Szczecin
Baga¿ówki Tanio !!!... Przeprowadzki, przewozy tapczanów, mebli, pianin, kas pancernych, sprzêtu AGD, RTV ...
|
Wa³cz
Auto Serwis zatrudn... Auto Serwis Krzysztof Czapski zatrudni mechanika/mechatronika z kwalifikacjami i znaj ...
|
Ko³obrzeg
Profesjonalny Strip... Moje drogie Panie Oferuje Striptiz w Profesjonalnym wykonaniu z du¿± ilo¶ci± zabawy i ...
|
Szczecin
Busy Szczecin, S³up... Posiadamy Licencjê na krajowy i miêdzynarodowy przewóz osób oraz Certyfikat Kompetenc ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
Szczecin Nauka (295)
|
Szkolenie „PSYCHOLOGIA OBS£UGI KLIENTA” 21-23.01
Id og³oszenia: 125300 Data dodania: 2010-11-22 Ostatnia edycja: 2010-12-02 Data wa¿no¶ci: Bezterminowo
O¶rodek Kszta³cenia Szczeciñskiego Centrum Edukacyjnego serdecznie zaprasza na szkolenia i kursy doskonal±ce umiejêtno¶ci pracownicze i interpersonalne.
Uczestnicy szkolenia: Kurs przeznaczony dla osób maj±cych kontakt z klientem, pracownicy dzia³ów i biur obs³ugi klienta, informacji, dzia³ów reklamacji, pracowników magazynowych. Cel szkolenia: U¶wiadomienie uczestnikom znaczenia psychologii w obs³udze klienta. Poznanie metod i narzêdzi przydatnych w kontakcie z klientem. Rozwiniêcie wiedzy uczestników w zakresie typologii klientów i w³a¶ciwego doboru sposobów postêpowania (szczególnie w trudnych sytuacjach). Nabycie praktycznych umiejêtno¶ci zwiêkszaj±cych poziom zadowolenia klienta Liczba godzin: 14 (2 dni) Cena i termin kursu uzale¿nione od ilo¶ci osób zainteresowanych. Cena: 300 PLN
Kontakt do og³oszeniodawcy:
|