Łódź
Wynajem samochodów,... Wypożyczalnia samochodów oferuję wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
|
Opoczno
LOKAL DO WYNAJĘCIA ... Hala w centrum miasta 770m2,dobra lokalizacja handlowa,obiekt monitorowany,kamery prz ...
|
Brzeziny
AUTOSZYBY ŁÓDZ BRZE... Zajmujemy się naprawą i wymianą szyb samochodowych.Naprawiamy odpryski po kamieniach ...
|
Łódź
Owczarki Niemieckie... Domowa hodowla ON "z Hetmańskiej sfory" oferuje szczenięta cz-p i wilczaste, ur.05.12 ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Łódź Nauka (531)
|
Rzecznikiem prasowym być 5-6.03.2015
Id ogłoszenia: 79705 Data dodania: 2009-12-23 Ostatnia edycja: 2015-01-03 Data ważności: Nieaktualne
Jak stać się kreatorem wizerunku firmy, tubą i zderzakiem w jednym
Kogo zapraszamy: Rzeczników prasowych, specjalistów PR i inne osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami w firmach, urzędach i instytucjach Co w programie: 1. Klucz do sukcesu • jak im dogodzić, a jak skutecznie zrazić - czego media oczekują od rzeczników • superrzecznik i antyrzecznik – kto to taki? • jego wysokość prawo - sprostowania, polemiki, autoryzacja • dekalog profesjonalnego rzecznika 2. Zaprosić media, jak to łatwo powiedzieć • co, jak, gdzie i kiedy - konferencja, briefing, a może śniadanie (prasowe)? • diabeł tkwi w szczegółach - co zrobić, żeby przyszli, wytrwali i napisali • uczmy się na błędach, czyli gołe łydki i nie tylko – case studies 3. Z czym do mediów • trudna sztuka pisania – jak to robić, aby redaktor się nie narobił (przerabiając nasz tekst) • pewniaki, „być może” i „kosz” – czym zainteresować media, a z czym lepiej dać sobie spokój • news, który nie jest newsem – jak z nudnego wydarzenia uczynić wydarzenie medialne 4. Bez Internetu ani rusz • serwis i antyserwis – co i jak serwować mediom w Internecie, a czego za żadne skarby • z duchem czasu, czyli strona www to stanowczo za mało • zaszaleć w sieci - komunikacja on-line na różne sposoby 5. W oku kamery - trening wystąpień • mowa – (nie)trawa, czyli jak przygotować wystąpienie, aby powiedzieć to, co się chce i dobrze wypaść • ten okropny dziennikarz - techniki odpowiedzi na niewygodne pytania • nerwy na wodzy - jak zapanować nad stresem podczas wystąpienia przed kamerą • szata podobno nie zdobi, a jednak… - co „lubi” kamera, a czego nie znosi 6. Przekuj kryzys w sukces • dmuchać na zimne, czyli jak przygotować się do sytuacji kryzysowej • krok po kroku – co, jak i kiedy robić, gdy dopadnie nas kryzys • woda w ustach, kłamstwo, które ma krótkie nogi i drzwi szeroko otwarte – case studies Czego można się nauczyć: jak być rzecznikiem z prawdziwego zdarzenia, jakich błędów nie popełniać w kontaktach z mediami, czym zainteresować media, jak sobie radzić w sytuacji kryzysowej i przed kamerą W jaki sposób: warsztaty, prezentacje interaktywne, case studies Gdzie: Łódź, Woodley English Language Center, ul. Narutowicza 86 Jak długo: 2 dni (14 godzin) Co w cenie: serwis kawowy, obiady, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, indywidualne konsultacje Cena: 860 PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
|