Gniezno
BUTY MARKOWE/ODZIEŻ... Podejmę współpracę z dostawcą obuwia sportowego i odzieży. Marek;Adidas,Puma,reebok, ...
|
Piła
ODSNIEŻANIE DACHÓW ... serwis 24 h! liczebny zespół! sprzęt ochrony indywidualnej!, techniki alpinistyczne! ...
|
Poznań
Elegancki 30 latek jestem energicznym zapracowanym handlowcem, poznam panią, dzięki której poczuję ciepł ...
|
BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak należy bezpiecznie i prawidłowo korzystać z dobrodziejstw I ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Poznań Nauka (604)
|
Intensywny warsztat dla przedstawicieli handlowych
Id ogłoszenia: 127033 Data dodania: 2010-12-04 Ostatnia edycja: 2010-12-04 Data ważności: Bezterminowo
INTENSYWNY WARSZTAT DLA PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH -Techniki profesjonalnej sprzedaży i komunikacji z klientem.
Termin: 24-25 marca 2011r, Poznań Cel szkolenia: Szkolenie dla osób, których praca zawodowa związana jest z szeroko pojętą sprzedażą i które chcą zdobyć lub uzupełnić kwalifikacje z zakresu technik sprzedaży, pozyskiwania klientów, organizowania spotkań biznesowych i przeprowadzania prezentacji produktu. Szkolenie dostarcza wiedzy na temat efektywnego wykorzystywania elementów marketingu w procesie sprzedaży, prezentuje też praktyczne rozwiązania usprawniające pracę przedstawiciela handlowego. Korzyści dla uczestników: Wypracowanie skryptów obrony cen Ułatwienie pracy handlowców Osiągnięcie większej skuteczności Zwiększenie motywacji do pracy Realizacja planów osiągania zysku Uzyskiwanie premii za wyniki Mniejsza ilość stresu zawodowego Wzrost efektywności sprzedaży Większa satysfakcja klientów Umocnienie pozycji na rynku Grupa docelowa: Handlowcy stacjonarni i terenowi Przedstawiciele handlowi Kierownicy zespołów sprzedażowych Pracownicy biura obsługi klienta Inżynierowie wspierający sprzedaż Pracownicy działu marketingu Metodologia: Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności. Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini-wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności. Trener prowadzący: Psycholog sprzedaży i relacji z klientami, trener, coach. Propaguje zarządzanie doznaniami klienta jako praktyczny sposób na pozyskiwanie i budowanie lojalności klientów. Od prawie 10 lat inspiruje menedżerów do wdrażania innowacji w funkcjonowaniu działu sprzedaży dla wzmacniania proklienckiej orientacji firmy. Autor wielu publikacji w tym zakresie. Jako trener specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji pozwalających zyskać lojalność klientów w realiach: sprzedaży, obsługi klienta, budowaniu relacji B2B, prezentacji, negocjacji. Prowadzi także warsztaty rozwijające umiejętności kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów. Aktualnie koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu możliwości kierowania emocji dla budowania trwalszych relacji z klientami i osiąganych lepszych rezultatów biznesowych. PROGRAM SZKOLENIA: Wprowadzenie w tematykę profesjonalnej sprzedaży Sprzedaż – zakres oraz istota zjawiska Definicja profesjonalnej sprzedaży Sprzedawca - profesjonalista: cechy, wiedza, umiejętności Klient: sposób myślenia i podejmowania decyzji oraz oczekiwania wobec sprzedawcy Sprzedawanie jako proces; struktura procesu sprzedaży Stary i nowy model procesu sprzedaży 5 „kroków” / etapów procesu sprzedaży Etap I: Nawiązywanie kontaktu i budowanie właściwych relacji z klientem Pierwsze wrażenie oraz sztuka świadomej autoprezentacji sprzedawcy Elementy prawidłowego powitania i nawiązywania kontaktu Techniki budowania właściwych relacji z klientem – tzw. szybkie „zaprzyjaźnianie się”: kontakt wzrokowy, body focus, obdarzanie uwagą, aktywne słuchanie, odzwierciedlanie zachowań oraz tzw. „dostrajanie się” do klienta w sferze komunikacji werbalnej i niewerbalnej; ABC mowy ciała sprzedawcy Dopasowanie zachowań i działań sprzedawcy do: - typu osobowości klienta - preferowanych systemów reprezentacji językowej (NLP) - zestawu metaprogramów Etap II: Analiza potrzeb oraz bieżącej sytuacji klienta Zbieranie informacji o kliencie przed i w trakcie spotkania Pytania stosowane w procesie sprzedaży; rodzaje pytań oraz techniki ich zadawania Odkrywanie rzeczywistych potrzeb klienta Identyfikacja potencjalnych obszarów problemowych oraz określanie ich znaczenia dla klienta; generowanie poczucia dysonansu pomiędzy sytuacją obecną a pożądaną z punktu widzenia sprzedawcy Etap III: Prezentacja firmy oraz jej oferty handlowej Cele i efekty udanej prezentacji handlowej Zasady konstruowania prezentacji handlowej oraz dopasowanie jej do odbiorcy / odbiorców Schemat prezentacji handlowej wg modelu „Sales 101” Metody zwiększające stopień zapamiętywania prezentacji: układ materiału, wartość poszczególnych grup informacji, magiczne słowa, zasada zaangażowania klienta oraz zjawisko indukcji zmysłów; psychologiczny efekt pierwszeństwa oraz świeżości Język i styl prezentacji / m. in. cechy a korzyści, język korzyści / Kolejność prezentowania poszczególnych elementów oferty handlowej oraz zasady tzw. sprzedaży asortymentowej Przygotowywanie wspólnej „modelowej” prezentacji pt.: „Kilka słów o mojej firmie” oraz krótkich prezentacji wybranych produktów lub usług Etap IV: Obiekcje zgłaszane przez klienta podczas rozmowy handlowej oraz metody radzenia sobie z nimi stosowane przez sprzedawcę Definicja obiekcji oraz najczęstsze przyczyny ich zgłaszania przez klientów Znaczenie obiekcji w procesie sprzedaży Główne grupy obiekcji; obiekcje rzeczywiste i pozorne; testowanie obiekcji Schemat postępowania sprzedawcy w przypadku wystąpienia obiekcji – procedura 4 kroków Cena jako obiekcja Obiekcja typy: „Nie, dziękuję, mam już dostawcę!” Czas reakcji na obiekcje Etap V: Finał rozmowy handlowej, czyli jak „zamknąć” sprzedaż Co to znaczy „zamknąć” sprzedaż? Kiedy należy próbować „zamykać” sprzedaż? Sygnały świadczące o gotowości klienta do podjęcia decyzji o zakupie Schemat standardowego „zamknięcia” sprzedaży Wybrane techniki „zamykania” sprzedaży; czyli od zwykłego przypomnienia po techniki psychomanipulacyjne Podsumowanie – zasady obowiązujące podczas finalizacji sprzedaży Podsumowanie zajęć oraz praktyczne wnioski na przyszłość Informacje organizacyjne: -kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb. -szkolenie trwa 2 dni (16h) -zajęcia odbywają się w godzinach 10. 00-18. 00; -ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób; -w każdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić rezerwację miejsca. Inwestycja: 1350 zł (OD 01. 01. 2011 SZKOLENIA SĄ OPODATKOWANE W WYSOKOŚCI 23% VAT. DO CENY SZKOLENIA NALEŻY DOLICZYĆ VAT. ) -cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne, -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu). Cena: 1350 PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Inne ogłoszenia tego ogłoszeniodawcy: pełna lista ogłoszeń użytkownika
|