Józefów
POZNAM MI£A I ATRAK... 36latek pozna nawi±¿e dyskretn± znajomo¶æ z mi³± i atrakcyjn± zewnêtrznie i duchowo o ...
|
Warszawa
Cudak - b³agam o do... Cudak to ¶redniej wielko¶ci, ok 4-letni piesek o czarnej, l¶ni±cej, g³adkiej sier¶ci ...
|
Warszawa
Chrzciny, Pierwsza ... Witamy. Jeste¶my zespo³em kucharzy, którzy zdobyli swoje do¶wiadczenie w Polsce i we ...
|
Warszawa
Laptopy w przystêpn... Internetowy sklep komputerowy WIKAKOM oferuje sprzeda¿ sprzêtu komputerowego. W ofe ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
Warszawa Nauka (1438)
|
Marketing sportowy - Wykorzystaj sport do promocji
Id og³oszenia: 179487 Data dodania: 2012-04-24 Ostatnia edycja: 2012-04-24 Data wa¿no¶ci: Nieaktualne
Szkolenie
Marketing sportowy Wykorzystaj sport do promocji Podczas szkolenia poka¿emy w jaki sposób wykorzystaæ sport do osi±gniêcia maksymalnych korzy¶ci dla samorz±du, sponsorów oraz sportowców, klubów i zwi±zków sportowych. Szkolenie dotycz±ce marketingu sportowego umo¿liwi poznanie mechanizmów marketingu zwi±zanych ze skutecznym inwestowaniem w reklamê sportow±, przewag± sportu jako instrumentu marketingu czy specyfik± wspó³pracy pomiêdzy sportowcem a sponsorem. Sport jest masowo wykorzystywany do kreowania i rozwijania marek gospodarczych, a organizacje sportowe i kluby wykorzystuj± narzêdzia marketingu strategicznego i ¶wiadomie buduj± swoje pozycje konkurencyjne. Podobnie postêpuj± jednostki samorz±du terytorialnego, które dysponuj± ogromnym potencja³em sportowym. Szkolenie zosta³o przygotowane w taki sposób, aby pokazaæ uczestnikom, jak poprzez sport dotrzeæ do szerokiego grona odbiorców: ludzi m³odych i starszych, biznesmenów i robotników, kobiet i mê¿czyzn. Po tym szkoleniu uczestnicy bêd± potrafili: •przygotowaæ plan kampanii promocyjnej imprezy; •skutecznie pozyskiwaæ sponsorów; •nawi±zaæ wspó³pracê z mediami; •odpowiednio wyeksponowaæ sponsorów; ADRESACI SZKOLENIA: Szkolenie adresowane jest do: •pracowników i kadry kierowniczej instytucji samorz±dowych, •zwi±zków sportowych, •przedsiêbiorstw, które chc± realizowaæ swój marketing poprzez sport. TRENERKA: Joanna Zalewska – Absolwentka Wy¿szej Szko³y Przedsiêbiorczo¶ci i Zarz±dzania im. Leona Ko¼miñskiego kierunku Administracja. Od kilku lat pracuje jak kierownik Sekcji Marketingu w Warszawskim O¶rodku Sportu i Rekreacji. Zajmuje siê kreacj± wizerunku WOSiR, a do jej kluczowych zadañ nale¿y promocja i marketing imprez sportowych organizowanych przez WOSiR. W 2009 roku ukoñczy³a kurs Menad¿era Sportu w Wy¿szej Szkole Kultury Fizycznej i Turystyki im. Haliny Konopackiej oraz Polskiej Akademii Sportu. Ukoñczy³a szkolenie zakresu umiejêtno¶ci komunikacji medialnej oraz szkolenie w zakresie marketingu sportowego i zasad organizacji imprez. Stale poszerza swoj± wiedzê z zakresu marketingu sportowego, realizuj±c zadania Warszawskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji, jak równie¿ bior±c udzia³ w spotkaniach i konferencjach. PROGRAM SZKOLENIA: Czym jest Marketing sportowy •Marketing samorz±du terytorialnego •Marketing przedsiêbiorstw wolnorynkowych realizowany poprzez sport •Marketing produktów i us³ug sportowych •Marketing organizacji sportowych Organizacja eventów sportowych •Harmonogram podejmowanych dzia³añ •Sposób przeprowadzenia kampanii Relacje z mediami i PR wydarzeñ sportowych •Sposób komunikacji z dziennikarzami •Kiedy konferencja prasowa, a kiedy briefing •Sposób przygotowania konferencji prasowej b±d¼ briefingu •Przygotowanie materia³ów do konferencji Narzêdzia marketingu sportowego •e-PR •reklama •marketing partyzancki •marketing doznañ •Marketing wirusowy •Marketing bezpo¶redni. •Marketing partyzancki (guerilla marketing). •Marketing szeptany i ukryty. •Experiential Marketing. •Event marketing. •Programy lojalno¶ciowe. •Relationship marketing. •Outdoor Sport w reklamie •Szczególne w³a¶ciwo¶ci sportu •Unikatowe cechy sportu •Kampanie reklamowe realizowane z wykorzystaniem sportu jako podstawy przekazu •Ambasadorzy marki - sportowcy w reklamie Cena: 450 PLN
Kontakt do og³oszeniodawcy:
|