Józefów
POZNAM MI£A I ATRAK... 36latek pozna nawi±¿e dyskretn± znajomo¶æ z mi³± i atrakcyjn± zewnêtrznie i duchowo o ...
|
Warszawa
Cudak - b³agam o do... Cudak to ¶redniej wielko¶ci, ok 4-letni piesek o czarnej, l¶ni±cej, g³adkiej sier¶ci ...
|
Warszawa
Chrzciny, Pierwsza ... Witamy. Jeste¶my zespo³em kucharzy, którzy zdobyli swoje do¶wiadczenie w Polsce i we ...
|
Warszawa
Laptopy w przystêpn... Internetowy sklep komputerowy WIKAKOM oferuje sprzeda¿ sprzêtu komputerowego. W ofe ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
Warszawa Nauka (1438)
|
Trudny klient w urzêdzie
Id og³oszenia: 179486 Data dodania: 2012-04-24 Ostatnia edycja: 2012-04-24 Data wa¿no¶ci: Nieaktualne
ADRESACI SZKOLENIA:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich pracowników tzw. „pierwszej linii kontaktu” z mieszkañcami i interesantami tj. do: - pracowników sekretariatów urzêdów i instytucji miejskich, - pracowników Wydzia³u Obs³ugi Mieszkañców - asystentów burmistrzów, wójtów, prezydentów O SZKOLENIU: Celem szkolenia jest poprawienie standardów obs³ugi mieszkañców i interesantów dziêki nabyciu przez pracowników umiejêtno¶ci komunikacyjnych. Szkolenie zosta³o zaplanowane w dwóch blokach po 4 godzinny dydaktyczne. Proponujemy przeprowadzenie go w formie warsztatowej - teoria poparta licznymi æwiczeniami. Ka¿dy z 2 bloków bêdzie zawiera³: •mini-wyk³ad i prezentacjê multimedialn± •æwiczenia w parach i w podzespo³ach •odgrywanie scenek oraz dyskusje grupowe Coraz czê¶ciej pracownicy „pierwszej linii kontaktu” staj± siê wizytówk± Urzêdu i reprezentantami w³adz miasta. Z analiz psychologów wynika, ¿e brak umiejêtno¶ci skutecznej obs³ugi klienta mo¿e spowodowaæ: - negatywna reakcjê w mediach np. w programach typu „Uwaga” i mediach rozrywkowo-informacyjnych jak „Super Express” czy „Fakt”; - zniechêcenie do Urzêdu i krytykê w³adz ze strony mieszkañców i ich rodzin - coraz czêstsze w dobie Internetu kampanie szkalowania Urzêdu przez ¼le obs³u¿onych interesantów Dlatego pierwszy blok szkolenia dotyczy komunikacji werbalnej w konflikcie i budowaniu relacji. Drugi natomiast zosta³ zaprogramowany pod k±tem wykorzystania komunikacji niewerbalnej i likwidacji barier komunikacyjnych. PROGRAM SZKOLENIA: BLOK I. Jednym z najczê¶ciej u¿ywanych przez nas sposobów utrudniaj±cych porozumiewanie siê z innymi lud¼mi jest ci±g³e koncentrowanie siê na tym, co oni musz±, powinni zrobiæ, bez s³ownego wyra¿ania w³asnych uczuæ i chêci. Nasze kontakty z klientami Urzêdu polegaj± przede wszystkim na przeprowadzaniu rozmów. Dlatego pracownik Urzêdu powinien znaæ najwa¿niejsze zasady dobrej komunikacji werbalnej. Cele i korzy¶ci dla uczestników: •Nabycie umiejêtno¶ci asertywnej komunikacji w kontakcie z klientami Urzêdu •Nabycie umiejêtno¶ci radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi w praktyce. •Poznanie i przeæwiczenie najwa¿niejszych narzêdzi komunikacji asertywnej •Zaprogramowania sposobów rozwi±zywania sytuacji konfliktowych oraz poznanie fazy jego rozwoju; •Æwiczenie werbalnych technik rozwi±zanie sytuacji konfliktowych i radzenia sobie z tzw. trudnym klientem PROGRAM BLOKU I: •Zdefiniowane, czym jest konflikt jako sytuacja trudna; •Sprecyzowanie roli pracownika Urzêdu w rozwi±zaniu sytuacji konfliktowej; •Wypracowanie sposobów rozwi±zywania sytuacji konfliktowych; •Wykorzystanie narzêdzi asertywnej komunikacji w trudnych rozmowach z klientami Urzêdu; •Analiza wp³ywu jêzyka werbalnego w przebiegu trudnych rozmów – radzenie sobie z barierami komunikacyjnymi podczas rozwi±zywania konfliktów; •Techniki werbalne rozwi±zywania konfliktów i radzenia sobie z „trudnym klientem”. Trener BLOKU I Dorota Palczuk - socjolog, absolwentka Collegium Civitas ze specjalizacji „Media i komunikacja spo³eczna”. W 2006r. ukoñczy³a szko³ê trenerów INTRA w Warszawie ze specjalizacj± szkolenia z zakresu umiejêtno¶ci interpersonalnych. Od 2011 uczestniczka Europejskiej Szko³y Trenerów Grupy SET na poziomie zaawansowanym. Przez 3 lata pracowa³a w firmie handlowej, gdzie prowadzi³a szkolenia produktowe dla klientów w jêzyku polskim i niemieckim. Posiada 5 letnie do¶wiadczenie w pracy trenerskiej - g³ównie ze skutecznej komunikacji z klientem i jego profesjonalnej obs³ugi oraz w szkoleniach team buildingowych, w rozwi±zywaniu konfliktów grupowych i indywidualnych, w budowaniu prawid³owych relacji pomiêdzy pracownikami, skutecznym motywowaniu. BLOK II S³owa wypowiadane przez pracownika Urzêdu to 7 procent oceny komunikatu przez klienta i innego partnera rozmowy. Pozosta³e 93 procent to komunikacja niewerbalna. To mowa cia³a, przestrzeñ rozmowy, walory jêzykowe g³osu, dotyk i czas konwersacji i mediacji z rodzicem. Dlatego program szkolenia przewiduje równie¿ warsztaty radzenia sobie z tzw. trudnym, roszczeniowym klientem pod k±tem p³ynnego wykorzystania komunikacji niewerbalnej. W tej czê¶ci zostan± zaprezentowane techniki budowania korzystnych relacji oraz zarz±dzania elementami, które s± w dyspozycji pracowników instytucji samorz±dowej. W tym module uczestnicy naucz± siê odczytywaæ mowê cia³a swoich rozmówców. Cele i korzy¶ci dla uczestników: •Nabycie umiejêtno¶ci skutecznej komunikacji z wykorzystaniem elementów niewerbalnych. •Nauczenie siê po jakich gestach poznaæ emocje klientów Urzêdu i innych partnerów rozmowy. •Zdobycie wiedzy jak zarz±dzaæ elementami niewerbalnymi. •Uzyskanie wiedzy o sprawdzonych sposobach radzenia sobie ze stresem i kontrolowania emocji w mowie cia³a. •Æwiczenie niewerbalnych technik rozwi±zanie sytuacji konfliktowych i radzenia sobie z tzw. trudnym klientem. PROGRAM BLOKU II: •Zasady kreowania wizerunku jako pracownika, specjalisty, eksperta, managera. •Programowanie komunikacji werbalnej do celów zawodowych. •Okre¶lenie mocnych i s³abych stron w komunikacji niewerbalnej. •Najczê¶ciej pope³niane b³êdy podczas komunikacji werbalnej z klientami Urzêdu. •Jak odczytaæ komunikacjê rodzica, partnera, wspó³pracownika? •Aparycja – autoprezentacja a wygl±d •Kinezyka – mimika i gesty w komunikacji z trudnymi klientami Urzêdu. •Proksemika- jak zarz±dzaæ przestrzeni± by zbudowaæ dobre relacje. •Haptyka – dotyk a kreowanie relacji. •Chronemika – zarz±dzanie czasem w kontaktach z klientami Urzêdu. •Wykorzystanie mowy cia³a do budowania kontaktu z drug± osob±. •Budowanie zgodno¶æ przekazu werbalnego i mowy cia³a. Trener BLOKU II Maurycy Seweryn – By³y wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Trzykrotnie wybrany radnym. Prowadzi³ biuro prasowe Kandydata na Prezydenta Warszawy – Marka Borowskiego . Przeprowadzi³ wiele kampanii wizerunkowych i PR, w tym kilkadziesi±t w ramach samorz±du terytorialnego. Do¶wiadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przez 4 lata by³ rzecznikiem prasowym Polskiego Zwi±zku Dzia³kowców, rzecznikiem organizacji spo³ecznych, pracownikiem Centrum Informacyjnego Rz±du i sekretariatu MSWiA a nastêpnie dyrektorem ds. PR w Towarzystwie Inicjatyw Spo³ecznych „TROSKA” Wyk³adowca „Autoprezentacji i wyst±pieñ publicznych” w WSH w Radomiu. Absolwent Wydzia³u Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Cena: 850 PLN
Kontakt do og³oszeniodawcy:
Inne og³oszenia tego og³oszeniodawcy: pe³na lista og³oszeñ u¿ytkownika Maurycy Seweryn
|