Łódź
Kursy na wózki widł... Kursy na wózki widłowe - wszystkich typów. Łódź, Sieradz, Zduńska Wola. Uprawnienia U ...
|
BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak należy bezpiecznie i prawidłowo korzystać z dobrodziejstw I ...
|
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
|
Józefów
POZNAM MIŁA I ATRAK... 36latek pozna nawiąże dyskretną znajomość z miłą i atrakcyjną zewnętrznie i duchowo o ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Nauka (12980)
|
Nowe standardy w profesjonalnej obsłudze klienta
Id ogłoszenia: 128635 Data dodania: 2010-12-17 Ostatnia edycja: 2010-12-17 Data ważności: Bezterminowo
NOWE STANDARDY W PROFESJONALNEJ OBSŁUDZE KLIENTA - JAK ZBUDOWAĆ I UTRZYMAĆ DOBRY WIZERUNEK FIRMY W OCZACH JEJ KONTRAHENTÓW I NABYWCÓW.
Termin: 28-29 marca 2011r. Miejsce: Warszawa Cele: Celem szkolenia jest udoskonalenie wśród uczestników następujących umiejętności: -skuteczniej sprzedaży i obsługi Klientów -właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z Klientami -umiejętnego stosowania wszystkich elementów rozmowy sprzedażowej -trafnego kształtowania swojego wyglądu i zachowań niewerbalnych -dostosowywania sposobów obsługi do typu Klienta -właściwego reagowania na reklamacje i dawanie sobie rady z wymagającym Klientem Korzyści dla uczestników: -zrozumienie motywów działania klientów -bycie w roli klienta -diagnoza mocnych oraz rozwojowych obszarów w kontakcie z klientami -umiejętność budowania relacji z klientami -posługiwanie się językiem korzyści w kontakcie z klientami Grupa docelowa: Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta i działów sprzedaży, pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w punktach sprzedażySzkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się obsługą klienta biznesowego i obsługą klienta indywidualnego w punktach sprzedaży. Metodologia: Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności. Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności. Trener: Trener biznesu, psycholog. Absolwentka UAM. Ukończyła szkołę Trenerów Biznesu Trop oraz podstawowy kurs terapii systemowej. Posiada doświadczenie w prowadzeniu efektywnych szkoleń z budowania relacji z klientami, telefonicznej obsługi klienta oraz komunikacji interpersonalnej. Specjalizuje się również w prowadzeniu warsztatów z ocen pracowniczych a także zarządzania zespołem pracowniczym. Doświadczenie zawodowe zdobyła głównie w znanych firmach o profilu handlowym oraz produkcyjnym. W pracy trenerskiej wyznaje następujące wartości: etyka zawodowa, nastawienie na potrzeby i rozwój uczestników szkoleń oraz ciągłe podnoszenie własnych kwalifikacji. Szczegółowy program: (program obejmuje 16 godzin szkoleniowych) I. Rola obsługi klienta w dzisiejszym świecie. II. Profesjonalizm w obsłudze klienta budowaniem przewagi wobec konkurencji. III. Każdy z nas jest klientem. IV. Oczekiwania klientów. V. Proces obsługi klienta. 1. Badanie potrzeb klientów. 2. Przedstawianie oferty, propozycji spełnienia potrzeby. Model cecha - korzyść. 3. Rozwiewanie obiekcji klienta. VI. Komunikacja z klientami - mówienie językiem korzyści. VII. Typy klientów. VIII. Typy klientów a sposób komunikacji z nimi. IX. Praca z klientem wymagającym. X. Kontakt z klientem. 1. Zadawanie pytań. 2. Parafraza. 3. Budowanie kontaktu z klientem. 4. Pierwsze wrażenie. 5. Udzielanie informacji klientowi. XI. Cechy idealnego sprzedawcy/doradcy klienta. XII. Wartości w kontakcie z klientami, troska, uczciwość, budowanie zadowolenia klientów. Informacje organizacyjne: -szkolenie trwa 2 dni (16h); -zajęcia odbywają się w godzinach 10. 00-18. 00; -ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 15 osób. -w każdym dniu szkolenia przewidziane są 2 przerwy kawowe oraz lunch Inwestycja: 1390 zł netto (+23% VAT) -cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne, -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu). Cena: 1390 zł netto (+23% VAT) -cena
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Inne ogłoszenia tego ogłoszeniodawcy: pełna lista ogłoszeń użytkownika
|