Szczecin
Baga¿ówki Tanio !!!... Przeprowadzki, przewozy tapczanów, mebli, pianin, kas pancernych, sprzêtu AGD, RTV ...
|
Wa³cz
Auto Serwis zatrudn... Auto Serwis Krzysztof Czapski zatrudni mechanika/mechatronika z kwalifikacjami i znaj ...
|
Ko³obrzeg
Profesjonalny Strip... Moje drogie Panie Oferuje Striptiz w Profesjonalnym wykonaniu z du¿± ilo¶ci± zabawy i ...
|
Szczecin
Busy Szczecin, S³up... Posiadamy Licencjê na krajowy i miêdzynarodowy przewóz osób oraz Certyfikat Kompetenc ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
Szczecin Nauka (295)
|
Akademia sekretarek/asystentek
Id og³oszenia: 125309 Data dodania: 2010-11-22 Ostatnia edycja: 2010-11-22 Data wa¿no¶ci: Bezterminowo
O¶rodek Kszta³cenia Szczeciñskiego Centrum Edukacyjnego serdecznie zaprasza na szkolenia i kursy doskonal±ce umiejêtno¶ci pracownicze i interpersonalne.
Uczestnicy szkolenia: Kurs skierowany jest do osób, które chc± zarz±dzaæ sekretariatem. Cel szkolenia: Zdobycie umiejêtno¶ci profesjonalnego zarz±dzania sekretariatem, poznanie Savoir – Vivre sekretarki, finansowo – prawnych aspektów funkcjonowania sekretariatu. G³ówne zagadnienia szkolenia: 1. Profesjonalna sekretarka/asystentka: - budowanie w³a¶ciwych relacji z pracownikami, klientami i prze³o¿onymi, - kreowanie prawid³owego wizerunku zawodowego sekretarki/asystentki, - asertywna obrona swoich pogl±dów, siebie oraz firmy, - sposoby roz³adowania stresu, - radzenie sobie z nieporozumieniami i konfliktami w pracy, - zwiêkszenie umiejêtno¶ci radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w sekretariacie, - zasady savoir – vivre w relacjach biznesowych. 2. savoir – vivre profesjonalnej sekretarki / asystentki: - jak kszta³towaæ profesjonalny wizerunek Sekretarki/Asystentki? - jak nale¿y siê witaæ, przedstawiaæ oraz ¿egnaæ? - w jaki sposób pozdrawiaæ obcokrajowców? - jak zwracaæ siê do osób z ró¿nymi tytu³ami? - jakie s± zasady etykiety telefonicznej oraz netykiety? - jakie informacje powinno siê wysy³aæ siê poczt± elektroniczn±? - jak profesjonalnie obs³ugiwaæ go¶ci krajowych i zagranicznych? - jak przyj±æ delegacjê zagraniczn± w firmie? - jak organizowaæ spotkania i przyjêcia biznesowe? 3. Finansowo- prawne aspekty funkcjonowania sekretariatu - jakie s± kompetencje organów zarz±dzaj±cych i nadzorczych w spó³kach kapita³owych? - w jaki sposób zorganizowaæ posiedzenie Zarz±du, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia, Zgromadzenia Wspólników? - jak sporz±dziæ protokó³ z posiedzenia poszczególnych organów? - jak analizowaæ dokumenty rejestrowe spó³ki? - jakie s± rodzaje, elementy i formy umów gospodarczych? -czym s± finanse i rachunkowo¶æ przedsiêbiorstwa? - jaka jest rola sprawozdania finansowego w dzia³alno¶ci przedsiêbiorstwa? - czemu s³u¿± – bilans, rachunek zysków i strat, Cash–flow? Ramowy program kursu Sesja I 1. Profesjonalna sekretarka/ asystentka - 16 godzin I DZIEÑ SZKOLENIA 1. Organizacja pracy i jej planowanie – efektywne zarz±dzanie czasem 2. Efektywna komunikacja bezpo¶rednia oraz telefoniczna w pracy Sekretarki / Asystentki 3. Profesjonalny wizerunek Sekretarki / Asystentki – pokaz makija¿u klasycznego – porady profesjonalnego wiza¿ysty II DZIEÑ SZKOLENIA 1. Asertywno¶æ w kontakcie z prze³o¿onym i Klientami 2. Zarz±dzanie konfliktami – zapobieganie i rozwi±zywanie 3. Sposoby radzenia sobie ze stresem 4. Etykieta w pracy Sekretarki / Asystentki Sesja II 2. Savoir – Vivre profesjonalnej sekretarki/asystentki - 16 godzin III DZIEÑ SZKOLENIA 1. Wizerunek profesjonalnej Sekretarki / Asystentki 2. Powitanie, przedstawianie siê, tytu³owanie 3. Elegancja korespondencji. Zasady u¿ywania wizytówek i zaproszeñ ÆWICZENIE – ZREDAGOWANIE WIZYTÓWKI, ZAPROSZENIA 4. Sztuka prowadzenia rozmowy 5. Etykieta telefoniczna TRENING WZORCOWEJ ROZMOWY TELEFONICZNEJ 6. Netykieta, czyli savoir-vivre w Internecie IV DZIEÑ SZKOLENIA 1. Kultura obs³ugi go¶ci w firmie. Organizacja spotkañ biznesowych 2. Jak przyj±æ delegacje zagraniczn± w firmie? 3. Jak przygotowaæ wyjazd w delegacje zagraniczn±? 4. Spotkania i przyjêcia biznesowe DEGUSTACJA WIN Sesja III 3. Prawno – finansowe aspekty funkcjonowania sekretariatu - 16 godzin V. DZIEÑ SZKOLENIA 1. Zasady funkcjonowania organów spó³ek kapita³owych. Relacje pomiêdzy organami 2. Organizowanie i przebieg posiedzeñ Zarz±du, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia, Zgromadzenia Wspólników 3. Wewn±trzzak³adowe standardy zarz±dzania dokumentami 4. rejestrowymi spó³ki 5. Rodzaje oraz tryb zawierania umów gospodarczych. VI DZIEÑ SZKOLENIA 1. Rola, miejsce finansów i rachunkowo¶ci w zarz±dzaniu przedsiêbiorstwem – s³owniczek podstawowych terminów finansowo- ksiêgowych 2. Znaczenie sprawozdania finansowego w dzia³alno¶ci firmy 3. Bilans – co to jest i czemu s³u¿y? 4. O czym informuje nas rachunek zysków i strat? 5. Sprawozdanie z przep³ywu ¶rodków pieniê¿nych III SESJE szkolenia ka¿da obejmuje 16 godzin. Czas trwania kursu: 48 godzin. Cena i termin kursu uzale¿nione od ilo¶ci osób zainteresowanych.
Kontakt do og³oszeniodawcy:
|