BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak nale¿y bezpiecznie i prawid³owo korzystaæ z dobrodziejstw I ...
|
£ód¼
Wynajem samochodów,... Wypo¿yczalnia samochodów oferujê wynajem samochodów Audi A8 Long D5 (i nie tylko) ko ...
|
Legnica
KIEROWCA C+E –... ISOSWISS Sp. z o.o. to prê¿nie rozwijaj±ca siê firma transportowa nale¿±ca do LOG Gro ...
|
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
Nauka (12980)
|
Komunikacja W Biznesie i Wywieranie Wp³ywu
Id og³oszenia: 143985 Data dodania: 2011-04-13 Ostatnia edycja: 2011-04-13 Data wa¿no¶ci: Nieaktualne
Cel warsztatów:
Zwiêkszenie kompetencji w zakresie komunikacji miêdzyludzkiej i wywierania wp³ywu na ludzi. Zrozumienie istoty komunikacji i wp³yw poszczególnych jej sk³adników na proces wywierania wp³ywu na innych ludzi. Ukazanie jak sobie radziæ z psychomanipulacj± oraz poznanie praw i technik perswazji. Poznaj±c schemat procesu komunikacyjnego i odkrywaj±c w³asne nawyki komunikacyjne uczestnicy szkolenia naucz± siê ¶wiadomie wp³ywaæ na jako¶æ osobistych kontaktów. Bêd± umieli rozpoznawaæ i stosowaæ niewerbalne sygna³y komunikacyjne. Naucz± siê stosowaæ podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dziêki czemu unikn± wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi. Warsztaty szkoleniowe wska¿± jak skutecznie komunikowaæ siê w ró¿nych sytuacjach biznesowych, jak byæ wra¿liwym na sygna³y wysy³ane przez pracowników, jak byæ przekonuj±cym dla klientów. Program: Wprowadzenie do komunikowania siê perswazyjnego. Schemat potrzeb indywidualnych. Interakcja spo³eczna: seria prób i b³êdów, dopasowania definicji sytuacji, analiza kosztów / korzy¶ci, narzucanie roli partnerowi, oddzia³ywanie grupy efekt publiczno¶ci, efekt wspó³udzia³u. Sterowanie wra¿eniami: pierwsze wra¿enie, „usta organizacji” 7 zasad kszta³towania wypowiedzi. Sterowanie poprzez przekaz niewerbalny. Filtry komunikacyjne. Kszta³towanie dialogu. Budowanie poczucia to¿samo¶ci grupowej. Reagowanie kontrolowane. Wywo³ywanie automatycznych wzorców zachowañ. Prze³amywanie lodów. W³asny styl kierowania lud¼mi. Style prowadzenia rozmów. Stosowanie kar i nagród. Komunikacja perswazyjna. Komunikaty jednostronne i dwustronne. Zachowania oparte na emocjach. Komunikaty emocjonalne i racjonalne. Dane obiektywne i subiektywne. Oddzia³ywanie na zmys³y. Zadawanie pytañ otwartych, zamkniêtych i sugeruj±cych. Jêzyk korzy¶ci. Presupozycje. Zasady bezpo¶redniego wp³ywu spo³ecznego. Zasada autorytetu. Zasada niedostêpno¶ci. Zasada kontrastu. Zasada wzajemno¶ci. Zasada zaanga¿owania. Zasada budowania sympatii. Zasada dowodu spo³ecznego. Czas trwania warsztatów: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych) Koszt Inwestycji: 1490 z³/os netto + 23 % VAT (koszt bez noclegu) (W sprawie noclegu proszê o kontakt pod numer: 32 470 11 75 ) Cena obejmuje 16 godzinne szkolenie, 4 x przerwy kawowe, 2 x obiad, materia³y szkoleniowe, certyfikat ukoñczenia szkolenia. Termin/Miejsce: 10-11 maja Warszawa Cena: 1490 PLN
Kontakt do og³oszeniodawcy:
|