Józefów
POZNAM MIŁA I ATRAK... 36latek pozna nawiąże dyskretną znajomość z miłą i atrakcyjną zewnętrznie i duchowo o ...
|
Warszawa
Cudak - błagam o do... Cudak to średniej wielkości, ok 4-letni piesek o czarnej, lśniącej, gładkiej sierści ...
|
Warszawa
Chrzciny, Pierwsza ... Witamy. Jesteśmy zespołem kucharzy, którzy zdobyli swoje doświadczenie w Polsce i we ...
|
Warszawa
Laptopy w przystępn... Internetowy sklep komputerowy WIKAKOM oferuje sprzedaż sprzętu komputerowego. W ofe ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Warszawa Nauka (1438)
|
Warszawa. Profesjonalne szkolenie asystentka, asystent
Id ogłoszenia: 208758 Data dodania: 2013-09-24 Ostatnia edycja: 2013-09-24 Data ważności: Nieaktualne
Warszawa. Profesjonalne szkolenie asystentka, asystent, sekretarka, office manager!
Chcesz zostać asystentką, asystentem? Marzysz o pracy jako sekretarka, office manager, ale brakuje Ci doświadczenia i wiedzy z zakresu pracy na tych stanowiskach? A może już pracujesz w zawodzie, ale chcesz rozwinąć swoje umiejętności? Na Zmianę przygotowało coś specjalnie dla Ciebie! Zapraszamy na profesjonalne szkolenie dla przyszłych asystentek, asystentów i sekretarek. Sekretariat to pierwsze i często jedyne miejsce kontaktu klienta z firmą. Ważne, żeby osobowa odpowiedzialna za jego pracę była profesjonalnie przygotowana, dba bowiem o wizerunek całej firmy. Jednocześnie na jej barkach spoczywa sprawna organizacja pracy wszystkich zespołów. Musi budzić sympatię, ale jednocześnie być twardym negocjatorem i perfekcyjnym zarządcą. Praca asystentki, sekretarki umożliwia poznanie wielu ludzi, jest ciekawa i nigdy nie będziesz się w niej nudzić. Program naszego szkolenia obejmuje: I KOMPETENCJE PSYCHOSPOŁECZNE 1. Prawidłowa komunikacja interpersonalna 2. Asertywność w kontakcie z klientem i współpracownikiem 3. Radzenie sobie ze stresem i sytuacjami trudnymi w pracy biurowej 4. Profesjonalna autoprezentacja, jako niezbędny element kompetencji pracownika biurowego 5. Skuteczne planowanie pracy sekretarki 6. Case study II KOMPETENCJE ZAWODOWE 1. Sekretariat jako element organizacyjny firmy 2. Wizerunek firmy i jej kontakty z otoczeniem 3. Prawa i obowiązki sekretarki 4. Etyka zawodowa pracownika biurowego 5. Obieg dokumentów służbowych oraz ochrona danych 6. Zapoznanie z charakterystyką aktów prawnych, dokumentów prywatnych i służbowych Miejsce i termin: Warszawa 9,10,16,17 listopada 2013 – 44 godziny dydaktyczne Cena (netto): 800zł przewidziane atrakcyjne rabaty - studenci - 10% rabatu - jeśli zapiszecie się razem ze znajomymi od 5 osób - 10 % rabatu każda - weź koleżankę - 10 % dla Ciebie - zapłać w ciągu 3 dni od zgłoszenia dostaniesz -5 % rabatu Zgłoszenia przyjm Cena: 800 PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
|