Warszawa
Asystent z orzeczen... BPO NETWORK Sp. z o.o. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Asyste ...
|
Józefów
POZNAM MIŁA I ATRAK... 36latek pozna nawiąże dyskretną znajomość z miłą i atrakcyjną zewnętrznie i duchowo o ...
|
Warszawa
Cudak - błagam o do... Cudak to średniej wielkości, ok 4-letni piesek o czarnej, lśniącej, gładkiej sierści ...
|
Warszawa
Chrzciny, Pierwsza ... Witamy. Jesteśmy zespołem kucharzy, którzy zdobyli swoje doświadczenie w Polsce i we ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Warszawa Praca (1641)
|
Pracownik biurowy- Dział rozliczeń lub Dział obsługi Klienta
Id ogłoszenia: 264183 Data dodania: 2018-08-07 Ostatnia edycja: 2018-08-07 Data ważności: Nieaktualne
Jesteś studentem? Chcesz od początku nakierować swoją karierę na właściwy tor?
Poszerzyć Swoją wiedzę z zakresu rachunkowości? Nie wpadasz w popłoch widząc arkusze Excela? Wręcz przeciwnie jest to Twój konik? Szukamy właśnie Ciebie! Dla naszego Klienta dużej firmy ubezpieczeniowej działającej na rynku od ponad 15 lat, mieszczącej się w biznesowej części Mokotowa, do Departamentu rozliczeń poszukujemy: Referenta ds. rozliczeń Co należałoby do Twoich codziennych obowiązków? Bieżące prace w systemach w zakresie identyfikowania wpłat na wskazanych rachunkach bankowych firmy, Przypisywanie dokumentów potwierdzających wpłaty do polis i deklaracji członkowskich, Wyjaśnienia rozbieżności dokumenty –system. U nas możesz liczyć na: Młody, energiczny zespół Pracę w biznesowej części Mokotowa, z bardzo dobrym dojazdem z każde dzielnicy Warszawy, Rozwój zawodowy, w tym m.in. system szkoleń adekwatny do zajmowanego stanowiska i ścieżki kariery, Zatrudnienie na podumowię umowy zlecenie, Pracę w godzinach 8:00- 16:00 od poniedziałku do piątku, Atrakcyjne wynagrodzenie. Nasze oczekiwania: Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office ( Szczególnie Ms Excel)umiejętności obsługi urządzeń biurowych, Umiejętność organizacji czasu i stanowiska pracy, Pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadania, Umiejętność pracy w zespole, Energiczności, otwartości, komunikatywności, Dyspozycyjność. Nie czekaj, aplikuj! Masz więcej pytań? Śmiało skontaktuj się z nami. Nasza konsultantka odpowie z chęcią na wszystkie w godzinach 8-16:30. AWG Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania aplikacji. Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego. Cena: PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
|