BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak należy bezpiecznie i prawidłowo korzystać z dobrodziejstw I ...
|
Łódź
Wynajem samochodów,... Wypożyczalnia samochodów oferuję wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
|
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się firma transportowa należąca do LOG Gro ...
|
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Gdańsk Nauka (425)
|
Efektywna sprzedaż – 3 kroki do sukcesu w sprzedaży
Id ogłoszenia: 252363 Data dodania: 2016-11-10 Ostatnia edycja: 2016-11-15 Data ważności: Bezterminowo
Efektywna sprzedaż – 3 kroki do sukcesu w sprzedaży
dwudniowe warsztaty, Gdańsk, 5-6 grudnia 2016 r. Dla kogo są te warsztaty? ⇒ Doradcy klienta ⇒ Pracownicy działów sprzedaży ⇒ Przedsiębiorcy ⇒ Przedstawiciele handlowi Korzyści z uczestnictwa w warsztatach: ⇒ Poznasz sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i sztukę prezentacji oferty ⇒ Dowiesz się, jak zwiększyć swoją sprzedaż ⇒ Nauczysz się łatwo i szybko efektywnych technik sprzedaży ⇒ Poznasz najskuteczniejsze metody pokonywania obiekcji klientów ⇒ Zdobędziesz praktyczne umiejętności zamykania transakcji ⇒ Poznasz strategię pracy, która pozwoli Ci rozwijać kreatywność, budować trwałe relacje z klientami i odzyskiwać motywację do sprzedaży Moduły szkoleniowe: MODUŁ PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY 1. Psychologia sprzedaży – typy klientów, modele zachowań oraz potrzeby 2. Poznanie procesu sprzedaży 3. Jak wywołać rewelacyjne pierwsze wrażenie? 4. Proces badania potrzeb klienta 5. Zasady tworzenia skutecznej prezentacji handlowej MODUŁ EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY 1. Przygotowanie do rozmowy handlowej 2. Metody badania potrzeb klienta 3. Sztuka autoprezentacji i techniki zdobycia zaufania klienta 4. Efektywne techniki sprzedaży i trening prezentacji sprzedażowej 5. Jak zwiększać potencjał sprzedażowy? MODUŁ FINALIZACJA SPRZEDAŻY 1. Metody zamykania sprzedaży 2. Wywieranie wpływu i zarządzanie emocjami 3. Jak radzić sobie z obiekcjami klientów? 4. Jak skutecznie zamknąć transakcję - trening umiejętności MODUŁ BUDOWANIE TRWAŁYCH I DOBRYCH RELACJI I ROZWIJANIE KREATYWNOŚCI 1. Klient raz zdobyty jako klucz do dalszej sprzedaży 2. Budowanie trwałych relacji z klientem 3. Jak wykorzystać kreatywność w sprzedaży? 4. Poznanie narzędzi kreatywnej sprzedaży MODUŁ ODZYSKIWANIE MOTYWACJI I RADZENIE SOBIE ZE STRESEM 1. Motywacja pracownika sprzedaży - od czego zależy i kiedy się wypala? 2. Rozpoznanie wypalenia zawodowego u samego siebie 3. Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu 4. Zarządzanie stresem w sprzedaży i obsłudze klienta Prowadzący: Marek Wardaszka Patrycja Świątek Cena: 980 netto PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
|