Józefów
POZNAM MIŁA I ATRAK... 36latek pozna nawiąże dyskretną znajomość z miłą i atrakcyjną zewnętrznie i duchowo o ...
|
Warszawa
Cudak - błagam o do... Cudak to średniej wielkości, ok 4-letni piesek o czarnej, lśniącej, gładkiej sierści ...
|
Warszawa
Chrzciny, Pierwsza ... Witamy. Jesteśmy zespołem kucharzy, którzy zdobyli swoje doświadczenie w Polsce i we ...
|
Warszawa
Laptopy w przystępn... Internetowy sklep komputerowy WIKAKOM oferuje sprzedaż sprzętu komputerowego. W ofe ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Warszawa Nauka (1438)
|
Skuteczne zarządzanie zespołem - trening potencjału kierowni
Id ogłoszenia: 128628 Data dodania: 2010-12-17 Ostatnia edycja: 2010-12-17 Data ważności: Bezterminowo
SKUTECZNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM - TRENING POTENCJAŁU KIEROWNICZEGO DLA KADRY MENEDŻERSKIEJ.
Termin: 19-20 maja 2011r. Miejsce: Warszawa Cele: Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty zarządzania zespołem pracowników w różnych branżach. Wyróżnienie poszczególnych metod zarządzania oraz omówienie warunków niezbędnych dozaistnienia skutecznej współpracy między managerem a pracownikami. Omówienie kolejnych etapów I ich znaczenia dla procesu skutecznego zarządzania (selekcja I rekrutacja pracowników, efektywna motywacja, ocena poszczególnych członków podległego zespołu). Wypracowanie wśród uczestników umiejętności mających na celu zwiększanie stopnia identyfikacji współpracowników z celami I założeniami danej instytucji. Pokazanie uczestnikom praktycznych umiejętności pokonywania typowych barier współpracy na szczeblu managerskim. Korzyści dla uczestników: Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób określić cel oraz sporządzić strategię procesu zarządzania podległym zespołem pracowników w zależności od konkretnej sytuacji. Zajęcia w grupie maksymalnie 15-osobowej umożliwiają przeprowadzenie praktycznych ćwiczeń najskuteczniejszych metod zarządzania także w odniesieniu do własnego celu, charakteru i stylu pracy. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób zarządzać nowocześnie, skutecznie oraz w jaki sposób realizować kolejne etapy współpracy w relacji manager-pracownicy. Grupa docelowa: właściciele firm managerowie osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołem ludzkim oraz ich bezpośredni przełożeni specjaliści biorący udział zarządzaniu osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie procesów zarządzania zespołem pracowników Metodologia: Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności. Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności. Trener: Doktor, ekspert w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzania zasobami ludzkimi motywowania, zarządzania produkcją i zarządzania projektami, jako niestrudzony propagator przywództwa sytuacyjnego Kennetha Blancharda skutecznie zarządzał zespołami interdyscyplinarnymi. Na przestrzeniu ostatnich kilkunastu lat pracował z zespołami realizującymi projekty o budżetach sięgających ponad 10 mln zł. Pełnił szereg funkcji i ról w największych polskich przedsiębiorstwach, najbardziej dumny jest z udziału swojego zespołu w projektach związanych z optymalizacją procesow biznesowych i zwiększaniem ich konkurencyjności. Posiada ponad 5 letnią praktykę trenerską w kreowaniu wartości biznesowych I zarządzania ograniczeniami. Jako trener dzieli się swoim doświadczeniem i umiejętnie przekazuje wiedzę uczestnikom. Szczegółowy program: Dzień 1 czwartek (zajęcia w godzinach 10-18) 1. Powitanie- rozpoczęcie szkolenia. A. Autoprezentacja uczestników szkolenia. B. Krótka wymiana doświadczeń w zakresie trudności związanych z procesami zarządzania. 2. Zarządzanie zespołem – zagadnienia wstępne. A. Definicja zarządzania. B. Postawa w zarządzaniu na szczeblu managerskim. C. Techniki wpływu. 3. Skuteczna komunikacja w zarządzaniu A. Komunikacja werbalna. B. Komunikacja niewerbalna. C. Asertywność w zarządzaniu. 4. Ochrona własnych interesow w relacjach manager – podlegli pracownicy. A. Dokładne przygotowanie się do udziału w etapach procesu zarządzania. B. Poszukiwanie alternatywy w przypadku braku porozumienia obu stron. C. Interesy a stanowiska w procesie zarządzania. 5. Omówienie poszczególnych metod zarządzania. Dzień 2 piątek (zajęcia w godzinach 9-17) 1. Ja w roli managera: A. Umiejętności i cechy skutecznego managera. B. Źródła autorytetu. C. Próba dokonania samooceny: moje mocne i słabe strony jako przełożonego managera I przełożonego. 2. Analiza rożnych strategii zarządzania. 3. Omówienie kolejnych etapów I ich znaczenia dla procesu skutecznego zarządzania: A. Selekcja I rekrutacja pracowników. B. Efektywna motywacja. C. Ocena poszczególnych członków podległego zespołu. D. Wypracowanie wśród uczestników umiejętności mających na celu zwiększanie stopnia identyfikacji współpracowników z celami I założeniami danej instytucji. 4. Intensywny trening zarządzania. 5. Podsumowanie – zakończenie szkolenia. A. Złote zasady procesu zarządzania zespołem. B. Ćwiczenia utrwalające zdobytą wiedzę. C. Podsumowanie szkolenia, ankiety ewaluacyjne, rozdanie dyplomów potwierdzających udział wszkoleniu. Informacje organizacyjne: -szkolenie trwa 2 dni (16h); -zajęcia odbywają się w godzinach 10. 00-18. 00; -ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób. -w każdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch Inwestycja: 1550 zł netto (+23% VAT) -cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne, -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu). Cena: 1550 zł netto (+23% VAT) -cena
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Inne ogłoszenia tego ogłoszeniodawcy: pełna lista ogłoszeń użytkownika
|