Szczecin
Bagażówki Tanio !!!... Przeprowadzki, przewozy tapczanów, mebli, pianin, kas pancernych, sprzętu AGD, RTV ...
|
Wałcz
Auto Serwis zatrudn... Auto Serwis Krzysztof Czapski zatrudni mechanika/mechatronika z kwalifikacjami i znaj ...
|
Kołobrzeg
Profesjonalny Strip... Moje drogie Panie Oferuje Striptiz w Profesjonalnym wykonaniu z dużą ilością zabawy i ...
|
Szczecin
Busy Szczecin, Słup... Posiadamy Licencję na krajowy i międzynarodowy przewóz osób oraz Certyfikat Kompetenc ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Szczecin Nauka (295)
|
Organizacja pracy i zarządzanie zasobami ludzkimi 21.01.2011
Id ogłoszenia: 125252 Data dodania: 2010-11-22 Ostatnia edycja: 2010-12-02 Data ważności: Bezterminowo
Ośrodek Kształcenia Szczecińskiego Centrum Edukacyjnego serdecznie zaprasza na szkolenia i kursy doskonalące umiejętności pracownicze i interpersonalne.
Uczestnicy szkolenia: Szkolenie skierowane jest do wszystkich przedsiębiorców oraz ich pracowników. Cel szkolenia: Poprawa efektywności pracy, poprzez uzyskanie umiejętności właściwej organizacji pracy oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Ramowy program: I. Zarządzanie zasobami ludzkimi - Psychologiczny program poprawy efektywności pracy (10 godz. ) 1. Planowanie i organizowanie pracy Podział obowiązków Dobór pracowników Budowanie zespołów zadaniowych Dzielenie uprawnień Wyłanianie przywódców 2. Kierowanie pracą Szkolenie i instruktaż Wymiana informacji i komunikowanie się Podejmowanie decyzji Sterowanie procesami grupowymi Przywództwo i podejmowanie decyzji Motywowanie 3. Kontrolowanie Nadzorowanie przebiegu pracy Rozliczanie efektów Ocena pracowników 4. Budowanie lojalności, zaangażowania i odpowiedzialności Interakcje wewnątrz organizacji Diagnozowanie obszarów konfliktowych i rozwiązywanie konfliktów Delegowanie uprawnień i odpowiedzialności Identyfikacja z firmą II. Komunikacja interpersonalna (11 godz. ) 1. Interakcja, komunikacja, przekonywanie, zjednywanie (nadawca -> przekaz -> kanał -> odbiorca) Właściwości nadawcy Właściwości przekazu Kanały przekazu Odbiorca Cechy osobowości i stany emocjonalne Rola czynników generacyjnych, wykształcenia itp. Złote zasady poprawnego komunikowania się 2. Kontakt telefoniczny Specyfika kontaktu telefonicznego i przebieg rozmowy telefonicznej Rozpoczęcie rozmowy telefonicznej Telefoniczny savoir - vivre Odbiór i zdobywanie informacji Zakończenie rozmowy Skargi i reklamacje 3. Głos i mowa jako środki komunikowania się 4. Stres i higiena psychiczna Reakcje emocjonalne towarzyszące interakcjom Odporność stresowa i walka ze stresem Techniki relaksacji Liczba godzin: 21 Cena i termin kursu uzależnione od ilości osób zainteresowanych. Cena: 420 PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
|