Serwis ogłoszeniowy Ogłoszenia drobne

Warszawa - mazowieckie

Autoprezentacja - kreowanie wizerunku skutecznego ...
zapamiętaj mnie przypomnij hasło
Dzisiaj jest Piątek, 10 Maja 2024, Imieniny obchodzą: Antonina, Izydor i Antoni


Jesteś w: Adin.pl / mazowieckie / Warszawa / Nauka / Kursy i szkolenia / Pozostałe
Ogłoszenia wyróżnione
Józefów
POZNAM MIŁA I ATRAK... 36latek pozna nawiąże dyskretną znajomość z miłą i atrakcyjną zewnętrznie i duchowo o ...
Warszawa
Cudak - błagam o do... Cudak to średniej wielkości, ok 4-letni piesek o czarnej, lśniącej, gładkiej sierści ...
Warszawa
Chrzciny, Pierwsza ... Witamy. Jesteśmy zespołem kucharzy, którzy zdobyli swoje doświadczenie w Polsce i we ...
Warszawa
Laptopy w przystępn... Internetowy sklep komputerowy WIKAKOM oferuje sprzedaż sprzętu komputerowego. W ofe ...
  Znajdź ogłoszenie:
Warszawa
Nauka (1438)
Autoprezentacja - kreowanie wizerunku skutecznego managera
Id ogłoszenia: 179396   Data dodania: 2012-04-23   Ostatnia edycja: 2012-04-23   Data ważności: Nieaktualne
Po siedmiu sekundach od wejścia do sali uczestnicy spotkania wyrabiają sobie zdanie na Twój temat. Oceniają Twoją twarz, garnitur lub marynarkę, analizują sylwetkę i gesty. To samo robi każdy, z kim się spotykasz jako manager. To dopiero początek. Świadomie lub nieświadomie każda osoba, z którą się widzisz, współpracujesz, dosłownie każdy obserwuje Twoje zachowanie.

Nie warto pozostawiać autoprezentacji samej sobie. Od tego zależy nie dzień dzisiejszy, tylko przyszłość. Opinia idzie w świat, a w świecie firm, urzędów, polityki i administracji, trudno jest zamazać złe wrażenie. To wymaga ciężkiej pracy.

Podczas szkolenia pokażemy nie tylko sposób oceny managera przez partnera i klienta, czy pracownika, ale tez przez dziennikarza, radnego, czy posła, mówić krótko przez innych ludzi. Zaprezentujemy na co zwracają uwagę. Szkolenie da uczestnikowi wiedzę o sposobach kreowania wizerunku, o mechanizmach manipulacji wrażeniem, doborze narzędzi do konkretnych grup docelowych. Powiemy uczestnikom jak dobrać garderobę, jakich gestów używać a jakich nie, jak wykorzystać elementy aparycji do osiągnięcia założonego celu, jakich dodatków używać oraz jak zarządzać przestrzenią, a nawet stołem, aby zdobyć wiedzę o nastawieniu partnera rozmowy. Dzięki szkoleniu zrozumiesz, dlaczego wypowiadane przez Ciebie słowa, to tylko 10 procent komunikatu odbieranego przez ludzi.

PROWADZĄCY SZKOLENIE

Maurycy Seweryn – Były wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Trzykrotnie wybrany radnym. Prowadził biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy – Marka Borowskiego . Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesiąt w ramach samorządu terytorialnego.

Wykładowca „Komunikacji interpersonalnej” i „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” w Studium Podyplomowym w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz „Etykiety i savoir vivre” na Wydziale Nauk Humanistycznych WSH. Szkoleniowiec polityków, dyplomatów, urzędników.

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana.

Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przez 4 lata był rzecznikiem prasowym Polskiego Związku Działkowców, rzecznikiem organizacji społecznych, pracownikiem Centrum Informacyjnego Rządu i sekretariatu MSWiA a następnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Społecznych „TROSKA” i PR managerem roadshow RAGE-RACE 2010. W sferze gospodarczej był kierownikiem projektu w Raabe Verlags, i dyrektorem ds. sprzedaży w Ricco Sp. z o o.
Ma na swoim koncie ponad 2000 publikacji prasowych. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations.

PROGRAM SZKOLENIA

Zasady kreowania wizerunku jako pracownika, eksperta, skutecznego managera instytucji.
•Cel i zasady kreowania wizerunku.
•Programowanie autoprezentacji do celów zawodowych i osobistych.
•Określenie swoich mocnych i słabych stron
•Pierwsze wrażenie a sukces.
•Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
•Autoprezentacja, ale dla kogo? Odbiorca – audytorium – analiza słuchaczy?
•Najczęściej popełniane błędy podczas autoprezentacji.

Wizerunek w Internecie a wizerunek urzędu.
•Jak zbudować wizerunek w sieci.
•Dobór miejsca w Internecie. Wybór zdjęć, filmów, multiprezentacji
•Dobór treści do temperamentu i kariery zawodowej.

Autoprezentacja a spotkania biznesowe i urzędowe, prezentacje, narady, konferencje i eventy.
•Przygotowanie się do wystąpień i narad.
•Sztuka komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas wystąpień i narad.
•Przemawianie, techniki prezentacji i autoprezentacji.
•Analiza i przygotowanie przestrzeni wystąpienia.
•Badanie potrzeb, oczekiwań i możliwości audytorium – dobór technik.

Komunikacja werbalna – siła słowa – siła przekonywania.
•Elementy werbalne w autoprezentacji.
•Ustalenie, jakim jestem rozmówcą i jak postrzegają mnie inni.
•Jak budować wypowiedz dostosowaną do wizerunku.
•Retoryka czyli jak operować słowem - dobór argumentacji i jej skuteczność.
•Technika pytań i sposoby niwelowania zniekształceń komunikatu w autoprezentacji.
•Jak manipulować słowem?

Mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna – jak pokazać bez słów kim jesteś.
•Jak odczytać autoprezentację klienta, partnera, współpracownika?
•Aparycja – autoprezentacja a wygląd
•Kinezyka – mimika i gesty w autoprezentacji
•Proksemika- jak zarządzać przestrzenią w instytucji
•Haptyka – dotyk a kreowanie wizerunku
•Chronemika – zarządzanie czasem w autoprezentacji
•Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z drugą osobą.

Cena: 799 PLN
    Kontakt do ogłoszeniodawcy:
Dane podstawowe:

Osoba kontaktowa:
Maurycy Seweryn

Telefon:
668 01 83 53

Dane uzupełniające:
mazowieckie
Warszawa

Maurycy Seweryn
Tel.: 668 01 83 53
Ostatnio dodane ogłoszenia
Ogłoszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMĘ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024