Józefów
POZNAM MIŁA I ATRAK... 36latek pozna nawiąże dyskretną znajomość z miłą i atrakcyjną zewnętrznie i duchowo o ...
|
Warszawa
Cudak - błagam o do... Cudak to średniej wielkości, ok 4-letni piesek o czarnej, lśniącej, gładkiej sierści ...
|
Warszawa
Chrzciny, Pierwsza ... Witamy. Jesteśmy zespołem kucharzy, którzy zdobyli swoje doświadczenie w Polsce i we ...
|
Warszawa
Laptopy w przystępn... Internetowy sklep komputerowy WIKAKOM oferuje sprzedaż sprzętu komputerowego. W ofe ...
|
Znajdź ogłoszenie: |
Warszawa Nauka (1438)
|
Autoprezentacja - kreowanie wizerunku skutecznego managera
Id ogłoszenia: 179396 Data dodania: 2012-04-23 Ostatnia edycja: 2012-04-23 Data ważności: Nieaktualne
Po siedmiu sekundach od wejścia do sali uczestnicy spotkania wyrabiają sobie zdanie na Twój temat. Oceniają Twoją twarz, garnitur lub marynarkę, analizują sylwetkę i gesty. To samo robi każdy, z kim się spotykasz jako manager. To dopiero początek. Świadomie lub nieświadomie każda osoba, z którą się widzisz, współpracujesz, dosłownie każdy obserwuje Twoje zachowanie.
Nie warto pozostawiać autoprezentacji samej sobie. Od tego zależy nie dzień dzisiejszy, tylko przyszłość. Opinia idzie w świat, a w świecie firm, urzędów, polityki i administracji, trudno jest zamazać złe wrażenie. To wymaga ciężkiej pracy. Podczas szkolenia pokażemy nie tylko sposób oceny managera przez partnera i klienta, czy pracownika, ale tez przez dziennikarza, radnego, czy posła, mówić krótko przez innych ludzi. Zaprezentujemy na co zwracają uwagę. Szkolenie da uczestnikowi wiedzę o sposobach kreowania wizerunku, o mechanizmach manipulacji wrażeniem, doborze narzędzi do konkretnych grup docelowych. Powiemy uczestnikom jak dobrać garderobę, jakich gestów używać a jakich nie, jak wykorzystać elementy aparycji do osiągnięcia założonego celu, jakich dodatków używać oraz jak zarządzać przestrzenią, a nawet stołem, aby zdobyć wiedzę o nastawieniu partnera rozmowy. Dzięki szkoleniu zrozumiesz, dlaczego wypowiadane przez Ciebie słowa, to tylko 10 procent komunikatu odbieranego przez ludzi. PROWADZĄCY SZKOLENIE Maurycy Seweryn – Były wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Trzykrotnie wybrany radnym. Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy – Marka Borowskiego . Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego. Wykładowca „Komunikacji interpersonalnej” i „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” w Studium Podyplomowym w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz „Etykiety i savoir vivre” na Wydziale Nauk Humanistycznych WSH. Szkoleniowiec polityków, dyplomatów, urzędników. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana. Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych, pracownikiem Centrum Informacyjnego Rządu i sekretariatu MSWiA a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA” i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010. W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o. Ma na swoim koncie ponad 2000 publikacji prasowych. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations. PROGRAM SZKOLENIA Zasady kreowania wizerunku jako pracownika, eksperta, skutecznego managera instytucji. •Cel i zasady kreowania wizerunku. •Programowanie autoprezentacji do celów zawodowych i osobistych. •Określenie swoich mocnych i słabych stron •Pierwsze wrażenie a sukces. •Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu. •Autoprezentacja, ale dla kogo? Odbiorca – audytorium – analiza słuchaczy? •Najczęściej popełniane błędy podczas autoprezentacji. Wizerunek w Internecie a wizerunek urzędu. •Jak zbudować wizerunek w sieci. •Dobór miejsca w Internecie. Wybór zdjęć, filmów, multiprezentacji •Dobór treści do temperamentu i kariery zawodowej. Autoprezentacja a spotkania biznesowe i urzędowe, prezentacje, narady, konferencje i eventy. •Przygotowanie się do wystąpień i narad. •Sztuka komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas wystąpień i narad. •Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji. •Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia. •Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik. Komunikacja werbalna – siła słowa – siła przekonywania. •Elementy werbalne w autoprezentacji. •Ustalenie, jakim jestem rozmówcą i jak postrzegają mnie inni. •Jak budować wypowiedz dostosowaną do wizerunku. •Retoryka czyli jak operować słowem - dobór argumentacji i jej skuteczność. •Technika pytań i sposoby niwelowania zniekształceń komunikatu w autoprezentacji. •Jak manipulować słowem? Mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna – jak pokazać bez słów kim jesteś. •Jak odczytać autoprezentację klienta, partnera, współpracownika? •Aparycja – autoprezentacja a wygląd •Kinezyka – mimika i gesty w autoprezentacji •Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w instytucji •Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku •Chronemika – zarządzanie czasem w autoprezentacji •Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą. Cena: 799 PLN
Kontakt do ogłoszeniodawcy:
|