|
Kraków
Wizualizacje 3D dom... Oferuję modele architektoniczne mieszkań, domów, wnętrz, mebli w 3D z wykonaniem wiz ...
|
Sucha Beskidzka
Obrączki dla drobne... Posiadam w sprzedaży obrączki aluminiowe stałe dla drobnej egzotyki, kanarków, papug ...
|
Kraków
CZARNY w typie nowo... Czarny jest mieszanką nowofundlanda. Został znaleziony po wypadku. Obecnie Czarny doc ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Kraków Praca (1054)
|
Starszy analityk ds. kontroli finansowej i wydatków z jęz. F
Id ogłoszenia: 267637 Data dodania: 2019-03-19 Ostatnia edycja: 2019-10-29 Data ważności: Nieaktualne, w archiwum
Międzynarodowy bank w Krakowie szuka doświadczonego analityka finansowego. Zespół do spraw kontroli finansowej jest odpowiedzialny za analizę niestandardowych faktur, obliczanie i księgowanie rozliczeń międzyokresowych i rezerw, oraz proces certyfikacji. To dla nich rekrutujemy osobę z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko:
Starszy analityk ds. kontroli finansowej i wydatków z jęz. Francuskim/ Financial Control Expenditure Senior Analyst praca stacjonarna w Krakowie. W tej roli będziesz odpowiedzialny również za analizę podatkową, w tym VAT, analizę kosztów re-fakturowanych i współpracę z kontrolerem finansowym. Podstawowe obowiązki: • analizę i walidację niestandardowych faktur bankowych z Francji, • monitorowanie systemu księgowości między przedsiębiorstwami z Francji, • monitorowanie i kontrola kosztów w budżecie i ich odpowiednie katalogowanie, • uzupełnianie i kontrola procesu zakończenia okresu sprawozdawczego w zakresie rozliczeń międzyokresowych, rezerw, podatku VAT i analizy podatkowej (w tym rozliczeń międzyokresowych i rezerw), • sporządzanie zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej do celów procesu oceny oraz zatwierdzania salda miesięcznego zgodnie z wymogami Sox i audytu wewnętrznego, • ścisłą współpracę z innymi zespołami we Francji, aktywnie wspierając zespół ds. Biznesu i Finansów, zespołu ds. Zamówień i Przedsiębiorstw, przygotowanie różnych kategoryzacji w należności od bieżących potrzeb, • pomoc przy wdrażaniu nowych systemów / procesów. Wymagania: • minimum 2 lata doświadczenia w dziale księgowości, • obsługa komputera (MS Office), w szczególności Excel, • bardzo dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego, w mowie i w piśmie, • dbałość o szczegóły i umiejętność rozwiązywania problemów, • umiejętność uczenia się nowych systemów i procesów, • pasja do świadczenia wysokiej jakości usług dla klientów i wykazywanie zdolności do pracy z ludźmi na wszystkich poziomach, • umiejętność analizy danych liczbowych / wyjaśnień dot. danych na odległość w celu zapewnienia dobrej analizy na potrzeby działu informacji zarządczej i planowania, • umiejętność pracy samodzielnej i dotrzymywania terminów. Oferujemy: • stabilną pracę w profesjonalnym zespole, • ciekawą ścieżkę kariery w organizacji międzynarodowej, • spójny zakres obowiązków, • prywatną opiekę zdrowotną, świadczenia pracownicze. Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami. W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. |