Józefów
POZNAM MI£A I ATRAK... 36latek pozna nawi±¿e dyskretn± znajomo¶æ z mi³± i atrakcyjn± zewnêtrznie i duchowo o ...
|
Warszawa
Cudak - b³agam o do... Cudak to ¶redniej wielko¶ci, ok 4-letni piesek o czarnej, l¶ni±cej, g³adkiej sier¶ci ...
|
Warszawa
Chrzciny, Pierwsza ... Witamy. Jeste¶my zespo³em kucharzy, którzy zdobyli swoje do¶wiadczenie w Polsce i we ...
|
Warszawa
Laptopy w przystêpn... Internetowy sklep komputerowy WIKAKOM oferuje sprzeda¿ sprzêtu komputerowego. W ofe ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
Warszawa Nauka (1438)
|
Sekrety skutecznych negocjacji - intensywny trening dla kadr
Id og³oszenia: 128626 Data dodania: 2010-12-17 Ostatnia edycja: 2010-12-17 Data wa¿no¶ci: Bezterminowo
SEKRETY SKUTECZNYCH NEGOCJACJI -intensywny trening dla kadry kierowniczej, pracowników dzia³u sprzeda¿y i obs³ugi klienta oraz specjalistów bior±cych udzia³ w negocjacjach.
Termin: 30-31 maja 2011r. Miejsce: Warszawa Cele: -uzyskanie przez uczestników podstawowych umiejêtno¶ci negocjacyjnych: przygotowanie elastycznego stanowiska, bezpieczne otwarcie, identyfikacja impasu, wybór w³a¶ciwej taktyki jego prze³amania, manipulacje negocjacyjne i obrona przed chwytami manipulacyjnymi w ich naturalnej kolejno¶ci; -uzyskanie indywidualnej charakterystyki stylu negocjacyjnego; -zdobycie umiejêtnoci planowania, prowadzenia oraz w produktywny sposób zamykaania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami; -zdobycie umiejêtno¶ci radzenia sobie z manipulacj± ze strony Partnerów negocjacji oraz skuteczne i etyczne wywieraæ na nich wp³ywu. Korzy¶ci dla uczestników: Po zakoñczeniu szkolenia uczestnicy bêd± potrafili: -Przygotowywaæ siê w metodyczny sposób do ka¿dych rozmów negocjacyjnych. -Dokonywaæ analizy interesów i stanowisk obu stron. -Planowaæ wynik negocjacyjny i kontrolowaæ przebieg negocjacji pod k±tem postawionego celu. -Opanowanie umiejêtno¶ci wypracowywania rozwi±zañ korzystnych dla obu stron. -Broniæ siê przed próbami manipulacji i w³a¶ciwie reagowaæ na stosowane przez Partnera taktyki. -Wypracowaæ wynik negocjacji w algorytmie wygrany-wygrany. -Radziæ sobie z emocjami, konfliktem i tzw. trudnym negocjatorem. Grupa docelowa: Szkolenie przeznaczone dla: -kadry kierowniczej, -pracowników dzia³ów sprzeda¿y i obs³ugi klienta, -specjalistów bior±cych udzia³ w negocjacjach. Metodologia: Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby równie¿ szkolenia otwarte by³y dopasowane do oczekiwañ oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dziêki udzia³owi w takim szkoleniu uczestnicy osi±gaj± oczekiwany przez pracodawcê poziom kompetencji i umiejêtno¶ci. Zajêcia s± prowadzone metod± warsztatow± opart± na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracê w ma³ych grupach, dyskusje na forum grupy oraz æwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracê indywidualn±, symulacje i mini- wyk³ady z omówieniem przyk³adów z ¿ycia i prezentacj± multimedialn±. Przedmiotem zajêæ s± realne trudno¶ci uwzglêdniaj±ce specyfikê danej bran¿y oraz potrzeby i mo¿liwo¶ci osób bior±cych udzia³ w warsztatach. Uczestnicy ucz± siê poprzez do¶wiadczenie – æwicz± ró¿ne sytuacje, maj± mo¿liwo¶æ konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywno¶æ, elastyczno¶æ i osobiste do¶wiadczenia jest najskuteczniejsz± form± zdobywania nowych umiejêtno¶ci. Trener: Doktor, trener biznesu, ekspert, konsultant i coach. Przeprowadzi³ ponad 300 warsztatów szkoleniowych dla kadry mened¿erskiej i specjalistycznej firm finansowych, handlowych i produkcyjnych. Specjalizuje siê w prowadzeniu szkoleñ zwi±zanych z negocjacjami, sprzeda¿±, doskonaleniem umiejêtno¶ci zarz±dzania lud¼mi i rozwojem umiejêtno¶ci interpersonalnych w aspektach komunikacji. Jego pasj± s± mediacje i negocjacje z trudnym klientem. Z powodzeniem mediuje w sporach gospodarczych znajduj±c najkorzystniejsze rozwi±zania. Warsztaty, które prowadzi s± esencj± praktycznej wiedzy oraz umiejêtno¶ci przekazywanych w interesuj±cy dla uczestnika sposób. Szczegó³owy program: 1. Powitanie uczestników. 2. Prezentacja uczestników - wymiana do¶wiadczeñ w zakresie negocjacji. 3. Cel negocjacji. 4. Ustalenie priorytetów. 5. Przygotowanie miejsca i czasu negocjacji. 6. Analiza stron negocjacji. 7. Znaczenie zjawiska "pierwszego wra¿enia". 8. Budowanie autorytetu. 9. Rozpoznanie siebie - w³asny styl negocjowania. 10. Rozwi±zywanie konfliktów. 11. Konflikty negocjowane. 12. Konflikty nienegocjowalne. 13. Sposoby rozwi±zywania konfliktów. 14. Strategie negocjacyjne. 15. Negocjacje twarde lub miêkkie. 16. Stosowanie technik wp³ywu spo³ecznego w negocjacjach. 17. Przyjmowanie strategii w zale¿no¶ci od celu. 18. Podstawowe regu³y w negocjacjach. 19. Techniki negocjacyjne. 20. Proces negocjacyjny. 21. Schemat spotkania negocjacyjnego. 22. Ustalenie potrzeb i mo¿liwo¶ci partnera. 23. Ustalenie kwestii spornych i wspólnych. 24. Regu³a wzajemnego szacunku. 25. Umiejêtno¶æ mówienia i s³uchania. 26. Zamykanie rozmów. 27. Sytuacje trudne w negocjacjach. 28. B³êdy negocjacyjne. 29. Trudny partner. 30. Emocje w procesie negocjacyjnym. 31. Jak radziæ sobie z obiekcjami, oporem i odmow± ? 32. Ocena procesu negocjacyjnego. 33. Ustalenie rozwi±zañ alternatywnych. 35. Podsumowanie i zakoñczenie szkolenia. Informacje organizacyjne: -szkolenie trwa 2 dni (16h); -zajêcia odbywaj± siê w godzinach 10. 00-18. 00; -ze wzglêdu na warsztatow± formê szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób. -w ka¿dym dniu szkolenia przewidziane s± 2 przerwy kawowe oraz lunch Inwestycja: 1340 z³ netto (+23% VAT) -cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materia³y dydaktyczne, -dyplom potwierdzaj±cy ukoñczenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu). UWAGA! Powy¿szy program rozwojowy jest równie¿ dostêpny w formie zamkniêtej, wy³±cznie dla pracowników Pañstwa firmy. W przypadku szkoleñ zamkniêtych zakres tematyczny poszczególnych bloków mo¿e ulec zmianie, ze wzglêdu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecaj±cej szkolenie. Gwarantujemy wysok± jako¶æ merytoryczn± i organizacyjn± szkolenia. Cena: 1340 z³ netto (+23% VAT) -cena
Kontakt do og³oszeniodawcy:
Inne og³oszenia tego og³oszeniodawcy: pe³na lista og³oszeñ u¿ytkownika
|