Serwis ogłoszeniowy Ogłoszenia drobne

Łódź - łódzkie

Rzecznikiem prasowym być 5-6.03.2015...
zapamiętaj mnie przypomnij hasło
Dzisiaj jest Wtorek, 30 Kwietnia 2024, Imieniny obchodzą: Marian, Katarzyna i Jakub


Jesteś w: Adin.pl / łódzkie / Łódź / Nauka / Kursy i szkolenia / Pozostałe
Ogłoszenia wyróżnione
Łódź
Wynajem samochodów,... Wypożyczalnia samochodów oferuję wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
Opoczno
LOKAL DO WYNAJĘCIA ... Hala w centrum miasta 770m2,dobra lokalizacja handlowa,obiekt monitorowany,kamery prz ...
Brzeziny
AUTOSZYBY ŁÓDZ BRZE... Zajmujemy się naprawą i wymianą szyb samochodowych.Naprawiamy odpryski po kamieniach ...
Łódź
Owczarki Niemieckie... Domowa hodowla ON "z Hetmańskiej sfory" oferuje szczenięta cz-p i wilczaste, ur.05.12 ...
  Znajdź ogłoszenie:
Łódź
Nauka (531)
Rzecznikiem prasowym być 5-6.03.2015
Id ogłoszenia: 79705   Data dodania: 2009-12-23   Ostatnia edycja: 2015-01-03   Data ważności: Nieaktualne
Jak stać się kreatorem wizerunku firmy, tubą i zderzakiem w jednym

Kogo zapraszamy: Rzeczników prasowych, specjalistów PR i inne osoby odpowiedzialne za kontakty z mediami w firmach, urzędach i instytucjach

Co w programie:
1. Klucz do sukcesu
• jak im dogodzić, a jak skutecznie zrazić - czego media oczekują od rzeczników
• superrzecznik i antyrzecznik – kto to taki?
• jego wysokość prawo - sprostowania, polemiki, autoryzacja
• dekalog profesjonalnego rzecznika

2. Zaprosić media, jak to łatwo powiedzieć
• co, jak, gdzie i kiedy - konferencja, briefing, a może śniadanie (prasowe)?
• diabeł tkwi w szczegółach - co zrobić, żeby przyszli, wytrwali i napisali
• uczmy się na błędach, czyli gołe łydki i nie tylko – case studies

3. Z czym do mediów
• trudna sztuka pisania – jak to robić, aby redaktor się nie narobił (przerabiając nasz tekst)
• pewniaki, „być może” i „kosz” – czym zainteresować media, a z czym lepiej dać sobie spokój
• news, który nie jest newsem – jak z nudnego wydarzenia uczynić wydarzenie medialne

4. Bez Internetu ani rusz
• serwis i antyserwis – co i jak serwować mediom w Internecie, a czego za żadne skarby
• z duchem czasu, czyli strona www to stanowczo za mało
• zaszaleć w sieci - komunikacja on-line na różne sposoby

5. W oku kamery - trening wystąpień
• mowa – (nie)trawa, czyli jak przygotować wystąpienie, aby powiedzieć to, co się chce i dobrze wypaść
• ten okropny dziennikarz - techniki odpowiedzi na niewygodne pytania
• nerwy na wodzy - jak zapanować nad stresem podczas wystąpienia przed kamerą
• szata podobno nie zdobi, a jednak… - co „lubi” kamera, a czego nie znosi

6. Przekuj kryzys w sukces
• dmuchać na zimne, czyli jak przygotować się do sytuacji kryzysowej
• krok po kroku – co, jak i kiedy robić, gdy dopadnie nas kryzys • woda w ustach, kłamstwo, które ma krótkie nogi i drzwi szeroko otwarte – case studies

Czego można się nauczyć: jak być rzecznikiem z prawdziwego zdarzenia, jakich błędów nie popełniać w kontaktach z mediami, czym zainteresować media, jak sobie radzić w sytuacji kryzysowej i przed kamerą

W jaki sposób: warsztaty, prezentacje interaktywne, case studies

Gdzie: Łódź, Woodley English Language Center, ul. Narutowicza 86 Jak długo: 2 dni (14 godzin)

Co w cenie: serwis kawowy, obiady, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, indywidualne konsultacje
Cena: 860 PLN
    Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Dane podstawowe:

Osoba kontaktowa:
Marta Janiak

Miejscowość:
Łódź

Ulica nr:
Bruska 26

Województwo:
łódzkie

Kod pocztowy:
94-223

Telefon:
42 6525091

Faks:
42 6111778

Adres WWW:
www.abilita.pl

Dane uzupełniające:
Więcej informacji na stronie www.abilita.pl, tel. 42 6525091, e-mail: szkolenia@abilita.pl.
Ostatnio dodane ogłoszenia
Ogłoszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMĘ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024