOWAĆ SWOJĄ ŚWIADOMOŚĆ EMOCJONALNĄ? Poznajmy się z emocjami - czym są, jaką pełnią rolę w miejscu pracy i jaki wpływ ma na nie lider. Zrozumienie emocji i procesu emocjonalnego. Jak właściwie rozpoznawać uczucia swoje i innych - uświadomienie sobie przez lidera pozytywnych cech jego pracowników, zwiększenie więzi i wpływ na efekty pracy zespołu. Szacunek do siebie, poczucie własnej wartości i samoświadomość własnych emocji. IV. DO CZEGO W ŻYCIU ZAWODOWYM PRZYDATNE SĄ UCZUCIA I JAK JE WYKORZYSTYWAĆ? Co to są emocje? Różnice pomiędzy „charakterem inteligentnym”, a „charakterem emocjonalnym”. Pomysłowość organizacyjna i grupowy iloraz inteligencji. Rozpoznawanie indywidualnych ograniczeń w rozwoju emocjonalnym (przesłania i stereotypy) – zrzucanie balastu. PODSUMOWANIE I DNIA WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH. V. KIEROWANIE SWOIMI EMOCJAMI I PANOWANIE NAD NIMI. Znajomość własnych emocji i samoświadomość. Kierowanie emocjami. Zdolność motywowania się i samokontrola emocjonalna. Rozpoznawanie emocji u innych. Nawiązywanie i podtrzymywanie związków z innymi - umiejętności kierowania emocjami innych ludzi. VI. EMOCJE W KOMUNIKOWANIU SIĘ (ćwiczenie różnych form komunikowania) Korzenie empatii i jej rozwój. Empatia i etyka. Związki inteligencji emocjonalnej ze stylami kierowania. Rola kierownika w tworzeniu klimatu społecznego w urzędzie. Zastosowanie inteligencji emocjonalnej w procesach zarządzania. VII. KOMUNIKACJA - ELEMENTY TRENINGU INTERPERSONALNEGO. Słuchanie innych ze zrozumieniem. Umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb. Efektywna i satysfakcjonująca współpraca z ludźmi. Rywalizacja zamiast agresji. Udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych zadawanie pytań. Parafrazowanie. Interpretowanie. Klasyfikowanie. Ocenianie. VIII. PODSTAWY INTELIGENCJI SPOŁECZNEJ. Organizowanie grup: podstawowa umiejętność przywódcy, na którą składa się inicjowanie i koordynowanie wysiłków zespołów ludzi Negocjowanie rozwiązań: talent mediatora, zapobieganie konfliktom, albo gaszenie tych, które już wybuchły Nawiązywanie stosunków osobistych: łatwość wchodzenia w kontakty z innymi osobami Przeprowadzanie analiz społecznych: zdolność do wykrywania i intuicyjnego domyślania się uczuć, motywów i trosk innych. Wiedza o tym jak i co czują inni, może prowadzić do łatwego wytworzenia się zażyłości z nimi albo poczucia wzajemnego zrozumienia. IX. AUTODIAGNOZA WŁASNEGO POZIOMU INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ. PODSUMOWANIE WARSZTATÓW SZKOLENIOWYCH I WNIOSKI KOŃCOWE. Informacje organizacyjne: -szkolenie trwa 2 dni (16h); -zajęcia odbywają się w godzinach 10. 00-18. 00; -ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 12 osób. -w każdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch Inwestycja: 1350 zł (usługa zwolniona z podatku VAT) -cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne, -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu). Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić rezerwację miejsca. UWAGA! Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Cena: 1350 PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Inne ogłoszenia tego ogłoszeniodawcy: pełna lista ogłoszeń użytkownika
|