Serwis ogłoszeniowy Ogłoszenia drobne

Biznesowe -

Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta Szkole...
zapamiętaj mnie przypomnij hasło
Dzisiaj jest Sobota, 20 Kwietnia 2024, Imieniny obchodzą: Agnieszka, Teodor i Czesław


Jesteś w: Adin.pl / Nauka / Kursy i szkolenia / Biznesowe
Ogłoszenia wyróżnione
Łódź
Wynajem samochodów,... Wypożyczalnia samochodów oferuję wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się firma transportowa należąca do LOG Gro ...
Warszawa
Asystent z orzeczen... BPO NETWORK Sp. z o.o. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Asyste ...
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
  Znajdź ogłoszenie:
Nauka (12980)
Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta Szkolenie Dofina
Id ogłoszenia: 265167   Data dodania: 2018-10-08   Ostatnia edycja: 2019-01-23   Data ważności: Nieaktualne, w archiwum
CELE SZKOLENIA:

Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami

PROGRAM SZKOLENIA:

WPROWADZENIE
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA W SPRZEDAŻY
Czym jest komunikacja?
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
Autoprezentacja
Praktyczne znaczenie gestów w sprzedaży
Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
Parafrazowanie oraz dowartościowywanie klienta

WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI
Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
Słowa kluczowe w sprzedaży
Język korzyści C-Z-K oraz C-K

TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Podział klientów i zasady dopasowania kanału komunikacyjnego
Klient zmotywowany vs niezmotywowany
Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzedaży – trening budowania pewności siebie
Pięć etapów procesu sprzedaży
Reguła 80/10/10
Reguła 4T
Lejek sprzedaży
Najczęstsze obiekcje klientów
Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
Praktyczne techniki negocjacyjne w sprzedaży
Klient zdenerwowany i reklamacje
Metoda ASAP
Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski

Szczegóły Projektu:

Celem projektu jest podniesienie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta wśród mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
Projektem objęte są przedsiębiorstwa mające swą siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polski.

Koszt szkolenia Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 3500 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 1900 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).

Koszt szkolenia Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta 2 dni (16 h zegarowych) wynosi 6900 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 3500 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).

Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 190 PLN netto.
Przedsiębiorstwa, które zgłoszą uczestnictwo w 4 lub więcej szkoleniach (o tej samej bądź różnej tematyce) obowiązuje dodatkowe dofinansowanie -10%.

Projekt trwa od 01.08.2018 do 31.12.2018 lub do wyczerpania miejsc w projekcie.
Szkolenia należy zrealizować najpóźniej do 31.03.2019.

Miejsce szkolenia –salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.
Realizacja – przedsiębiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana umowa.

Korzyści udziału w szkoleniu:

Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii
Oszczędność kosztów: przeszkolenie 1 pracownika to koszt 190 PLN netto
Wnioski i wskazówki dla przedsiębiorstwa po szkoleniu
Certyfikaty ukończenia szkolenia
Indywidualne wskazówki dla uczestników szkolenia
Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ciągu miesiąca po zrealizowanym szkoleniu
Ostatnio dodane ogłoszenia
Ogłoszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMĘ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024