Chorzów
Praca dla studentów... Szukam osób wytrwałych, samodzielnych,lubiących kontakt z ludżmi, mających dostęp do ...
|
Bielsko-Biała
Bielsko-Biała. Strz... Profesjonalne strzyżenie, trymowanie psów według wzorców FCI lub na życzenie klienta. ...
|
Łódź
Kursy na wózki widł... Kursy na wózki widłowe - wszystkich typów. Łódź, Sieradz, Zduńska Wola. Uprawnienia U ...
|
BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak należy bezpiecznie i prawidłowo korzystać z dobrodziejstw I ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
śląskie Nauka (1190)
|
Sekrety skutecznych negocjacji 29-30 listopada 2010r. w Szcz
Id ogłoszenia: 119527 Data dodania: 2010-10-10 Ostatnia edycja: 2010-10-10 Data ważności: Bezterminowo
Szanowni Państwo, w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniach 29-30 listopada 2010r. w Szczyrku odbędzie się szkolenie:
SEKRETY SKUTECZNYCH NEGOCJACJI CEL: -uzyskanie przez uczestników podstawowych umiejętności negocjacyjnych: przygotowanie elastycznego stanowiska, bezpieczne otwarcie, identyfikacja impasu, wybór właściwej taktyki jego przełamania, manipulacje negocjacyjne i obrona przed chwytami manipulacyjnymi w ich naturalnej kolejności; -uzyskanie indywidualnej charakterystyki stylu negocjacyjnego; -zdobycie umiejętnoci planowania, prowadzenia oraz w produktywny sposób zamykaania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami; -zdobycie umiejętności radzenia sobie z manipulacją ze strony Partnerów negocjacji oraz skuteczne i etyczne wywierać na nich wpływu. KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW: Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili: -Przygotowywać się w metodyczny sposób do każdych rozmów negocjacyjnych. -Dokonywać analizy interesów i stanowisk obu stron. -Planować wynik negocjacyjny i kontrolować przebieg negocjacji pod kątem postawionego celu. -Opanowanie umiejętności wypracowywania rozwiązań korzystnych dla obu stron. -Bronić się przed próbami manipulacji i właściwie reagować na stosowane przez Partnera taktyki. -Wypracować wynik negocjacji w algorytmie wygrany-wygrany. -Radzić sobie z emocjami, konfliktem i tzw. trudnym negocjatorem. GRUPA DOCELOWA: Szkolenie przeznaczone dla: -kadry kierowniczej, -pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta, -specjalistów biorących udział w negocjacjach. METODOLOGIA: Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini-wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności. PROGRAM SZKOLENIA: 1. Powitanie uczestników. 2. Prezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie negocjacji. 3. Cel negocjacji. 4. Ustalenie priorytetów. 5. Przygotowanie miejsca i czasu negocjacji. 6. Analiza stron negocjacji. 7. Znaczenie zjawiska "pierwszego wrażenia". 8. Budowanie autorytetu. 9. Rozpoznanie siebie - własny styl negocjowania. 10. Rozwiązywanie konfliktów. 11. Konflikty negocjowane. 12. Konflikty nienegocjowalne. 13. Sposoby rozwiązywania konfliktów. 14. Strategie negocjacyjne. 15. Negocjacje twarde lub miękkie. 16. Stosowanie technik wpływu społecznego w negocjacjach. 17. Przyjmowanie strategii w zależności od celu. 18. Podstawowe reguły w negocjacjach. 19. Techniki negocjacyjne. 20. Proces negocjacyjny. 21. Schemat spotkania negocjacyjnego. 22. Ustalenie potrzeb i możliwości partnera. 23. Ustalenie kwestii spornych i wspólnych. 24. Reguła wzajemnego szacunku. 25. Umiejętność mówienia i słuchania. 26. Zamykanie rozmów. 27. Sytuacje trudne w negocjacjach. 28. Błędy negocjacyjne. 29. Trudny partner. 30. Emocje w procesie negocjacyjnym. 31. Jak radzić sobie z obiekcjami, oporem i odmową ? 32. Ocena procesu negocjacyjnego. 33. Ustalenie rozwiązań alternatywnych. 35. Podsumowanie i zakończenie szkolenia. TRENER: Trener biznesu, ekspert, konsultant i coach. Przeprowadził ponad 300 warsztatów szkoleniowych dla kadry menedżerskiej i specjalistycznej firm finansowych, handlowych i produkcyjnych. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń związanych z negocjacjami, sprzedażą, doskonaleniem umiejętności zarządzania ludźmi i rozwojem umiejętności interpersonalnych w aspektach komunikacji. Jego pasją są mediacje i negocjacje z trudnym klientem. Z powodzeniem mediuje w sporach gospodarczych znajdując najkorzystniejsze rozwiązania. Warsztaty, które prowadzi są esencją praktycznej wiedzy oraz umiejętności przekazywanych w interesujący dla uczestnika sposób. KOSZT UCZESTNICTWA: 1340zł brutto-cena zawiera: -uczestnictwo w szkoleniu, -materiały dydaktyczne, -dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia -konsultacje poszkoleniowe -oraz serwisy kawowe i obiadowe (nie obejmuje noclegu). Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby potwierdzić rezerwację miejsca. Serdecznie zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w tym niepowtarzalnym wydarzeniu. INFORMACJE DODATKOWE: -szkolenie trwa 2 dni (16h); -zajęcia odbywają się w godzinach 10. 00-18. 00; -ze względu na warsztatową formę szkolenia maksymalna liczba uczestników to 12 osób. Cena: 1340 PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Inne ogłoszenia tego ogłoszeniodawcy: pełna lista ogłoszeń użytkownika
|