Serwis ogłoszeniowy Ogłoszenia drobne

Warszawa - mazowieckie

Public Relations w praktyce...
zapamiętaj mnie przypomnij hasło
Dzisiaj jest Poniedziałek, 13 Maja 2024, Imieniny obchodzą: Gloria, Robert i Serwacy


Jesteś w: Adin.pl / mazowieckie / Warszawa / Nauka / Kursy i szkolenia / Biznesowe
Ogłoszenia wyróżnione
Józefów
POZNAM MIŁA I ATRAK... 36latek pozna nawiąże dyskretną znajomość z miłą i atrakcyjną zewnętrznie i duchowo o ...
Warszawa
Cudak - błagam o do... Cudak to średniej wielkości, ok 4-letni piesek o czarnej, lśniącej, gładkiej sierści ...
Warszawa
Chrzciny, Pierwsza ... Witamy. Jesteśmy zespołem kucharzy, którzy zdobyli swoje doświadczenie w Polsce i we ...
Warszawa
Laptopy w przystępn... Internetowy sklep komputerowy WIKAKOM oferuje sprzedaż sprzętu komputerowego. W ofe ...
  Znajdź ogłoszenie:
Warszawa
Nauka (1438)
Public Relations w praktyce
Id ogłoszenia: 153741   Data dodania: 2011-07-18   Ostatnia edycja: 2011-07-18   Data ważności: Nieaktualne
Jak zorganizować udaną konferencję prasową?
10 przykazań organizatora


17 sierpnia 2011
godz. 14:30 – 18:30

Millenium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a, Warszawa

• Jak przygotować konferencję prasową, by pojawiły się na niej media?
• Które media zaprosić?
• Jak przygotować materiały prasowe, by dziennikarze wykorzystali je po konferencji?
• Jak spowodować, by redakcje, które nie były obecne na konferencji i tak wykorzystały nasze materiały prasowe?
• Gdzie i kiedy najlepiej organizować konferencje prasowe?
• Jakie elementy powinna mieć konferencja wizerunkowa, a jakie produktowa?
• Czym różni się śniadanie prasowe od briefingu?
• Jak powinna wyglądać konferencja prasowa organizowana w sytuacji kryzysowej?
Program:
14:00 - 14:20 - rejestracja uczestników, poczęstunek (kawa, herbata, soki, owoce, ciastka)
14:20 - 15:20 - konferencja prasowa na tle innych narzędzi PR. Różnice pomiędzy konferencją, briefingiem, śniadaniem prasowym. Konferencje wizerunkowe oraz produktowe - cechy i przykłady
15:20 - 16:30 - jak zorganizować dobrą konferencję prasową? 10 przykazań dobrego organizatora: miejsce i czas konferencji, temat przewodni, prelegenci, baza mediów, zaproszenie dla dziennikarzy, catering, materiały prasowe, prezentacja na konferencję, pokonferencyjne nagrania TV, działania przed i po konferencji - przykłady, praktyczne porady, omówienie każdego z punktów
16:30 - 18:00 - warsztaty, podczas których uczestnicy (w grupach) będą przygotowywać swoją konferencję prasową lub briefing (produktowy lub wizerunkowy, w zależności od wylosowanego zadania)
18:00 - 18:30 - omówienie wyników części warsztatowej
18:30 - rozdanie dyplomów potwierdzających udział w szkoleniu
zgłoszenia e-mail.

Cena: 700 PLN
    Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Dane podstawowe:

Osoba kontaktowa:
Agnieszka Żelazko

Telefon:
695 431 706

Dane uzupełniające:
mazowieckie
Warszawa
Al. Jerozolimskie 123a
Agnieszka Żelazko
Tel.: 695 431 706
biuro@bramasole.com.pl
Ostatnio dodane ogłoszenia
Ogłoszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMĘ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024