Serwis og³oszeniowy Og³oszenia drobne

Warszawa - mazowieckie

Techniki Sprzeda¿y: Sektor Kosmetyczny...
zapamiêtaj mnie przypomnij has³o
Dzisiaj jest Wtorek, 14 Maja 2024, Imieniny obchodz±: Maciej, Bonifacy i Dobies³aw


Jeste¶ w: Adin.pl / mazowieckie / Warszawa / Nauka / Kursy i szkolenia / Biznesowe
Og³oszenia wyró¿nione
Józefów
POZNAM MI£A I ATRAK... 36latek pozna nawi±¿e dyskretn± znajomo¶æ z mi³± i atrakcyjn± zewnêtrznie i duchowo o ...
Warszawa
Cudak - b³agam o do... Cudak to ¶redniej wielko¶ci, ok 4-letni piesek o czarnej, l¶ni±cej, g³adkiej sier¶ci ...
Warszawa
Chrzciny, Pierwsza ... Witamy. Jeste¶my zespo³em kucharzy, którzy zdobyli swoje do¶wiadczenie w Polsce i we ...
Warszawa
Laptopy w przystêpn... Internetowy sklep komputerowy WIKAKOM oferuje sprzeda¿ sprzêtu komputerowego. W ofe ...
  Znajd¼ og³oszenie:
Warszawa
Nauka (1438)
Techniki Sprzeda¿y: Sektor Kosmetyczny
Id og³oszenia: 215143   Data dodania: 2014-02-13   Ostatnia edycja: 2014-02-13   Data wa¿no¶ci: Nieaktualne
Techniki Sprzeda¿y: Sektor Kosmetyczny
Opis szkolenia

Techniki sprzeda¿y w sektorze kosmetycznym przydatne zarówno przy sprzeda¿y us³ug, jak i kosmetyków klientom gabinetu.
Cel szkolenia

Nabycie podstawowych umiejêtno¶ci poprawiaj±cych sprzeda¿ us³ug i kosmetyków w salonie kosmetycznym, jako jedna z dróg do osi±gniêcia sukcesu.
Profil uczestnika

W³a¶ciciele i pracownicy hurtowni kosmetycznych i medycznych
W³a¶ciciele i pracownicy salonów kosmetycznych i medycyny estetycznej
S³uchaczki szkó³ kosmetycznych chc±ce nabyæ nowe umiejêtno¶ci w przysz³ej pracy

Termin szkolenia

15.03.2014 10:00 - 18:00
16.03.2014 10:00 - 18:00
Metodologia szkolenia:

wyk³ad interaktywny
prace grupowe i indywidualne
dyskusje moderowane
symulacje
testy autodiagnostyczne,
testy osobowo¶ci
odgrywanie ról

Skuteczna komunikacja interpersonalna w sprzeda¿y us³ug w gabinecie i kosmetyków

¦wiadoma budowa wizerunku - Kogo chcê pokazaæ
Prze³amywanie barier komunikacyjnych i ³amanie stereotypowych zachowañ
Kosmetyczka – doradc± Klienta

Skuteczny New Business

Strategia poszukiwania nowych Klientów
Znaczenie aktywno¶ci w poszukiwaniu inwestycji i klientów
„Nie” warunkowe i „nie” rozstrzygaj±ce. Kiedy Klient odmawia, a kiedy nie jest przekonany? Jak zmieniæ „nie” warunkowe na „tak”?

Struktura oferty gabinetu

Punkt wyj¶cia: Potrzeba czy produkt?
Trzy strategie uk³adu tre¶ci w komunikacie do Klienta
Prezentacja metod± P-CKMA (potrzeba – cecha – korzy¶æ – mankament – argument)
Spójno¶æ i najwa¿niejsze szczegó³y decyduj±ce o sukcesie rozmowy sprzeda¿owej
Techniki radzenia sobie ze stresem i zarz±dzania konfliktem
Dobór postaw prezentacyjnych do sytuacji oraz typu klienta
Zasady pos³ugiwania siê jêzykiem perswazji i stosowanie s³ów kluczy
Tajniki si³y perswazji
Wybrane techniki manipulacji w komunikacji jêzykowej

Przygotowanie i wzbogacanie oferty handlowej gabinety kosmetycznego

Cztery kluczowe pytania prezentacji
Zdefiniowanie celu: Informacyjny, perswazyjny czy stymulacyjny?
Kluczowe informacje o odbiorcach
Wybór tre¶ci: Kluczowe elementy
Dobór skutecznej argumentacji do typu spo³ecznego odbiorcy
Techniki wzbogacania prezentacji: ¦rodki retoryczne, wizualizacja, wykorzystanie zmys³ów
Czy trudno Ci mówiæ jêzykiem s³uchacza?
Sztuka prezentacji handlowej i budowa charyzmy
¦wiadomy i nie¶wiadomy poziom autoprezentacji
Test na styl spo³eczny (typ osobowo¶ci)

Analiza osobowo¶ci uczestników w oparciu o test osobowo¶ci TTI Ltd. INSIGHTS Analysen by SCHEELEN Instutut fur Managementberatug und Bildungsmarketing

Oferta handlowa gabinetu kosmetycznego w praktyce
postawa i komunikacja niewerbalna
tempo mówienia, natê¿enie g³osu wykorzystywanie pauz
kontakt wzrokowy z audytorium
postawa cia³a
gestykulacja
dynamika – ruch
zwracanie siê do s³uchaczy
pewno¶æ wypowiedzi
Wygl±d i dress code sprzedawcy

Efektywna perswazja i wywieranie wp³ywu

Komunikacja a wywieranie wp³ywu
Paleta technik manipulacji i wywierania wp³ywu
Komunikacja a wywieranie wp³ywu
Perswazja, manipulacja i wp³yw
Pierwsze wra¿enie i budowanie wiarygodno¶ci
Gesty wzmacniaj±ce i sugeruj±ce
Efektywne wywieranie wp³ywu na innych w zale¿no¶ci od typów osobowo¶ci

Nawi±zywanie kontaktu z klientem

Znaczenie pierwszego wra¿enia
Rola indywidualnego podej¶cia do klienta
Strategie otwarcia rozmowy i prze³amywanie lodów
Nawi±zywanie kontaktu i podtrzymywania relacji
Okre¶lenie i zrozumienie potrzeb klienta

Komunikacja werbalna i niewerbalna

Zadawanie pytañ – strategia perswazji
Prowadzenie rozmowy – metodyka analizy zachowania werbalnego
Wywieranie wp³ywu na partnera negocjacyjnego i sztuka s³uchania
Operowanie przestrzeni± i gestami; interpretacja mowy cia³a

Finalizacja rozmowy

Standardowe sposoby finalizacji
Nieszablonowe strategie finalizacji
„Nie” warunkowe i „nie” rozstrzygaj±ce. Kiedy Klient odmawia, a kiedy nie jest przekonany? Jak zmieniæ „nie” warunkowe na „tak”?

Typy klienta – sposób skutecznej obs³ugi

Rozpoznanie charakterystyki klienta
Dopasowanie stylu do typu klienta
Wp³yw poprzez warto¶ci klienta

Skuteczna sprzeda¿ a osobowo¶æ

Rozpoznawanie typów osobowo¶ciowych Klientów
¦wiadomo¶æ przewagi ograniczeñ w³asnego typu osobowo¶ci w procesie sprzeda¿y
Motywowanie i dobór reakcji czterostrefowy model zachowañ
Samopostrzeganie i ocena innych w zale¿no¶ci od typu osobowo¶ci
Efektywne wywieranie wp³ywu na osoby o ró¿nych typach osobowo¶ci

Szkolenie poprowadzi
Piotr Ruta

Piotr T. Ruta Trener, konsultant, doradca i negocjator Wyk³adowca na Studiach Podyplomowych w Wy¿szej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Studiowa³ na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 2004 roku jest te¿ cz³onkiem The Chartered Institute of Marketing i Communication Managerem Komitetu CIM Poland zarz±dzaj±cego t± organizacj± na terenie Polski. Ukoñczy³ Akademiê Junior Chamber Poland oraz specjalistyczne kursy Best Practices for Inwestor Relations Professionals. Cz³onek Klubu MBA Wy¿szej Szko³y Zarz±dzania / The Polish Open University.

Od 1994 roku doradza i szkoli jako niezale¿ny konsultant ds. komunikacji marketingowej oraz trener miêkkich umiejêtno¶ci mened¿erskich. Na zlecenie wystêpuje jako negocjator zarówno w negocjacjach sprzeda¿owo-zakupowych jak i sporach pracowniczych. Posiada równie¿ do¶wiadczenie w projektach zwi±zanych z komunikacj± wewnêtrzn± w firmie. £±czy wiedzê i praktykê z obszaru umiejêtno¶ci mened¿erskich, komunikacji i HR. Specjalizuje siê w zagadnieniach z zakresu technik negocjacji sprzeda¿y i obs³ugi klienta, etykiety biznesowej, zarz±dzania zespo³ami, procesów komunikacji, marketingu, autoprezentacji i wyst±pieñ publicznych oraz narzêdzi wykorzystywanych w trakcie powy¿szych dzia³añ. Certyfikowany konsultant narzêdzi psychometrycznych Extended DISC® i Success Insights. Zaanga¿owany w tworzenie zintegrowanych projektów szkoleniowo-eventowych typu szkolenie plus. Zajmuje siê tak¿e problematyk± innowacyjno¶ci i leadership.

Szkoli³ miêdzy innymi przedstawicieli takich firm jak: Accenture Sp. z o.o, Arburg, Avon Cosmetics Polska, Avon Operations Polska Sp. z o.o., Browar Okocim S.A., Coca - Cola HBC Polska, Colgate-Palmolive Poland Sp. z. o. o., Cussons, Dr Irena Eris, Eurocash Delikatesy Centrum, Farm Frites Poland SA, FERRING PHARMACEUTICALS B.V., Grupa ¯ywiec S.A., Henkel, Michelin Polska S.A.,Microsoft Sp. Z o.o., NESTLE POLSKA S.A., Per³a - Browary Lubelskie S.A., Philip Morris Polska S.A.,Philips Lighting, Proctor & Gamble, Renault Polska, ROSSMANN SDP Sp. z o.o., Sandvik Mining and Construction, Tesco Polska Sp. z o.o., TUI Poland Sp z o .o., Unilever Polska S.A. i innych. Tylko w ci±gu ostatnich 3 lat poprowadzi³ ponad 130 dni szkoleniowych z zakresu negocjacji i sprzeda¿y . Ma na swoim koncie liczne publikacje w prasie bran¿owej wydawnictwach ksi±¿kowych oraz elektronicznych.

Liczba uczestników

Minimalna liczba uczestników to 6 osób. Je¿eli grupa nie osi±gnie minimalnej liczby uczestników, ustalany jest nowy termin szkolenia.
Miejsce szkolenia
Cena: 250 PLN
    Kontakt do og³oszeniodawcy:
Dane podstawowe:

Osoba kontaktowa:
GoldWaterBlue

Miejscowo¶æ:
Warszawa

Ulica nr:
Przyce 18

Województwo:
mazowieckie

Kod pocztowy:
01-252

Telefon:
601-582-023

Adres WWW:
www.goldwaterblue.com

Dane uzupe³niaj±ce:

Akademia Gold Water Blue
ul. Przyce 18
01-252 Warszawa
Kontakt

Beata Wielgosik
Tel: +48 601 582 023
Email: edukacja@goldwaterblue.com
Ostatnio dodane og³oszenia
Og³oszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMÊ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024