Hajnówka
Przyjmę w dzierżawę Przyjmę w dzierżawę grunta rolne w gminie Hajnówka i bliskiej okolicy. ...
|
Białystok
Kurs Licencjonowane... Ogłaszamy nabór na kurs Licencjonowanego Trenera plus praca dla osób uzyskujących lic ...
|
Suwałki
Zaproszenie do wspó... Zapraszam do współpracy w nowo powstającej firmie, to lider w dziedzinie socjalnego i ...
|
Częstochowa
ŁATEK był przykuty ... ŁATEK ten uroczy, kochany, fantastyczny, szorstkowłosy, spędzał swoje życie na łańcuc ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Białystok Nauka (146)
|
Trudny klient - czyli jak sobie poradzić z obsługą trudnego
Id ogłoszenia: 266777 Data dodania: 2019-01-22 Ostatnia edycja: 2019-02-19 Data ważności: Nieaktualne, w archiwum
Szkolenie skierowane jest do osób, które zajmują się obsługą klienta,reklamacjami, pracownicy działu
handlowego, przedstawiciele handlowi, pracownicy instytucji obsługujących klientów, osoby zainteresowane rozwojem umiejętności w zakresie obsługi trudnego klienta. Szkolenie dostępne jest w Bazie Usług Rozwojowych: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=278921 Szkolenie odbędzie się w terminie 08.02.2019r. w godz. 9:00-16:00. Cena szkolenia wynosi 450zł brutto za osobę.* *warunkiem rozpoczęcia szkolenia jest zebranie min. 4-osobowej grupy - prosimy o kontakt telefoniczny Cena: 450 PLN
|