|
Kraków
Wizualizacje 3D dom... Oferuję modele architektoniczne mieszkań, domów, wnętrz, mebli w 3D z wykonaniem wiz ...
|
Sucha Beskidzka
Obrączki dla drobne... Posiadam w sprzedaży obrączki aluminiowe stałe dla drobnej egzotyki, kanarków, papug ...
|
Kraków
CZARNY w typie nowo... Czarny jest mieszanką nowofundlanda. Został znaleziony po wypadku. Obecnie Czarny doc ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Kraków Nauka (1413)
|
Telemarketing - profesjonalna sprzedaż produktów i usług
Id ogłoszenia: 128629 Data dodania: 2010-12-17 Ostatnia edycja: 2010-12-17 Data ważności: Bezterminowo
TELEMARKETING - PROFESJONALNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG PRZEZ TELEFON - CZYLI JAK SKUTECZNIE ZWIĘKSZYĆ ZYSKI I ZDOBYĆ NOWYCH KLIENTÓW.
Termin: 15 KWIETNIA 2011r. Miejsce: KRAKÓW Cele: Poszerzenie wiedzy uczestników na temat istoty telefonicznego kontaktu z klientem. Gruntowne przygotowanie uczestników do prowadzenia skutecznych rozmów telefonicznych. Wypracowanie modelu rozmowy ze szczególnie wymagającym klientem. Analiza odpowiednich narzędzi pomagających w uzyskaniu lepszych rezultatów w zakresie telemarketingu i aktywnej sprzedaży produktów i usług przez telefon. Wypracowanie umiejętności uczestników pozwalających na świadome prowadzenie rozmów z klientami i uzyskiwanie jak najlepszych efektów podczas telefonicznego kontaktu z klientem. Korzyści dla uczestników: Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej. W toku warsztatów uczestnicy będą mieli szansę wypracować słowa, zwroty i zdania kluczowe, które są najskuteczniejsze podczas rozmowy. Otrzymają indywidualną informację zwrotną jak pracować nad dostrajaniem się do klientów i co w najbliższym czasie poprawić aby rozmowy telefoniczne dawały oczekiwane rezultaty. Grupa docelowa: Szkolenie szczególnie polecane dla osób używających telefonu do aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów niezależnie od branży. Celem może być zarówno sprzedaż, umawianie spotkań, badanie potrzeb lub weryfikacja danych i opinii albo zgoda na wysłanie oferty. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób chcących pracować w telemarketingu jak i szerokiej grupy pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. Metodologia: Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności. Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności. Trener: Szkolenie poprowadzi doświadczony trener, konsultant i coach - posiadający wypracowany warsztat, poparty kilkuletnią praktyką zawodową w pracy trenerskiej. W sposób szczególny specjalizuje się w: szkoleniach z zakresu techniki błyskawicznych negocjacji (przede wszystkim sprzedaży), szkolenia dla personelu call center i działów telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta. Szczegółowy program: 1. Powitanie- rozpoczęcie szkolenia. a. Autoprezentacja uczestników szkolenia. b. Wymiana doświadczeń w zakresie telefonicznej sprzedaży/obsługi klienta. 2. Telemarketing - czy wszyscy wiemy co to znaczy? a. Geneza telemarketingu. b. Skuteczność komunikacji telefonicznej. 3. Jak działa telemarketing? a. Galeria - praca w grupie b. Dyskusja analizująca galerię. 4. Osoba telemarketera a. Telermarketer to zawód. b. Wypracowanie złotych zasad telemarketingu - zajęcia warsztatowe. c. Telefon jako szczególne narzędzie komunikacji. d. Ja w roli telemarketera. e. Jak mówic zeby ludzie nas słuchali? -głos -pauzy w rozmowie telefonicznej. f. Umiejętność słuchania rozmówcy. 5. Dobra organizacja pracy telemarketera. a. Sposoby zapisywania informacji o klientach. b. Umiejętne korzystanie z terminarza i pamięć o kolejnych kontaktach z klientami. 6. Klient - rozmówca unikalny a. Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych. b. Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu. c. Wpływ temperamentu i osobowości na kontakt przez telefon. d. Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej. 7. Etapy skutecznej rozmowy a. Przygotowanie do rozmowy. b. Jakich pretekstów użyć by skutecznie zacząć rozmowę? c. Jak ocieplić zimny kontakt i kiedy wykonać następny krok? d. Język korzyści- rozmowa o produkcie. e. Podsumowanie ustaleń. 8. Podsumowanie-efektywność działań telemarketingowych. Informacje organizacyjne: -szkolenie trwa 1 dzień (8h); -zajęcia odbywają się w godzinach 09. 00-17. 00; -ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób. -w programie szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch Inwestycja: 550 zł netto (+23% VAT) -cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne, -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu). Cena: 550 zł netto (+23% VAT) -cena
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Inne ogłoszenia tego ogłoszeniodawcy: pełna lista ogłoszeń użytkownika
|