Chorzów
Praca dla studentów... Szukam osób wytrwałych, samodzielnych,lubiących kontakt z ludżmi, mających dostęp do ...
|
Bielsko-Biała
Bielsko-Biała. Strz... Profesjonalne strzyżenie, trymowanie psów według wzorców FCI lub na życzenie klienta. ...
|
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się firma transportowa należąca do LOG Gro ...
|
Warszawa
Asystent z orzeczen... BPO NETWORK Sp. z o.o. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Asyste ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
śląskie Nauka (1190)
|
Książka - Sprawna Obsługa Klienta w Urzędzie
Id ogłoszenia: 193094 Data dodania: 2012-11-22 Ostatnia edycja: 2021-03-30 Data ważności: Nieaktualne, w archiwum
Witamy Serdecznie!
Gorąco polecamy książkę Certyfikowanej Trenerki Moniki Gabryel - "SPRAWNA OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE - jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych" . - Jak kształtować w sobie pozytywne nastawienie do klientów urzędu? - Co robić, żeby budować atmosferę współpracy i profesjonalne relacje? - W jaki sposób reagować na skargi? - Na co zwracać uwagę, komunikując się z klientem za pośrednictwem pism i poczty elektronicznej? W książce zawarte zostały odpowiedzi na te i inne pytania, które pojawiają się w codziennej pracy każdego urzędnika. Sukces w obsłudze klienta w urzędzie zależy w olbrzymim stopniu od systematycznej pracy nad własnymi postawami. Niniejsza publikacja obejmuje zestaw wartościowych narzędzi motywujących, które pozwalają skuteczniej oddziaływać na klientów i sprawiają, ze praca jest bardziej wydajna. Autorka omawia zagadnienia budowania relacji w urzędzie i usprawniania komunikacji wewnętrznej. Opisuje procesy standaryzacji obsługi i radzi, jak efektywnie zarządzać zespołem. Książkę wzbogacają liczne testy, kwestionariusze i przydatne ćwiczenia. Zawarte w niej jednoznaczne wskazówki, precyzyjne schematy oraz przykłady z życia wzięte pozwalają lepiej przyswoić aspekty merytoryczne. Ponadto motywują do podejmowania konkretnych działań podnoszących jakość pracy i satysfakcje z jej wykonywania. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy w swojej pracy maja do czynienia z klientami indywidualnymi, instytucjonalnymi i wewnętrznymi. Z porad w niej zawartych skorzysta zarówno początkujący, jak i wieloletni urzędnik na każdym szczeblu kariery. Rozbudowany dodatek ćwiczeniowy będzie doskonałym wsparciem dla wszystkich, którzy chcą skutecznie zarządzać swoim personelem. Teraz jedyna szansa na publikację z autografem i dedykacją autorki. Więcej info na www. Publikacja z serii: BIBLIOTEKA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ. Serdecznie Polecamy! Cena: 119 PLN
|