Serwis og³oszeniowy Og³oszenia drobne

Szczecin - zachodniopomorskie

Akademia sekretarek/asystentek...
zapamiêtaj mnie przypomnij has³o
Dzisiaj jest Wtorek, 30 Kwietnia 2024, Imieniny obchodz±: Marian, Katarzyna i Jakub


Jeste¶ w: Adin.pl / zachodniopomorskie / Szczecin / Nauka / Kursy i szkolenia / Biznesowe
Og³oszenia wyró¿nione
Szczecin
Baga¿ówki Tanio !!!... Przeprowadzki, przewozy tapczanów, mebli, pianin, kas pancernych, sprzêtu AGD, RTV ...
Wa³cz
Auto Serwis zatrudn... Auto Serwis Krzysztof Czapski zatrudni mechanika/mechatronika z kwalifikacjami i znaj ...
Ko³obrzeg
Profesjonalny Strip... Moje drogie Panie Oferuje Striptiz w Profesjonalnym wykonaniu z du¿± ilo¶ci± zabawy i ...
Szczecin
Busy Szczecin, S³up... Posiadamy Licencjê na krajowy i miêdzynarodowy przewóz osób oraz Certyfikat Kompetenc ...
  Znajd¼ og³oszenie:
Szczecin
Nauka (295)
Akademia sekretarek/asystentek
Id og³oszenia: 125309   Data dodania: 2010-11-22   Ostatnia edycja: 2010-11-22   Data wa¿no¶ci: Bezterminowo
O¶rodek Kszta³cenia Szczeciñskiego Centrum Edukacyjnego serdecznie zaprasza na szkolenia i kursy doskonal±ce umiejêtno¶ci pracownicze i interpersonalne.

Uczestnicy szkolenia:
Kurs skierowany jest do osób, które chc± zarz±dzaæ sekretariatem.
Cel szkolenia:
Zdobycie umiejêtno¶ci profesjonalnego zarz±dzania sekretariatem, poznanie Savoir – Vivre sekretarki, finansowo – prawnych aspektów funkcjonowania sekretariatu.

G³ówne zagadnienia szkolenia:
1. Profesjonalna sekretarka/asystentka:
- budowanie w³a¶ciwych relacji z pracownikami, klientami i prze³o¿onymi,
- kreowanie prawid³owego wizerunku zawodowego sekretarki/asystentki,
- asertywna obrona swoich pogl±dów, siebie oraz firmy,
- sposoby roz³adowania stresu,
- radzenie sobie z nieporozumieniami i konfliktami w pracy,
- zwiêkszenie umiejêtno¶ci radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w sekretariacie,
- zasady savoir – vivre w relacjach biznesowych.

2. savoir – vivre profesjonalnej sekretarki / asystentki:
- jak kszta³towaæ profesjonalny wizerunek Sekretarki/Asystentki?
- jak nale¿y siê witaæ, przedstawiaæ oraz ¿egnaæ?
- w jaki sposób pozdrawiaæ obcokrajowców?
- jak zwracaæ siê do osób z ró¿nymi tytu³ami?
- jakie s± zasady etykiety telefonicznej oraz netykiety?
- jakie informacje powinno siê wysy³aæ siê poczt± elektroniczn±?
- jak profesjonalnie obs³ugiwaæ go¶ci krajowych i zagranicznych?
- jak przyj±æ delegacjê zagraniczn± w firmie?
- jak organizowaæ spotkania i przyjêcia biznesowe?

3. Finansowo- prawne aspekty funkcjonowania sekretariatu
- jakie s± kompetencje organów zarz±dzaj±cych i nadzorczych w spó³kach kapita³owych?
- w jaki sposób zorganizowaæ posiedzenie Zarz±du, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia, Zgromadzenia Wspólników?
- jak sporz±dziæ protokó³ z posiedzenia poszczególnych organów?
- jak analizowaæ dokumenty rejestrowe spó³ki?
- jakie s± rodzaje, elementy i formy umów gospodarczych?
-czym s± finanse i rachunkowo¶æ przedsiêbiorstwa?
- jaka jest rola sprawozdania finansowego w dzia³alno¶ci przedsiêbiorstwa?
- czemu s³u¿± – bilans, rachunek zysków i strat, Cash–flow?

Ramowy program kursu

Sesja I
1. Profesjonalna sekretarka/ asystentka - 16 godzin

I DZIEÑ SZKOLENIA
1. Organizacja pracy i jej planowanie – efektywne zarz±dzanie czasem
2. Efektywna komunikacja bezpo¶rednia oraz telefoniczna
w pracy Sekretarki / Asystentki
3. Profesjonalny wizerunek Sekretarki / Asystentki – pokaz makija¿u
klasycznego – porady profesjonalnego wiza¿ysty

II DZIEÑ SZKOLENIA
1. Asertywno¶æ w kontakcie z prze³o¿onym i Klientami
2. Zarz±dzanie konfliktami – zapobieganie i rozwi±zywanie
3. Sposoby radzenia sobie ze stresem
4. Etykieta w pracy Sekretarki / Asystentki

Sesja II
2. Savoir – Vivre profesjonalnej sekretarki/asystentki - 16 godzin

III DZIEÑ SZKOLENIA
1. Wizerunek profesjonalnej Sekretarki / Asystentki
2. Powitanie, przedstawianie siê, tytu³owanie
3. Elegancja korespondencji. Zasady u¿ywania wizytówek i zaproszeñ
ÆWICZENIE – ZREDAGOWANIE WIZYTÓWKI, ZAPROSZENIA
4. Sztuka prowadzenia rozmowy
5. Etykieta telefoniczna
TRENING WZORCOWEJ ROZMOWY TELEFONICZNEJ
6. Netykieta, czyli savoir-vivre w Internecie

IV DZIEÑ SZKOLENIA
1. Kultura obs³ugi go¶ci w firmie. Organizacja spotkañ biznesowych
2. Jak przyj±æ delegacje zagraniczn± w firmie?
3. Jak przygotowaæ wyjazd w delegacje zagraniczn±?
4. Spotkania i przyjêcia biznesowe
DEGUSTACJA WIN

Sesja III
3. Prawno – finansowe aspekty funkcjonowania sekretariatu - 16 godzin
V. DZIEÑ SZKOLENIA
1. Zasady funkcjonowania organów spó³ek kapita³owych. Relacje
pomiêdzy organami
2. Organizowanie i przebieg posiedzeñ Zarz±du, Rady Nadzorczej,
Walnego Zgromadzenia, Zgromadzenia Wspólników
3. Wewn±trzzak³adowe standardy zarz±dzania dokumentami
4. rejestrowymi spó³ki
5. Rodzaje oraz tryb zawierania umów gospodarczych.


VI DZIEÑ SZKOLENIA
1. Rola, miejsce finansów i rachunkowo¶ci w zarz±dzaniu
przedsiêbiorstwem – s³owniczek podstawowych terminów
finansowo- ksiêgowych
2. Znaczenie sprawozdania finansowego w dzia³alno¶ci firmy
3. Bilans – co to jest i czemu s³u¿y?
4. O czym informuje nas rachunek zysków i strat?
5. Sprawozdanie z przep³ywu ¶rodków pieniê¿nych


III SESJE szkolenia ka¿da obejmuje 16 godzin.


Czas trwania kursu: 48 godzin.
Cena i termin kursu uzale¿nione od ilo¶ci osób zainteresowanych.
    Kontakt do og³oszeniodawcy:
Dane podstawowe:

Osoba kontaktowa:
Szczeciñskie Centrum Edukacyjne

Miejscowo¶æ:
Sczecin

Ulica nr:
ul. Mieszka I 61C

Województwo:
zachodniopomorskie

Kod pocztowy:
71-011

Telefon:
914838165

Adres WWW:
www.sce.com.pl

Dane uzupe³niaj±ce:
Zapisy na kursy:
ul. Mieszka I 61 C
Biuro Karier pok. 6 w godz.: 8:00-16:00
71-011 Szczecin
tel. (091)4838165
e-mail kursy@sce.com.pl
albo poprzez formularz:
http://sce.com.pl/formularz/kursy.html
Ostatnio dodane og³oszenia
Og³oszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMÊ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024