BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak nale¿y bezpiecznie i prawid³owo korzystaæ z dobrodziejstw I ...
|
£ód¼
Wynajem samochodów,... Wypo¿yczalnia samochodów oferujê wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
|
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prê¿nie rozwijaj±ca siê firma transportowa nale¿±ca do LOG Gro ...
|
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
Handel i us³ugi (25080)
|
Pozycjonowanie stron
Id og³oszenia: 266387 Data dodania: 2018-12-29 Ostatnia edycja: 2018-12-29 Data wa¿no¶ci: Bezterminowo
Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma dzia³amy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyli¶my du¿o do¶wiadczenia, na bie¿±co ¶ledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak równie¿ wykonujemy wiele w³asnych testów.
Oferujemy równie¿ pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne. Jak to dzia³a ? Pozycjonowanie Wybór s³ów kluczowych Najwa¿niejsz± rzecz±, na pocz±tku jest odpowiedni dobór s³ów kluczowych, odbywa siê to uwzglêdniaj±c tematykê strony, konsultujemy z klientem dobór s³ów/fraz. Klient najlepiej znaj±c swoj± bran¿ê proponuje s³owa kluczowe, z naszej strony mo¿emy doradziæ, lub te¿ odradziæ niektóre z nich. Posiadamy d³ugoletnie do¶wiadczenie przez co mo¿emy okre¶liæ jakie s³owa, w danej bran¿y bêd± generowa³y najlepszy ruch. Przyk³adowo dla firmy us³ugowej dzia³aj±cej na ograniczonym terenie mo¿na zaproponowaæ frazê np. „firma us³ugowa Kraków”, co w prze³o¿eniu na wydatki przyniesie lepsze korzy¶ci ni¿ fraza „firma us³ugowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tañsza, jak równie¿ lepiej targetowana. Oczywi¶cie przy doborze fraz, warto tak¿e sprawdziæ ich popularno¶æ, pod wzglêdem wyszukaæ w Google, przy pomoc takich narzêdzi jak Google Trends. Linkowanie Podczas pozycjonowania opieramy siê na linkach sta³ych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przyp³yw linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak równie¿ mo¿emy w pewnym stopniu przewidywaæ przysz³e ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Mo¿e byæ to istotne przyk³adowo w przypadku towarów/us³ug, które maj± najwiêksz± popularno¶æ okresowo, np. przed nadej¶ciem zimy mo¿na wzmacniaæ frazy: rêkawiczki, ³y¿wy, od¶nie¿anie dachów, itp. Pozycjonowana mo¿e byæ strona g³ówna, lub te¿ podstrony, wszystko w zale¿no¶ci od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie bêdziemy chcieli osi±gn±æ. Optymalizacja Meta Tagi Meta tagi Title oraz Description odpowiadaj± za to jak nasza strona prezentuje siê w wynikach wyszukiwania. Poniewa¿ po osi±gniêciu TOP10, trzeba bêdzie odpowiednio zaprezentowaæ siê na tle konkurencji, dlatego te¿ nale¿y zadbaæ o tytu³ strony, jak równie¿ o wy¶wietlaj±cy siê pod ni± opis. Odpowiednio je dobieraj±c, mamy wiêksze szanse na zdobycie klienta ni¿ strony konkurencyjne. Warto równie¿ zauwa¿yæ, ¿e Google czêsto pobiera opis z tre¶ci strony, zatem warto skupiæ siê tak¿e na odpowiedniej, tematycznej tre¶ci naszej strony i podstron. D³ugi ogon Przyk³adowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiaj±cymi siê s³owami kluczowymi sprawi, i¿ podstrony „same” wchodz± na wysokie pozycje. Mo¿emy doradziæ jak wykonaæ opis, lub wykonaæ go sami. Posiadamy do¶wiadczenie w copywritingu, czasem klienci maj± problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronê, niekiedy opisy mo¿na zmieniæ, rozbudowaæ, lepiej opisaæ towary czy us³ugi. Mo¿na przygotowaæ je uwzglêdniaj±c: - unikalno¶æ tekstu - tematykê, podkre¶lenie najwa¿niejszych aspektów oferty - nasycenie s³owami kluczowymi - optymalizacjê pod wzglêdem wygl±du w wynikach wyszukiwania - prawa autorskie Optymalizacja strony mo¿e dotyczyæ tak¿e pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chêtnie korzystamy z narzêdzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagaj± w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych ¶wiadomi s± konieczno¶ci tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje do¶wiadczenie, wiele aspektów mo¿na dopracowaæ, dlatego optymalizacja bêdzie istotn± czê¶ci± pracy. Dodatkowo: - klient zawsze kontaktuje siê bezpo¶rednio ze specjalist± SEO, a nie dzia³em obs³ugi klienta - sta³a opieka nad stron± ze strony specjalisty, sta³y monitoring fraz, ³atwy kontakt - proponujemy przejrzyst± umowê, przed podpisaniem, przesy³amy klientowi wzór, je¿eli zachodzi potrzeba, mo¿na j± dostosowaæ do indywidualnych wymagañ klienta - klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezale¿nego systemu sprawdzania pozycji - porady dotycz±ce optymalizacji, indywidualne pomys³y zwi±zane ze zwiêkszeniem ruchu na stronie Wystawiamy F.VAT
Kontakt do og³oszeniodawcy:
|