BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak należy bezpiecznie i prawidłowo korzystać z dobrodziejstw I ...
|
Łódź
Wynajem samochodów,... Wypożyczalnia samochodów oferuję wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
|
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się firma transportowa należąca do LOG Gro ...
|
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Gdynia Nauka (187)
|
Szkolenie techniki sprzedaży Trójmiasto
Id ogłoszenia: 63372 Data dodania: 2009-08-11 Ostatnia edycja: 2013-01-07 Data ważności: Bezterminowo
Praktyczny warsztat, w którym nie ma miejsca dla teoretyków. J&J Grupa Szkoleniowo Doradcza zaprasza na szkolenie, którego celem jest 1. Kreowanie indywidualnych postaw i zachowań w kontaktach z klientami 2. Nastawienie na myślenie kategoriami celów częściowych i całościowych w rozmowie z klientem 3. Utrwalanie technik twórczego myślenia i reagowania na zachowanie klienta 4. Wymiana własnych doświadczeń i pomysłów jako praktyczna baza wiedzy i umiejętności kreowanie nawyków dzielenia się wiedzą Czy jesteś gotowy aby uczestniczyć w pełni praktycznym oraz intensywnym kursie?
Zakres tematyczny: Moja rozmowa handlowa techniki sprzedaży Każdy temat to konkretny cel lub kilka celów. Nauczysz się je definiować a Twoja rozmowa nie będzie oparta na formułkach, lecz na logicznym ciągu zdarzeń! Dzień I 1. Ja i Klient spotkanie oko w oko? Co mam na myśli to widać na twarzy i nie tylko. Sztuka aikido w kontakcie z klientem 2. Jak zaskoczyć i zainteresować klienta? 3. Jak być innym na rynku konkurencji? 4. Sposoby na ustawienie rozmowy 5. Odkrywanie potrzeb, o co tak naprawdę chodzi? Lista potrzeb moich klientów Co jest najważniejsze dla klienta? Jak dojść do sedna sprawy? Jak stosować skuteczne podsumowania? 6. Efektowna nie znaczy efektywna prezentacja i próbne zamknięcia Narzędzia prezentacji, foldery, katalogi itp. co ma zawierać multiprezentacja, na co zwrócić uwagę? Jak mówić? Konstrukcja i sekwencje zdań w prezentacji Na co zwracać szczególną uwagę? Zamknięcia Dzień II 7. Obiekcje merytoryczne szczęście czy nieszczęście sprzedawcy? Przygotowanie listy obiekcji Sposoby reakcji na uzasadnione i nieuzasadnione obiekcje klienta 8. Obiekcje finalizacyjne, dlaczego klient odkłada decyzję? Pretekst czy obiekcja? Jak radzić sobie z obiekcjami? Techniki obejścia obiekcji 9. Finalizacja sprzedaży, kiedy i jak zakończyć sprzedaż? 10. Rozmowy z trudnym klientem Typ klienta i jego oczekiwania Twoje najtrudniejsze przypadki jeśli dasz sobie z nimi radę to reszta jest tylko przyjemnością. 11. Zachowania po sprzedaży Program, który tak pilnie studiujesz jest tylko hasłem. Prawdziwy zakres szkolenia kreujesz Ty sam w trakcie jego realizacji. Wiedzieć to nie to samo, co potrafić Czas trwania szkolenia: 2 dni szkoleniowe (2x8 godz. ) Dla osób z poza Trójmiasta oferujemy pomoc w znalezieniu noclegu. Cena: 790 PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Inne ogłoszenia tego ogłoszeniodawcy: pełna lista ogłoszeń użytkownika J&J Grupa Szkoleniowo Doradcza
|