Serwis og³oszeniowy Og³oszenia drobne

Biznesowe -

Komunikacja W Biznesie i Wywieranie Wp³ywu...
zapamiêtaj mnie przypomnij has³o
Dzisiaj jest Poniedzia³ek, 29 Kwietnia 2024, Imieniny obchodz±: Piotr, Robert i Bogus³aw


Jeste¶ w: Adin.pl / Nauka / Kursy i szkolenia / Biznesowe
Og³oszenia wyró¿nione

BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak nale¿y bezpiecznie i prawid³owo korzystaæ z dobrodziejstw I ...
£ód¼
Wynajem samochodów,... Wypo¿yczalnia samochodów oferujê wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prê¿nie rozwijaj±ca siê firma transportowa nale¿±ca do LOG Gro ...
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
  Znajd¼ og³oszenie:
Nauka (12980)
Komunikacja W Biznesie i Wywieranie Wp³ywu
Id og³oszenia: 143985   Data dodania: 2011-04-13   Ostatnia edycja: 2011-04-13   Data wa¿no¶ci: Nieaktualne
Cel warsztatów:
Zwiêkszenie kompetencji w zakresie komunikacji miêdzyludzkiej i wywierania wp³ywu na ludzi. Zrozumienie istoty komunikacji i wp³yw poszczególnych jej sk³adników na proces wywierania wp³ywu na innych ludzi.

Ukazanie jak sobie radziæ z psychomanipulacj± oraz poznanie praw i technik perswazji. Poznaj±c schemat procesu komunikacyjnego i odkrywaj±c w³asne nawyki komunikacyjne uczestnicy szkolenia naucz± siê ¶wiadomie wp³ywaæ na jako¶æ osobistych kontaktów. Bêd± umieli rozpoznawaæ i stosowaæ niewerbalne sygna³y komunikacyjne. Naucz± siê stosowaæ podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dziêki czemu unikn± wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi.

Warsztaty szkoleniowe wska¿± jak skutecznie komunikowaæ siê w ró¿nych sytuacjach biznesowych, jak byæ wra¿liwym na sygna³y wysy³ane przez pracowników, jak byæ przekonuj±cym dla klientów.


Program:

Wprowadzenie do komunikowania siê perswazyjnego.
Schemat potrzeb indywidualnych.
Interakcja spo³eczna:
seria prób i b³êdów,
dopasowania definicji sytuacji,
analiza kosztów / korzy¶ci,
narzucanie roli partnerowi,
oddzia³ywanie grupy
efekt publiczno¶ci,
efekt wspó³udzia³u.

Sterowanie wra¿eniami:
pierwsze wra¿enie,
„usta organizacji”
7 zasad kszta³towania wypowiedzi.
Sterowanie poprzez przekaz niewerbalny.
Filtry komunikacyjne.

Kszta³towanie dialogu.
Budowanie poczucia to¿samo¶ci grupowej.
Reagowanie kontrolowane.
Wywo³ywanie automatycznych wzorców zachowañ.
Prze³amywanie lodów.
W³asny styl kierowania lud¼mi.
Style prowadzenia rozmów.
Stosowanie kar i nagród.

Komunikacja perswazyjna.
Komunikaty jednostronne i dwustronne.
Zachowania oparte na emocjach.
Komunikaty emocjonalne i racjonalne.
Dane obiektywne i subiektywne.
Oddzia³ywanie na zmys³y.
Zadawanie pytañ otwartych, zamkniêtych i sugeruj±cych.
Jêzyk korzy¶ci.
Presupozycje.

Zasady bezpo¶redniego wp³ywu spo³ecznego.
Zasada autorytetu.
Zasada niedostêpno¶ci.
Zasada kontrastu.
Zasada wzajemno¶ci.
Zasada zaanga¿owania.
Zasada budowania sympatii.
Zasada dowodu spo³ecznego.

Czas trwania warsztatów:

2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych)

Koszt Inwestycji:

1490 z³/os netto + 23 % VAT (koszt bez noclegu)
(W sprawie noclegu proszê o kontakt pod numer: 32 470 11 75 )

Cena obejmuje 16 godzinne szkolenie, 4 x przerwy kawowe, 2 x obiad, materia³y szkoleniowe, certyfikat ukoñczenia szkolenia.

Termin/Miejsce:

10-11 maja Warszawa
Cena: 1490 PLN
    Kontakt do og³oszeniodawcy:
Dane podstawowe:

Osoba kontaktowa:
Vidi

Miejscowo¶æ:
Jastrzêbie Zdrój

Ulica nr:
ul. Opolska paw. 723

Województwo:
¶l±skie

Kod pocztowy:
44-335

Telefon:
32 470 11 75

Adres WWW:
www.superszkolenia.pl

Ostatnio dodane og³oszenia
Og³oszenia w miastach
Polecamy serwis: DODAJ FIRMÊ do Odi.pl

Kontakt - Pomoc - Regulamin
Adin.pl © 2004 - 2024