Serwis ogłoszeniowy Ogłoszenia drobne

Warszawa - mazowieckie

Pracownik biurowy- Dział rozliczeń lub Dział obsłu...
zapamiętaj mnie przypomnij hasło
Dzisiaj jest Piątek, 19 Kwietnia 2024, Imieniny obchodzą: Adolf, Leon i Tymon


Jesteś w: Adin.pl / mazowieckie / Warszawa / Praca / W biurze / Administracja biurowa
Ogłoszenia wyróżnione
Warszawa
Asystent z orzeczen... BPO NETWORK Sp. z o.o. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Asyste ...
Józefów
POZNAM MIŁA I ATRAK... 36latek pozna nawiąże dyskretną znajomość z miłą i atrakcyjną zewnętrznie i duchowo o ...
Warszawa
Cudak - błagam o do... Cudak to średniej wielkości, ok 4-letni piesek o czarnej, lśniącej, gładkiej sierści ...
Warszawa
Chrzciny, Pierwsza ... Witamy. Jesteśmy zespołem kucharzy, którzy zdobyli swoje doświadczenie w Polsce i we ...
  Znajdź ogłoszenie:
Pracownik biurowy- Dział rozliczeń lub Dział obsługi Klienta
Id ogłoszenia: 264183   Data dodania: 2018-08-07   Ostatnia edycja: 2018-08-07   Data ważności: Nieaktualne
Jesteś studentem? Chcesz od początku nakierować swoją karierę na właściwy tor?
Poszerzyć Swoją wiedzę z zakresu rachunkowości?
Nie wpadasz w popłoch widząc arkusze Excela? Wręcz przeciwnie jest to Twój konik?

Szukamy właśnie Ciebie!

Dla naszego Klienta dużej firmy ubezpieczeniowej działającej na rynku od ponad 15 lat, mieszczącej się w biznesowej części Mokotowa, do Departamentu rozliczeń poszukujemy:

Referenta ds. rozliczeń


Co należałoby do Twoich codziennych obowiązków?

Bieżące prace w systemach w zakresie identyfikowania wpłat na wskazanych rachunkach bankowych firmy,
Przypisywanie dokumentów potwierdzających wpłaty do polis i deklaracji członkowskich,
Wyjaśnienia rozbieżności dokumenty –system.


U nas możesz liczyć na:

Młody, energiczny zespół
Pracę w biznesowej części Mokotowa, z bardzo dobrym dojazdem z każde dzielnicy Warszawy,
Rozwój zawodowy, w tym m.in. system szkoleń adekwatny do zajmowanego stanowiska i ścieżki kariery,
Zatrudnienie na podumowię umowy zlecenie,
Pracę w godzinach 8:00- 16:00 od poniedziałku do piątku,
Atrakcyjne wynagrodzenie.


Nasze oczekiwania:

Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej,
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office ( Szczególnie Ms Excel)umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
Umiejętność organizacji czasu i stanowiska pracy,
Pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadania,
Umiejętność pracy w zespole,
Energiczności, otwartości, komunikatywności,
Dyspozycyjność.

Nie czekaj, aplikuj!

Masz więcej pytań?
Śmiało skontaktuj się z nami. Nasza konsultantka odpowie z chęcią na wszystkie w godzinach 8-16:30.

AWG Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052.

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania aplikacji. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego.

Cena: PLN
    Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Dane podstawowe:

Osoba kontaktowa:
Sylwia

Dane uzupełniające:
mazowieckie
Warszawa
Bokserska 66
Sylwia
Ostatnio dodane ogłoszenia
Ogłoszenia w miastach
Polecamy serwis: BiznesOferty.pl - nawiązuj kontakty

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024