Łódź
Wynajem samochodów,... Wypożyczalnia samochodów oferuję wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
|
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się firma transportowa należąca do LOG Gro ...
|
Warszawa
Asystent z orzeczen... BPO NETWORK Sp. z o.o. Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko: Asyste ...
|
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Gdynia Nauka (187)
|
Sprzedaż szkolenie Gdańsk Gdynia
Id ogłoszenia: 62852 Data dodania: 2009-08-05 Ostatnia edycja: 2013-01-07 Data ważności: Bezterminowo
Sprzedaż - niekonwencjonalne techniki sprzedaży „Nie wystarczy wiedzieć, trzeba też potrafić” Na tych zajęciach nie będziesz miał czasu na filozofię sprzedaży. Nie będą to zajęcia o ładnym wyglądzie sprzedawcy i „pierwszym wrażeniu”, które niewątpliwie odgrywają znaczącą rolę w sprzedaży, ale są zbyt często eksponowane w wielu programach szkoleniowych. Niestety nie są to też zajęcia, których głównym celem jest miła i sympatyczna atmosfera oraz wesoły prowadzący. Informacje ogólne: Bezpośrednia rozmowa handlowa, czyli warsztat sprzedawcy jest podstawowym wyznacznikiem jego kunsztu i profesjonalizmu zawodowego. W dobie ogromnej konkurencji na rynku to właśnie umiejętności i postawa sprzedawcy w połączeniu z wiedzą fachową dają niepowtarzalną szansę na rozwój firmy produkcyjno handlowej. Działając na tzw. pierwszej linii efektywni sprzedawcy spotykają się z coraz bardziej wymagającym klientem. Tylko najlepsi - Ci, którzy potrafią być, chociaż o odrobinę lepsi i inni niż konkurencja - przynoszą największe obroty dla swojej firmy. Dobry sprzedawca to człowiek przebojowy, pewny siebie i swoich produktów a przede wszystkim kreatywny w tym, co robi gdyż sprzedaż to ciągły rozwój. Jedyne, co w sprzedaży jest stałe to zmiany. Cele szkolenia: „Wiedzieć to nie to samo, co potrafić”. Dlatego w tym warsztacie nie ma miejsca dla tzw teoretyków. Wszyscy uczestnicy przechodzą intensywny kurs polegający na bezpośrednim zaangażowaniu się w tworzeniu indywidualnych ścieżek sprzedaży. 1. Kreowanie indywidualnych postaw i zachowań w kontaktach z klientami 2. Nastawienie na myślenie kategoriami celów częściowych i całościowych w rozmowie z klientem 3. Utrwalanie technik twórczego myślenia i reagowania na zachowanie klienta 4. Wymiana własnych doświadczeń i pomysłów jako praktyczna baza wiedzy i umiejętności – kreowanie nawyków dzielenia się wiedzą Zakres tematyczny: Moja rozmowa handlowa – techniki sprzedaży Każdy temat to konkretny cel lub kilka celów. Nauczysz się je definiować a Twoja rozmowa nie będzie oparta na formułkach, lecz na logicznym ciągu zdarzeń! Dzień I 1. Ja i Klient - spotkanie oko w oko? Co mam na myśli – to widać na twarzy i nie tylko… Sztuka aikido w kontakcie z klientem 2. Jak zaskoczyć i zainteresować klienta? 3. Jak być innym na rynku konkurencji? 4. Sposoby na „ustawienie” rozmowy 5. Odkrywanie potrzeb, – o co tak naprawdę chodzi? Lista potrzeb moich klientów Co jest najważniejsze dla klienta? Jak dojść do sedna sprawy? Jak stosować skuteczne podsumowania? 6. Efektowna nie znaczy efektywna prezentacja i próbne zamknięcia Narzędzia prezentacji, – foldery, katalogi itp…co ma zawierać multiprezentacja, na co zwrócić uwagę? Jak mówić? – Konstrukcja i sekwencje zdań w prezentacji Na co zwracać szczególną uwagę? Zamknięcia Dzień II 7. Obiekcje merytoryczne – szczęście czy nieszczęście sprzedawcy? Przygotowanie listy obiekcji Sposoby reakcji na uzasadnione i nieuzasadnione obiekcje klienta 8. Obiekcje finalizacyjne, – dlaczego klient odkłada decyzję? Pretekst czy obiekcja? Jak radzić sobie z obiekcjami? Techniki obejścia obiekcji 9. Finalizacja sprzedaży – kiedy i jak zakończyć sprzedaż? 10. Rozmowy z trudnym klientem Typ klienta i jego oczekiwania Twoje najtrudniejsze przypadki - jeśli dasz sobie z nimi radę to reszta jest tylko przyjemnością. 11. Zachowania po sprzedaży Program, który tak pilnie studiujesz jest tylko hasłem. Prawdziwy zakres szkolenia kreujesz Ty sam w trakcie jego realizacji. W końcu to szkolenie jest dla Ciebie a nie Ty dla szkolenia! Aby w pełni uczestniczyć w intensywnym warsztacie nie zapomnij zabrać ze sobą… odwagi, entuzjazmu i otwartej głowy. Przyda Ci się w poszukiwaniu wiedzy i umiejętności, które najczęściej są schowane wśród milionów szarych komórek Twojego mózgu. Nie zapomnij więc o nich:) To szkolenie to nie tylko nauka, to przede wszystkim przygoda! Każdy uczestnik warsztatu otrzymuje od nas potwierdzenie udziału na zasadzie certyfikatu aktywności.
Czas trwania szkolenia: 2 dni szkoleniowe (2x8 godz. ) 9. 00 - 17. 00 Koszt uczestnictwa: 790 PLN/osobę Zapraszamy! Cena: 790 PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Inne ogłoszenia tego ogłoszeniodawcy: pełna lista ogłoszeń użytkownika J&J Grupa Szkoleniowo Doradcza
|