Gniezno
BUTY MARKOWE/ODZIEŻ... Podejmę współpracę z dostawcą obuwia sportowego i odzieży. Marek;Adidas,Puma,reebok, ...
|
Piła
ODSNIEŻANIE DACHÓW ... serwis 24 h! liczebny zespół! sprzęt ochrony indywidualnej!, techniki alpinistyczne! ...
|
Poznań
Elegancki 30 latek jestem energicznym zapracowanym handlowcem, poznam panią, dzięki której poczuję ciepł ...
|
BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak należy bezpiecznie i prawidłowo korzystać z dobrodziejstw I ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Poznań Nauka (604)
|
Aktywna i skuteczna sprzedaż usług informatycznych
Id ogłoszenia: 126004 Data dodania: 2010-11-27 Ostatnia edycja: 2010-11-27 Data ważności: Bezterminowo
Szanowni Państwo,
w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniu 25 lutego 2011r. w Poznaniu odbędzie się szkolenie otwarte: AKTYWNA I SKUTECZNA SPRZEDAŻ USŁUG INFORMATYCZNYCH (IT) PRZY POMOCY TELEFONU Poznań 25. 02. 2011r. CELE: Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty telefonicznego kontaktu z klientem w branży IT. Gruntowne przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznych rozmów telefonicznych o usługach IT. Wypracowanie modelu rozmowy ze szczególnie wymagającym klientem. Analiza odpowiednich narzędzi pomagających w uzyskaniu lepszych rezultatów w zakresie telemarketingu i aktywnej sprzedaży usług IT przez telefon. Wypracowanie umiejętności uczestników pozwalających na świadome prowadzenie rozmów z klientami i uzyskiwanie jak najlepszych efektów podczas telefonicznego kontaktu z klientem. KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW: Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności efektywnej rozmowy przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej. W toku warsztatów uczestnicy będą mieli szansę wypracować słowa, zwroty i zdania kluczowe, które są najskuteczniejsze podczas rozmowy z klientami w branży IT. Otrzymają indywidualną informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się doklientów i co w najbliższym czasie poprawić aby rozmowy telefoniczne dawały oczekiwane rezultaty. SZKOLENIE SZCZEGÓLNIE POLECANE DLA: Osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów w branży IT. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda na wysłanie oferty. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób nadzorujących pracę telemarketerów, dla szerokiej grupy pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie oraz dla osób chcących podjąć pracę w telemarketingu. METODY WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA: Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności. Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini-wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności. TRENER/WYKŁADOWCA: Ekspert specjalizujący się w szkoleniach dotyczących efektywnego telemarketingu szczególnie w branży IT, a także komunikacji, sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta. Trener biznesu, psycholog. Absolwentka UAM. Ukończyła szkołę Trenerów Biznesu Trop oraz podstawowy kurs terapii systemowej. Posiada doświadczenie w prowadzeniu efektywnych szkoleń z budowania relacji z klientami. Specjalizuje się również w prowadzeniu warsztatów z ocen pracowniczych a także zarządzania zespołem pracowniczym. Doświadczenie zawodowe zdobyła głównie w znanych firmach o profilu handlowym oraz produkcyjnym. W pracy trenerskiej wyznaje następujące wartości: etyka zawodowa, nastawienie na potrzeby i rozwój uczestników szkoleń oraz ciągłe podnoszenie własnych kwalifikacji. SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA: 1. Powitanie- rozpoczęcie szkolenia. a. Autoprezentacja uczestników szkolenia. b. Wymiana doświadczeń w zakresie telefonicznej obsługi klienta. 2. Telemarketing w branży IT– zagadnienia wstępne. a. Skuteczność komunikacji telefonicznej. b. Cele i ich realizacja. 3. Jak działa telemarketing w branży IT? a. Ćwiczenia warsztatowe w grupie. b. Dyskusja moderowana podsumowująca zajęcia warsztatowe. 4. Osoba telemarketera. a. Wypracowanie najważniejszych zasad telemarketingu - zajęcia warsztatowe. b. Telefon jako szczególne narzędzie komunikacji. c. Ja w roli telemarketera. d. Jak mówić o usłucha IT żeby ludzie nas słuchali? e. Umiejętność słuchania rozmówcy. 5. Dobra organizacja pracy telemarketera. a. Sposoby zapisywania informacji o klientach. b. Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami. 6. Klient - rozmówca unikalny. a. Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych. b. Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu. c. Wpływ temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon. d. Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej. 7. Etapy skutecznej rozmowy. a. Przygotowanie do rozmowy. b. Jakich pretekstów użyć by skutecznie zacząć rozmowę? c. Jak ocieplić zimny kontakt i kiedy wykonać następny krok? d. Język korzyści- rozmowa o produkcie. e. Podsumowanie ustaleń. 8. Podsumowanie-efektywność działań telemarketingowych w branży IT. INWESTYCJA: 650 zł (usługa zwolniona z podatku VAT) -cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne, -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu). Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić proces rezerwacji miejsc. Ze względu na duże zainteresowanie decyduje kolejność zgłoszeń. INFORMACJE DODATKOWE: -szkolenie trwa 1 dzień (8h) -zajęcia odbywają się w godzinach 09. 30-17. 30 -ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób. UWAGA! Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. A Cena: 650 PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Inne ogłoszenia tego ogłoszeniodawcy: pełna lista ogłoszeń użytkownika
|