Szczecin
Baga¿ówki Tanio !!!... Przeprowadzki, przewozy tapczanów, mebli, pianin, kas pancernych, sprzêtu AGD, RTV ...
|
Wa³cz
Auto Serwis zatrudn... Auto Serwis Krzysztof Czapski zatrudni mechanika/mechatronika z kwalifikacjami i znaj ...
|
Ko³obrzeg
Profesjonalny Strip... Moje drogie Panie Oferuje Striptiz w Profesjonalnym wykonaniu z du¿± ilo¶ci± zabawy i ...
|
Szczecin
Busy Szczecin, S³up... Posiadamy Licencjê na krajowy i miêdzynarodowy przewóz osób oraz Certyfikat Kompetenc ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
Szczecin Nauka (295)
|
Szkolenie „PROFESJONALNA OBS£UGA KLIENTA” 28-30.
Id og³oszenia: 125302 Data dodania: 2010-11-22 Ostatnia edycja: 2010-12-02 Data wa¿no¶ci: Bezterminowo
O¶rodek Kszta³cenia Szczeciñskiego Centrum Edukacyjnego serdecznie zaprasza na szkolenia i kursy doskonal±ce umiejêtno¶ci pracownicze i interpersonalne.
Uczestnicy szkolenia: Kurs kierowany do osób, które chc± profesjonalnie obs³ugiwaæ klientów o charakterze treningu interpersonalnego. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest udoskonalenie umiejêtno¶ci obs³ugi klienta na podstawie analizy dotychczasowych do¶wiadczeñ uczestników szkolenia oraz nowych trendów w przedmiotowym zakresie. Podczas zajêæ uczestnicy zapoznaj± siê z: mechanizmami decyduj±cymi o zachowaniu klienta, metodami wywierania wp³ywu na podejmowanie decyzji, sposobami kszta³towania odpowiedniego wizerunku osoby i organizacji obs³uguj±cej klienta. Ramowy program szkolenia: Co decyduje o jako¶ci obs³ugi klienta: - potrzeby klientów w zakresie jako¶ci obs³ugi, - ocena obs³ugi klienta w mojej firmie - spojrzenie od strony klientów. Komunikacja z klientem: - komunikacja werbalna i niewerbalna, - aktywne s³uchanie, - skuteczne mówienie. Kszta³towanie wizerunku sprzedawcy: - budowanie pierwszego wra¿enia, -tworzenie d³ugotrwa³ych relacji. Analiza potrzeb klienta: - typologia klientów, - sposoby weryfikacji oczekiwañ, - jêzyk korzy¶ci, - metody wywierania wp³ywu. Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami. Asertywno¶æ w kontakcie z trudnym klientem, - zachowanie a postawa, - praktyka zachowañ asertywnych, - mapa asertywno¶ci. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z klientami. Typologia klientów. Porozumiewanie siê z trudnymi typami klientów. Savoir vivre w relacjach z klientem. Liczba godzin: 16 Cena i termin kursu uzale¿nione od ilo¶ci osób zainteresowanych. Cena: 400 PLN
Kontakt do og³oszeniodawcy:
|