Józefów
POZNAM MI£A I ATRAK... 36latek pozna nawi±¿e dyskretn± znajomo¶æ z mi³± i atrakcyjn± zewnêtrznie i duchowo o ...
|
Warszawa
Cudak - b³agam o do... Cudak to ¶redniej wielko¶ci, ok 4-letni piesek o czarnej, l¶ni±cej, g³adkiej sier¶ci ...
|
Warszawa
Chrzciny, Pierwsza ... Witamy. Jeste¶my zespo³em kucharzy, którzy zdobyli swoje do¶wiadczenie w Polsce i we ...
|
Warszawa
Laptopy w przystêpn... Internetowy sklep komputerowy WIKAKOM oferuje sprzeda¿ sprzêtu komputerowego. W ofe ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
Warszawa Nauka (1438)
|
Techniki Sprzeda¿y: Sektor Kosmetyczny
Id og³oszenia: 215143 Data dodania: 2014-02-13 Ostatnia edycja: 2014-02-13 Data wa¿no¶ci: Nieaktualne
Techniki Sprzeda¿y: Sektor Kosmetyczny
Opis szkolenia Techniki sprzeda¿y w sektorze kosmetycznym przydatne zarówno przy sprzeda¿y us³ug, jak i kosmetyków klientom gabinetu. Cel szkolenia Nabycie podstawowych umiejêtno¶ci poprawiaj±cych sprzeda¿ us³ug i kosmetyków w salonie kosmetycznym, jako jedna z dróg do osi±gniêcia sukcesu. Profil uczestnika W³a¶ciciele i pracownicy hurtowni kosmetycznych i medycznych W³a¶ciciele i pracownicy salonów kosmetycznych i medycyny estetycznej S³uchaczki szkó³ kosmetycznych chc±ce nabyæ nowe umiejêtno¶ci w przysz³ej pracy Termin szkolenia 15.03.2014 10:00 - 18:00 16.03.2014 10:00 - 18:00 Metodologia szkolenia: wyk³ad interaktywny prace grupowe i indywidualne dyskusje moderowane symulacje testy autodiagnostyczne, testy osobowo¶ci odgrywanie ról Skuteczna komunikacja interpersonalna w sprzeda¿y us³ug w gabinecie i kosmetyków ¦wiadoma budowa wizerunku - Kogo chcê pokazaæ Prze³amywanie barier komunikacyjnych i ³amanie stereotypowych zachowañ Kosmetyczka – doradc± Klienta Skuteczny New Business Strategia poszukiwania nowych Klientów Znaczenie aktywno¶ci w poszukiwaniu inwestycji i klientów „Nie” warunkowe i „nie” rozstrzygaj±ce. Kiedy Klient odmawia, a kiedy nie jest przekonany? Jak zmieniæ „nie” warunkowe na „tak”? Struktura oferty gabinetu Punkt wyj¶cia: Potrzeba czy produkt? Trzy strategie uk³adu tre¶ci w komunikacie do Klienta Prezentacja metod± P-CKMA (potrzeba – cecha – korzy¶æ – mankament – argument) Spójno¶æ i najwa¿niejsze szczegó³y decyduj±ce o sukcesie rozmowy sprzeda¿owej Techniki radzenia sobie ze stresem i zarz±dzania konfliktem Dobór postaw prezentacyjnych do sytuacji oraz typu klienta Zasady pos³ugiwania siê jêzykiem perswazji i stosowanie s³ów kluczy Tajniki si³y perswazji Wybrane techniki manipulacji w komunikacji jêzykowej Przygotowanie i wzbogacanie oferty handlowej gabinety kosmetycznego Cztery kluczowe pytania prezentacji Zdefiniowanie celu: Informacyjny, perswazyjny czy stymulacyjny? Kluczowe informacje o odbiorcach Wybór tre¶ci: Kluczowe elementy Dobór skutecznej argumentacji do typu spo³ecznego odbiorcy Techniki wzbogacania prezentacji: ¦rodki retoryczne, wizualizacja, wykorzystanie zmys³ów Czy trudno Ci mówiæ jêzykiem s³uchacza? Sztuka prezentacji handlowej i budowa charyzmy ¦wiadomy i nie¶wiadomy poziom autoprezentacji Test na styl spo³eczny (typ osobowo¶ci) Analiza osobowo¶ci uczestników w oparciu o test osobowo¶ci TTI Ltd. INSIGHTS Analysen by SCHEELEN Instutut fur Managementberatug und Bildungsmarketing Oferta handlowa gabinetu kosmetycznego w praktyce postawa i komunikacja niewerbalna tempo mówienia, natê¿enie g³osu wykorzystywanie pauz kontakt wzrokowy z audytorium postawa cia³a gestykulacja dynamika – ruch zwracanie siê do s³uchaczy pewno¶æ wypowiedzi Wygl±d i dress code sprzedawcy Efektywna perswazja i wywieranie wp³ywu Komunikacja a wywieranie wp³ywu Paleta technik manipulacji i wywierania wp³ywu Komunikacja a wywieranie wp³ywu Perswazja, manipulacja i wp³yw Pierwsze wra¿enie i budowanie wiarygodno¶ci Gesty wzmacniaj±ce i sugeruj±ce Efektywne wywieranie wp³ywu na innych w zale¿no¶ci od typów osobowo¶ci Nawi±zywanie kontaktu z klientem Znaczenie pierwszego wra¿enia Rola indywidualnego podej¶cia do klienta Strategie otwarcia rozmowy i prze³amywanie lodów Nawi±zywanie kontaktu i podtrzymywania relacji Okre¶lenie i zrozumienie potrzeb klienta Komunikacja werbalna i niewerbalna Zadawanie pytañ – strategia perswazji Prowadzenie rozmowy – metodyka analizy zachowania werbalnego Wywieranie wp³ywu na partnera negocjacyjnego i sztuka s³uchania Operowanie przestrzeni± i gestami; interpretacja mowy cia³a Finalizacja rozmowy Standardowe sposoby finalizacji Nieszablonowe strategie finalizacji „Nie” warunkowe i „nie” rozstrzygaj±ce. Kiedy Klient odmawia, a kiedy nie jest przekonany? Jak zmieniæ „nie” warunkowe na „tak”? Typy klienta – sposób skutecznej obs³ugi Rozpoznanie charakterystyki klienta Dopasowanie stylu do typu klienta Wp³yw poprzez warto¶ci klienta Skuteczna sprzeda¿ a osobowo¶æ Rozpoznawanie typów osobowo¶ciowych Klientów ¦wiadomo¶æ przewagi ograniczeñ w³asnego typu osobowo¶ci w procesie sprzeda¿y Motywowanie i dobór reakcji czterostrefowy model zachowañ Samopostrzeganie i ocena innych w zale¿no¶ci od typu osobowo¶ci Efektywne wywieranie wp³ywu na osoby o ró¿nych typach osobowo¶ci Szkolenie poprowadzi Piotr Ruta Piotr T. Ruta Trener, konsultant, doradca i negocjator Wyk³adowca na Studiach Podyplomowych w Wy¿szej Szkole Bankowej w Poznaniu. Studiowa³ na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 2004 roku jest te¿ cz³onkiem The Chartered Institute of Marketing i Communication Managerem Komitetu CIM Poland zarz±dzaj±cego t± organizacj± na terenie Polski. Ukoñczy³ Akademiê Junior Chamber Poland oraz specjalistyczne kursy Best Practices for Inwestor Relations Professionals. Cz³onek Klubu MBA Wy¿szej Szko³y Zarz±dzania / The Polish Open University. Od 1994 roku doradza i szkoli jako niezale¿ny konsultant ds. komunikacji marketingowej oraz trener miêkkich umiejêtno¶ci mened¿erskich. Na zlecenie wystêpuje jako negocjator zarówno w negocjacjach sprzeda¿owo-zakupowych jak i sporach pracowniczych. Posiada równie¿ do¶wiadczenie w projektach zwi±zanych z komunikacj± wewnêtrzn± w firmie. £±czy wiedzê i praktykê z obszaru umiejêtno¶ci mened¿erskich, komunikacji i HR. Specjalizuje siê w zagadnieniach z zakresu technik negocjacji sprzeda¿y i obs³ugi klienta, etykiety biznesowej, zarz±dzania zespo³ami, procesów komunikacji, marketingu, autoprezentacji i wyst±pieñ publicznych oraz narzêdzi wykorzystywanych w trakcie powy¿szych dzia³añ. Certyfikowany konsultant narzêdzi psychometrycznych Extended DISC® i Success Insights. Zaanga¿owany w tworzenie zintegrowanych projektów szkoleniowo-eventowych typu szkolenie plus. Zajmuje siê tak¿e problematyk± innowacyjno¶ci i leadership. Szkoli³ miêdzy innymi przedstawicieli takich firm jak: Accenture Sp. z o.o, Arburg, Avon Cosmetics Polska, Avon Operations Polska Sp. z o.o., Browar Okocim S.A., Coca - Cola HBC Polska, Colgate-Palmolive Poland Sp. z. o. o., Cussons, Dr Irena Eris, Eurocash Delikatesy Centrum, Farm Frites Poland SA, FERRING PHARMACEUTICALS B.V., Grupa ¯ywiec S.A., Henkel, Michelin Polska S.A.,Microsoft Sp. Z o.o., NESTLE POLSKA S.A., Per³a - Browary Lubelskie S.A., Philip Morris Polska S.A.,Philips Lighting, Proctor & Gamble, Renault Polska, ROSSMANN SDP Sp. z o.o., Sandvik Mining and Construction, Tesco Polska Sp. z o.o., TUI Poland Sp z o .o., Unilever Polska S.A. i innych. Tylko w ci±gu ostatnich 3 lat poprowadzi³ ponad 130 dni szkoleniowych z zakresu negocjacji i sprzeda¿y . Ma na swoim koncie liczne publikacje w prasie bran¿owej wydawnictwach ksi±¿kowych oraz elektronicznych. Liczba uczestników Minimalna liczba uczestników to 6 osób. Je¿eli grupa nie osi±gnie minimalnej liczby uczestników, ustalany jest nowy termin szkolenia. Miejsce szkolenia Cena: 250 PLN
Kontakt do og³oszeniodawcy:
Inne og³oszenia tego og³oszeniodawcy: pe³na lista og³oszeñ u¿ytkownika GoldWaterBlue
|