Serwis og³oszeniowy Og³oszenia drobne

Szczecin - zachodniopomorskie

Szkolenie „PROFESJONALNA OBS£UGA KLIENTAR...
zapamiêtaj mnie przypomnij has³o
Dzisiaj jest ¦roda, 8 Maja 2024, Imieniny obchodz±: Stanis³aw, Eryk i Liza


Jeste¶ w: Adin.pl / zachodniopomorskie / Szczecin / Nauka / Kursy i szkolenia / Biznesowe
Og³oszenia wyró¿nione
Szczecin
Baga¿ówki Tanio !!!... Przeprowadzki, przewozy tapczanów, mebli, pianin, kas pancernych, sprzêtu AGD, RTV ...
Wa³cz
Auto Serwis zatrudn... Auto Serwis Krzysztof Czapski zatrudni mechanika/mechatronika z kwalifikacjami i znaj ...
Ko³obrzeg
Profesjonalny Strip... Moje drogie Panie Oferuje Striptiz w Profesjonalnym wykonaniu z du¿± ilo¶ci± zabawy i ...
Szczecin
Busy Szczecin, S³up... Posiadamy Licencjê na krajowy i miêdzynarodowy przewóz osób oraz Certyfikat Kompetenc ...
  Znajd¼ og³oszenie:
Szczecin
Nauka (295)
Szkolenie „PROFESJONALNA OBS£UGA KLIENTA” 28-30.
Id og³oszenia: 125302   Data dodania: 2010-11-22   Ostatnia edycja: 2010-12-02   Data wa¿no¶ci: Bezterminowo
O¶rodek Kszta³cenia Szczeciñskiego Centrum Edukacyjnego serdecznie zaprasza na szkolenia i kursy doskonal±ce umiejêtno¶ci pracownicze i interpersonalne.

Uczestnicy szkolenia:

Kurs kierowany do osób, które chc± profesjonalnie obs³ugiwaæ klientów o charakterze treningu interpersonalnego.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest udoskonalenie umiejêtno¶ci obs³ugi klienta na podstawie analizy dotychczasowych do¶wiadczeñ uczestników szkolenia oraz nowych trendów w przedmiotowym zakresie. Podczas zajêæ uczestnicy zapoznaj± siê z: mechanizmami decyduj±cymi o zachowaniu klienta, metodami wywierania wp³ywu na podejmowanie decyzji, sposobami kszta³towania odpowiedniego wizerunku osoby i organizacji obs³uguj±cej klienta.

Ramowy program szkolenia:

 Co decyduje o jako¶ci obs³ugi klienta:
- potrzeby klientów w zakresie jako¶ci obs³ugi,
- ocena obs³ugi klienta w mojej firmie - spojrzenie od strony klientów.

 Komunikacja z klientem:
- komunikacja werbalna i niewerbalna,
- aktywne s³uchanie,
- skuteczne mówienie.

 Kszta³towanie wizerunku sprzedawcy:
- budowanie pierwszego wra¿enia,
-tworzenie d³ugotrwa³ych relacji.

 Analiza potrzeb klienta:
- typologia klientów,
- sposoby weryfikacji oczekiwañ,
- jêzyk korzy¶ci,
- metody wywierania wp³ywu.

 Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami.

 Asertywno¶æ w kontakcie z trudnym klientem,
- zachowanie a postawa,
- praktyka zachowañ asertywnych,
- mapa asertywno¶ci.

 Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z klientami.

 Typologia klientów.

 Porozumiewanie siê z trudnymi typami klientów.

 Savoir vivre w relacjach z klientem.


Liczba godzin: 16
Cena i termin kursu uzale¿nione od ilo¶ci osób zainteresowanych.
Cena: 400 PLN
    Kontakt do og³oszeniodawcy:
Dane podstawowe:

Osoba kontaktowa:
Szczeciñskie Centrum Edukacyjne

Miejscowo¶æ:
Sczecin

Ulica nr:
ul. Mieszka I 61C

Województwo:
zachodniopomorskie

Kod pocztowy:
71-011

Telefon:
914838165

Adres WWW:
www.sce.com.pl

Dane uzupe³niaj±ce:
Zapisy na kursy:
ul. Mieszka I 61 C
Biuro Karier pok. 6 w godz.: 8:00-16:00
71-011 Szczecin
tel. (091)4838165
e-mail kursy@sce.com.pl

albo poprzez formularz:
http://sce.com.pl/formularz/kursy.html
Ostatnio dodane og³oszenia
Og³oszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMÊ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024