Łódź
Wynajem samochodów,... Wypożyczalnia samochodów oferuję wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
|
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się firma transportowa należąca do LOG Gro ...
|
Warszawa
Asystent z orzeczen... BPO NETWORK Sp. z o.o. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Asyste ...
|
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Nauka (12980)
|
Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta Szkolenie Dofina
Id ogłoszenia: 265167 Data dodania: 2018-10-08 Ostatnia edycja: 2019-01-23 Data ważności: Nieaktualne, w archiwum
CELE SZKOLENIA:
Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami PROGRAM SZKOLENIA: WPROWADZENIE Określenie potrzeb uczestników szkolenia Ćwiczenia wprowadzające Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA W SPRZEDAŻY Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę Reguła pierwszego wrażenia oraz trening Autoprezentacja Praktyczne znaczenie gestów w sprzedaży Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2 Parafrazowanie oraz dowartościowywanie klienta WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności Słowa kluczowe w sprzedaży Język korzyści C-Z-K oraz C-K TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Podział klientów i zasady dopasowania kanału komunikacyjnego Klient zmotywowany vs niezmotywowany Zwroty zakazane w rozmowach handlowych Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzedaży – trening budowania pewności siebie Pięć etapów procesu sprzedaży Reguła 80/10/10 Reguła 4T Lejek sprzedaży Najczęstsze obiekcje klientów Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy Praktyczne techniki negocjacyjne w sprzedaży Klient zdenerwowany i reklamacje Metoda ASAP Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski Szczegóły Projektu: Celem projektu jest podniesienie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta wśród mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Projektem objęte są przedsiębiorstwa mające swą siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polski. Koszt szkolenia Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 3500 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 1900 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników). Koszt szkolenia Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta 2 dni (16 h zegarowych) wynosi 6900 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 3500 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników). Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 190 PLN netto. Przedsiębiorstwa, które zgłoszą uczestnictwo w 4 lub więcej szkoleniach (o tej samej bądź różnej tematyce) obowiązuje dodatkowe dofinansowanie -10%. Projekt trwa od 01.08.2018 do 31.12.2018 lub do wyczerpania miejsc w projekcie. Szkolenia należy zrealizować najpóźniej do 31.03.2019. Miejsce szkolenia –salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający. Realizacja – przedsiębiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana umowa. Korzyści udziału w szkoleniu: Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii Oszczędność kosztów: przeszkolenie 1 pracownika to koszt 190 PLN netto Wnioski i wskazówki dla przedsiębiorstwa po szkoleniu Certyfikaty ukończenia szkolenia Indywidualne wskazówki dla uczestników szkolenia Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ciągu miesiąca po zrealizowanym szkoleniu |