Józefów
POZNAM MIŁA I ATRAK... 36latek pozna nawiąże dyskretną znajomość z miłą i atrakcyjną zewnętrznie i duchowo o ...
|
Warszawa
Cudak - błagam o do... Cudak to średniej wielkości, ok 4-letni piesek o czarnej, lśniącej, gładkiej sierści ...
|
Warszawa
Chrzciny, Pierwsza ... Witamy. Jesteśmy zespołem kucharzy, którzy zdobyli swoje doświadczenie w Polsce i we ...
|
Warszawa
Laptopy w przystępn... Internetowy sklep komputerowy WIKAKOM oferuje sprzedaż sprzętu komputerowego. W ofe ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Warszawa Nauka (1438)
|
Public Relations w praktyce
Id ogłoszenia: 153741 Data dodania: 2011-07-18 Ostatnia edycja: 2011-07-18 Data ważności: Nieaktualne
Jak zorganizować udaną konferencję prasową?
10 przykazań organizatora 17 sierpnia 2011 godz. 14:30 – 18:30 Millenium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a, Warszawa • Jak przygotować konferencję prasową, by pojawiły się na niej media? • Które media zaprosić? • Jak przygotować materiały prasowe, by dziennikarze wykorzystali je po konferencji? • Jak spowodować, by redakcje, które nie były obecne na konferencji i tak wykorzystały nasze materiały prasowe? • Gdzie i kiedy najlepiej organizować konferencje prasowe? • Jakie elementy powinna mieć konferencja wizerunkowa, a jakie produktowa? • Czym różni się śniadanie prasowe od briefingu? • Jak powinna wyglądać konferencja prasowa organizowana w sytuacji kryzysowej? Program: 14:00 - 14:20 - rejestracja uczestników, poczęstunek (kawa, herbata, soki, owoce, ciastka) 14:20 - 15:20 - konferencja prasowa na tle innych narzędzi PR. Różnice pomiędzy konferencją, briefingiem, śniadaniem prasowym. Konferencje wizerunkowe oraz produktowe - cechy i przykłady 15:20 - 16:30 - jak zorganizować dobrą konferencję prasową? 10 przykazań dobrego organizatora: miejsce i czas konferencji, temat przewodni, prelegenci, baza mediów, zaproszenie dla dziennikarzy, catering, materiały prasowe, prezentacja na konferencję, pokonferencyjne nagrania TV, działania przed i po konferencji - przykłady, praktyczne porady, omówienie każdego z punktów 16:30 - 18:00 - warsztaty, podczas których uczestnicy (w grupach) będą przygotowywać swoją konferencję prasową lub briefing (produktowy lub wizerunkowy, w zależności od wylosowanego zadania) 18:00 - 18:30 - omówienie wyników części warsztatowej 18:30 - rozdanie dyplomów potwierdzających udział w szkoleniu zgłoszenia e-mail. Cena: 700 PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
|