Serwis ogłoszeniowy Ogłoszenia drobne

Poznań - wielkopolskie

Aktywna i skuteczna sprzedaż usług informatycznych...
zapamiętaj mnie przypomnij hasło
Dzisiaj jest Poniedziałek, 29 Kwietnia 2024, Imieniny obchodzą: Piotr, Robert i Bogusław


Jesteś w: Adin.pl / wielkopolskie / Poznań / Nauka / Kursy i szkolenia / Biznesowe
Ogłoszenia wyróżnione
Gniezno
BUTY MARKOWE/ODZIEŻ... Podejmę współpracę z dostawcą obuwia sportowego i odzieży. Marek;Adidas,Puma,reebok, ...
Piła
ODSNIEŻANIE DACHÓW ... serwis 24 h! liczebny zespół! sprzęt ochrony indywidualnej!, techniki alpinistyczne! ...
Poznań
Elegancki 30 latek jestem energicznym zapracowanym handlowcem, poznam panią, dzięki której poczuję ciepł ...

BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak należy bezpiecznie i prawidłowo korzystać z dobrodziejstw I ...
  Znajdź ogłoszenie:
Poznań
Nauka (604)
Aktywna i skuteczna sprzedaż usług informatycznych
Id ogłoszenia: 126004   Data dodania: 2010-11-27   Ostatnia edycja: 2010-11-27   Data ważności: Bezterminowo
Szanowni Państwo,
w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniu 25 lutego 2011r. w Poznaniu odbędzie się szkolenie otwarte:



AKTYWNA I SKUTECZNA SPRZEDAŻ USŁUG INFORMATYCZNYCH (IT) PRZY POMOCY TELEFONU Poznań 25. 02. 2011r.



CELE:
Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty telefonicznego kontaktu z klientem w branży IT.

Gruntowne przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznych rozmów telefonicznych o usługach IT.

Wypracowanie modelu rozmowy ze szczególnie wymagającym klientem.

Analiza odpowiednich narzędzi pomagających w uzyskaniu lepszych rezultatów w zakresie telemarketingu i aktywnej sprzedaży usług IT przez telefon.

Wypracowanie umiejętności uczestników pozwalających na świadome prowadzenie rozmów z klientami i uzyskiwanie jak najlepszych efektów podczas telefonicznego kontaktu z klientem.


KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności efektywnej rozmowy przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej. W toku warsztatów uczestnicy będą mieli szansę wypracować słowa, zwroty i zdania kluczowe, które są najskuteczniejsze podczas rozmowy z klientami w branży IT. Otrzymają indywidualną informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się doklientów i co w najbliższym czasie poprawić aby rozmowy telefoniczne dawały oczekiwane rezultaty.


SZKOLENIE SZCZEGÓLNIE POLECANE DLA:
Osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów w branży IT. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda na wysłanie oferty. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób nadzorujących pracę telemarketerów, dla szerokiej grupy pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie oraz dla osób chcących podjąć pracę w telemarketingu.


METODY WYKORZYSTYWANE PODCZAS SZKOLENIA:

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini-wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.



TRENER/WYKŁADOWCA:
Ekspert specjalizujący się w szkoleniach dotyczących efektywnego telemarketingu szczególnie w branży IT, a także komunikacji, sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta. Trener biznesu, psycholog. Absolwentka UAM. Ukończyła szkołę Trenerów Biznesu Trop oraz podstawowy kurs terapii systemowej. Posiada doświadczenie w prowadzeniu efektywnych szkoleń z budowania relacji z klientami. Specjalizuje się również w prowadzeniu warsztatów z ocen pracowniczych a także zarządzania zespołem pracowniczym. Doświadczenie zawodowe zdobyła głównie w znanych firmach o profilu handlowym oraz produkcyjnym. W pracy trenerskiej wyznaje następujące wartości: etyka zawodowa, nastawienie na potrzeby i rozwój uczestników szkoleń oraz ciągłe podnoszenie własnych kwalifikacji.


SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA:
1. Powitanie- rozpoczęcie szkolenia.
a. Autoprezentacja uczestników szkolenia.
b. Wymiana doświadczeń w zakresie telefonicznej obsługi klienta.

2. Telemarketing w branży IT– zagadnienia wstępne.
a. Skuteczność komunikacji telefonicznej.
b. Cele i ich realizacja.

3. Jak działa telemarketing w branży IT?
a. Ćwiczenia warsztatowe w grupie.
b. Dyskusja moderowana podsumowująca zajęcia warsztatowe.

4. Osoba telemarketera.
a. Wypracowanie najważniejszych zasad telemarketingu - zajęcia warsztatowe.
b. Telefon jako szczególne narzędzie komunikacji.
c. Ja w roli telemarketera.
d. Jak mówić o usłucha IT żeby ludzie nas słuchali?
e. Umiejętność słuchania rozmówcy.

5. Dobra organizacja pracy telemarketera.
a. Sposoby zapisywania informacji o klientach.
b. Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami.

6. Klient - rozmówca unikalny.
a. Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych.
b. Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu.
c. Wpływ temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon.
d. Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej.

7. Etapy skutecznej rozmowy.
a. Przygotowanie do rozmowy.
b. Jakich pretekstów użyć by skutecznie zacząć rozmowę?
c. Jak ocieplić zimny kontakt i kiedy wykonać następny krok?
d. Język korzyści- rozmowa o produkcie.
e. Podsumowanie ustaleń.

8. Podsumowanie-efektywność działań telemarketingowych w branży IT.



INWESTYCJA:
650 zł (usługa zwolniona z podatku VAT)
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne,
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).


Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić proces rezerwacji miejsc.

Ze względu na duże zainteresowanie decyduje kolejność zgłoszeń.

INFORMACJE DODATKOWE:
-szkolenie trwa 1 dzień (8h)
-zajęcia odbywają się w godzinach 09. 30-17. 30
-ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób.



UWAGA! Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. A
Cena: 650 PLN
    Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Dane podstawowe:

Miejscowość:
Poznań

Województwo:
wielkopolskie

Telefon:
61) 8 102 194

Faks:
61) 6 247 936

Adres WWW:
www.szkolenia-semper.pl

Skype:
centrumsemper

Gadu-Gadu:
5168708

Dane uzupełniające:
Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w organizowanym przez nas wydarzeniu.

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
www.szkolenia-semper.pl
info@szkolenia-semper.pl
61/ 8102 194
Ostatnio dodane ogłoszenia
Ogłoszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMĘ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024