Zielona Góra
Korepetycje z chemi... Witam, Jestem studentka 2 roku chemii na UAM w Poznaniu i chêtnie udzielê korepetyc ...
|
Zielona Góra
Przewóz osób na lot... witam ¶wiadczê us³ugi w zakresie przewozu osób zielonej góry ¿ar nowej soli zagania i ...
|
BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak nale¿y bezpiecznie i prawid³owo korzystaæ z dobrodziejstw I ...
|
£ód¼
Wynajem samochodów,... Wypo¿yczalnia samochodów oferujê wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
Zielona Góra Praca (129)
|
Telefoniczna Obs³uga Klienta o profilu informacyjno- sprzeda
Id og³oszenia: 135543 Data dodania: 2011-02-11 Ostatnia edycja: 2011-02-11 Data wa¿no¶ci: Bezterminowo
Grupa LeasingTeam Sp. z o. o. dzia³a na rynku polskim od 2004r. , jako licencjonowana Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego. Wysoka jako¶æ us³ug ¶wiadczonych zosta³a w roku 2007 potwierdzona certyfikatem Systemu Zarz±dzania Jako¶ci± zgodnego z norm± ISO 9001:2000. LeasingTeam Sp. z o. o. posiada certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadz±cych agencje zatrudnienia (wpis pod numerem 636).
Dla naszego Klienta, du¿ej firmy z bran¿y telekomunikacyjnej, wyspecjalizowanej w ¶wiadczeniu us³ug na rynku telefonii stacjonarnej, telefonii komórkowej, Internetu oraz transmisji danych poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Telefoniczna obs³uga klienta o profilu informacyjno – sprzeda¿owym. Miejsce pracy: Zielona Góra Nr ref.: ZG/001 Do obowi±zków zatrudnionej osoby bêdzie nale¿a³o: • Telefoniczna sprzeda¿ us³ug i produktów, • Telefoniczne udzielanie informacji, • Wprowadzanie zleceñ, • Aktywacja us³ug, , • Rozpatrywanie problemów Klienta zwi±zanych z us³ugami / promocjami, instrukcjami obs³ugi aparatów • Przyjmowanie zg³oszeñ o usterkach • Praca przy monitorze z wykorzystaniem mikros³uchawek Oczekiwania wobec Kandydata: • Dobra znajomo¶æ obs³ugi komputera oraz pakietu MS Office (Word, Excel, bazy danych, bieg³a obs³uga klawiatury) • Umiejêtno¶æ przekonywania i budowania pozytywnych relacji • Odporno¶æ na stres (umiejêtno¶æ pracy pod presj± czasu) • Dobra organizacja czasu i miejsca pracy • Komunikatywno¶æ (zdolno¶æ szybkiego nawi±zywania kontaktu) • Dok³adno¶æ, systematyczno¶æ, rzetelno¶æ • Dodatkowym atutem bêdzie do¶wiadczenie na podobnym stanowisku (telefoniczna obs³uga klienta, telemarketer) Oferujemy: • Sta³± pracê w mi³ej i przyjaznej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji • Wynagrodzenie godzinowe • Pracê w systemie zmianowym • Umowê o pracê tymczasow±
Kontakt do og³oszeniodawcy:
|