Serwis og³oszeniowy Og³oszenia drobne

Warszawa - mazowieckie

Marketing sportowy - Wykorzystaj sport do promocji...
zapamiêtaj mnie przypomnij has³o
Dzisiaj jest Sobota, 27 Kwietnia 2024, Imieniny obchodz±: Felicja, Teofil i Zyta


Jeste¶ w: Adin.pl / mazowieckie / Warszawa / Nauka / Kursy i szkolenia / Sportowe
Og³oszenia wyró¿nione
Józefów
POZNAM MI£A I ATRAK... 36latek pozna nawi±¿e dyskretn± znajomo¶æ z mi³± i atrakcyjn± zewnêtrznie i duchowo o ...
Warszawa
Cudak - b³agam o do... Cudak to ¶redniej wielko¶ci, ok 4-letni piesek o czarnej, l¶ni±cej, g³adkiej sier¶ci ...
Warszawa
Chrzciny, Pierwsza ... Witamy. Jeste¶my zespo³em kucharzy, którzy zdobyli swoje do¶wiadczenie w Polsce i we ...
Warszawa
Laptopy w przystêpn... Internetowy sklep komputerowy WIKAKOM oferuje sprzeda¿ sprzêtu komputerowego. W ofe ...
  Znajd¼ og³oszenie:
Warszawa
Nauka (1438)
Marketing sportowy - Wykorzystaj sport do promocji
Id og³oszenia: 179487   Data dodania: 2012-04-24   Ostatnia edycja: 2012-04-24   Data wa¿no¶ci: Nieaktualne
Szkolenie

Marketing sportowy

Wykorzystaj sport do promocji

Podczas szkolenia poka¿emy w jaki sposób wykorzystaæ sport do osi±gniêcia maksymalnych korzy¶ci dla samorz±du, sponsorów oraz sportowców, klubów i zwi±zków sportowych. Szkolenie dotycz±ce marketingu sportowego umo¿liwi poznanie mechanizmów marketingu zwi±zanych ze skutecznym inwestowaniem w reklamê sportow±, przewag± sportu jako instrumentu marketingu czy specyfik± wspó³pracy pomiêdzy sportowcem a sponsorem.

Sport jest masowo wykorzystywany do kreowania i rozwijania marek gospodarczych, a organizacje sportowe i kluby wykorzystuj± narzêdzia marketingu strategicznego i ¶wiadomie buduj± swoje pozycje konkurencyjne. Podobnie postêpuj± jednostki samorz±du terytorialnego, które dysponuj± ogromnym potencja³em sportowym.

Szkolenie zosta³o przygotowane w taki sposób, aby pokazaæ uczestnikom, jak poprzez sport dotrzeæ do szerokiego grona odbiorców: ludzi m³odych i starszych, biznesmenów i robotników, kobiet i mê¿czyzn.



Po tym szkoleniu uczestnicy bêd± potrafili:
•przygotowaæ plan kampanii promocyjnej imprezy;
•skutecznie pozyskiwaæ sponsorów;
•nawi±zaæ wspó³pracê z mediami;
•odpowiednio wyeksponowaæ sponsorów;



ADRESACI SZKOLENIA:

Szkolenie adresowane jest do:
•pracowników i kadry kierowniczej instytucji samorz±dowych,
•zwi±zków sportowych,
•przedsiêbiorstw, które chc± realizowaæ swój marketing poprzez sport.



TRENERKA:

Joanna Zalewska – Absolwentka Wy¿szej Szko³y Przedsiêbiorczo¶ci i Zarz±dzania im. Leona Ko¼miñskiego kierunku Administracja. Od kilku lat pracuje jak kierownik Sekcji Marketingu w Warszawskim O¶rodku Sportu i Rekreacji. Zajmuje siê kreacj± wizerunku WOSiR, a do jej kluczowych zadañ nale¿y promocja i marketing imprez sportowych organizowanych przez WOSiR. W 2009 roku ukoñczy³a kurs Menad¿era Sportu w Wy¿szej Szkole Kultury Fizycznej i Turystyki im. Haliny Konopackiej oraz Polskiej Akademii Sportu. Ukoñczy³a szkolenie zakresu umiejêtno¶ci komunikacji medialnej oraz szkolenie w zakresie marketingu sportowego i zasad organizacji imprez. Stale poszerza swoj± wiedzê z zakresu marketingu sportowego, realizuj±c zadania Warszawskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji, jak równie¿ bior±c udzia³ w spotkaniach i konferencjach.



PROGRAM SZKOLENIA:

Czym jest Marketing sportowy
•Marketing samorz±du terytorialnego
•Marketing przedsiêbiorstw wolnorynkowych realizowany poprzez sport
•Marketing produktów i us³ug sportowych
•Marketing organizacji sportowych

Organizacja eventów sportowych
•Harmonogram podejmowanych dzia³añ
•Sposób przeprowadzenia kampanii

Relacje z mediami i PR wydarzeñ sportowych
•Sposób komunikacji z dziennikarzami
•Kiedy konferencja prasowa, a kiedy briefing
•Sposób przygotowania konferencji prasowej b±d¼ briefingu
•Przygotowanie materia³ów do konferencji

Narzêdzia marketingu sportowego
•e-PR
•reklama
•marketing partyzancki
•marketing doznañ
•Marketing wirusowy
•Marketing bezpo¶redni.
•Marketing partyzancki (guerilla marketing).
•Marketing szeptany i ukryty.
•Experiential Marketing.
•Event marketing.
•Programy lojalno¶ciowe.
•Relationship marketing.
•Outdoor

Sport w reklamie
•Szczególne w³a¶ciwo¶ci sportu
•Unikatowe cechy sportu
•Kampanie reklamowe realizowane z wykorzystaniem sportu jako podstawy przekazu
•Ambasadorzy marki - sportowcy w reklamie

Cena: 450 PLN
    Kontakt do og³oszeniodawcy:
Dane podstawowe:

Osoba kontaktowa:
Maurycy Seweryn

Telefon:
668 01 83 53

Dane uzupe³niaj±ce:
mazowieckie
Warszawa
Tel.: 668 01 83 53
Ostatnio dodane og³oszenia
Og³oszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMÊ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024