Serwis ogłoszeniowy Ogłoszenia drobne

Kraków - małopolskie

Telemarketing - profesjonalna sprzedaż produktów i...
zapamiętaj mnie przypomnij hasło
Dzisiaj jest Środa, 15 Maja 2024, Imieniny obchodzą: Zofia, Jan i Izydor


Jesteś w: Adin.pl / małopolskie / Kraków / Nauka / Kursy i szkolenia / Biznesowe
Ogłoszenia wyróżnione
Kraków
Wizualizacje 3D dom... Oferuję modele architektoniczne mieszkań, domów, wnętrz, mebli w 3D z wykonaniem wiz ...
Sucha Beskidzka
Obrączki dla drobne... Posiadam w sprzedaży obrączki aluminiowe stałe dla drobnej egzotyki, kanarków, papug ...
Kraków
CZARNY w typie nowo... Czarny jest mieszanką nowofundlanda. Został znaleziony po wypadku. Obecnie Czarny doc ...
  Znajdź ogłoszenie:
Kraków
Nauka (1413)
Telemarketing - profesjonalna sprzedaż produktów i usług
Id ogłoszenia: 128629   Data dodania: 2010-12-17   Ostatnia edycja: 2010-12-17   Data ważności: Bezterminowo
TELEMARKETING - PROFESJONALNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG PRZEZ TELEFON - CZYLI JAK SKUTECZNIE ZWIĘKSZYĆ ZYSKI I ZDOBYĆ NOWYCH KLIENTÓW.


Termin:
15 KWIETNIA 2011r.


Miejsce:
KRAKÓW


Cele:
Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty telefonicznego kontaktu z klientem.

Gruntowne przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznych rozmów telefonicznych.

Wypracowanie modelu rozmowy ze szczególnie wymagającym klientem.

Analiza odpowiednich narzędzi pomagających w uzyskaniu lepszych rezultatów w zakresie telemarketingu i aktywnej sprzedaży produktów i usług przez telefon.

Wypracowanie umiejętności uczestników pozwalających na świadome prowadzenie rozmów z klientami i uzyskiwanie jak najlepszych efektów podczas telefonicznego kontaktu z klientem.

Korzyści dla uczestników:
Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej. W toku warsztatów uczestnicy będą mieli szansę wypracować słowa, zwroty i zdania kluczowe, które są najskuteczniejsze podczas rozmowy. Otrzymają indywidualną informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się do klientów i co w najbliższym czasie poprawić aby rozmowy telefoniczne dawały oczekiwane rezultaty.


Grupa docelowa:
Szkolenie szczególnie polecane dla osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów niezależnie od branży. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda na wysłanie oferty. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób chcących pracować w telemarketingu jak i szerokiej grupy pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.

Metodologia:
Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.

Trener:
Szkolenie poprowadzi doświadczony trener, konsultant i coach - posiadający wypracowany warsztat, poparty kilkuletnią praktyką zawodową w pracy trenerskiej. W sposób szczególny specjalizuje się w: szkoleniach z zakresu techniki błyskawicznych negocjacji (przede wszystkim sprzedaży), szkolenia dla personelu call center i działów telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta.

Szczegółowy program:


1. Powitanie- rozpoczęcie szkolenia.
a. Autoprezentacja uczestników szkolenia.
b. Wymiana doświadczeń w zakresie telefonicznej sprzedaży/obsługi klienta.
2. Telemarketing - czy wszyscy wiemy co to znaczy?
a. Geneza telemarketingu.
b. Skuteczność komunikacji telefonicznej.
3. Jak działa telemarketing?
a. Galeria - praca w grupie
b. Dyskusja analizująca galerię.
4. Osoba telemarketera
a. Telermarketer to zawód.
b. Wypracowanie złotych zasad telemarketingu - zajęcia warsztatowe.
c. Telefon jako szczególne narzędzie komunikacji.
d. Ja w roli telemarketera.
e. Jak mówic zeby ludzie nas słuchali?
-głos
-pauzy w rozmowie telefonicznej.
f. Umiejętność słuchania rozmówcy.
5. Dobra organizacja pracy telemarketera.
a. Sposoby zapisywania informacji o klientach.
b. Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami.
6. Klient - rozmówca unikalny
a. Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych.
b. Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu.
c. Wpływ temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon.
d. Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej.
7. Etapy skutecznej rozmowy
a. Przygotowanie do rozmowy.
b. Jakich pretekstów użyć by skutecznie zacząć rozmowę?
c. Jak ocieplić zimny kontakt i kiedy wykonać następny krok?
d. Język korzyści- rozmowa o produkcie.
e. Podsumowanie ustaleń.
8. Podsumowanie-efektywność działań telemarketingowych.

Informacje organizacyjne:
-szkolenie trwa 1 dzień (8h);
-zajęcia odbywają się w godzinach 09. 00-17. 00;
-ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób.
-w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch

Inwestycja:
550 zł netto (+23% VAT)
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne,
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu).
Cena: 550 zł netto (+23% VAT) -cena
    Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Dane podstawowe:

Miejscowość:
Poznań

Województwo:
wielkopolskie

Telefon:
61) 8 102 194

Faks:
61) 6 247 936

Adres WWW:
www.szkolenia-semper.pl

Skype:
centrumsemper

Gadu-Gadu:
5168708

Dane uzupełniające:
Zespół Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
tel: (61) 8102 194
infolinia: 508 393 926
Ostatnio dodane ogłoszenia
Ogłoszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMĘ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024