£ód¼
Kursy na wózki wid³... Kursy na wózki wid³owe - wszystkich typów. £ód¼, Sieradz, Zduñska Wola. Uprawnienia U ...
|
BEZPIECZNI W SIECI ... Gra XXL nauczy dzieci jak nale¿y bezpiecznie i prawid³owo korzystaæ z dobrodziejstw I ...
|
Brodnica
Sprzedam piekna nie... Sprzedam piekna nieruchomosc nad Jeziorem Szczuka-kolo Brodnicy-woj.kujawsko-pomorski ...
|
Józefów
POZNAM MI£A I ATRAK... 36latek pozna nawi±¿e dyskretn± znajomo¶æ z mi³± i atrakcyjn± zewnêtrznie i duchowo o ...
|
Znajd¼ og³oszenie: |
Nauka (12981)
|
Profesjonalna Asystentka i Sekretarka
Id og³oszenia: 143988 Data dodania: 2011-04-13 Ostatnia edycja: 2011-05-16 Data wa¿no¶ci: Nieaktualne
Cel warsztatów:
Doskonalenie wizerunku Profesjonalnej Sekretarki / Asystentki Doskonalenie efektywno¶ci komunikowania siê, budowanie trwa³ych relacji z klientem, tworzenia pozytywnego wizerunek firmy. Rozwój umiejêtno¶ci interpersonalnych. Doskonalenie umiejêtno¶ci radzenia sobie z ró¿nymi typami klientów Poznanie sposobów: pozytywnego oddzia³ywania na rozmówcê, wywierania wp³ywu na ludzi i efektywnej komunikacji, Zmiana postaw uczestników warsztatów umo¿liwiaj±ca rozwijanie zachowañ asertywnych. Nauka sposobów asertywnego zachowania siê w konkretnych interakcjach. Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do siebie. U¶wiadomienie uczestnikom warsztatów przyczyn powstawania i roli stresu w otoczeniu miejsca pracy. Nabycie umiejêtno¶ci radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem. Program: Profesjonalny wizerunek Sekretarki / Asystentki Jak ciê widz±, ..."opakowanie" Pierwsze wra¿enie, prezentacja oferty firmy, autoprezentacja. Doskona³a Sekretarka - umiejêtno¶ci sekretarki/asystentki. Budowa wizerunku firmy na zewn±trz i wewn±trz. Jak budowaæ profesjonalny wizerunek w³asny, szefa, firmy? Komunikacja interpersonalna w pracy Asystentki i Sekretarki Skuteczna komunikacja. Dobre i z³e nawyki komunikacyjne. Komunikacja werbalna– aktywne s³uchanie. Komunikacja niewerbalna – mowa cia³a. Profesjonalna rozmowa telefoniczna (wykonywanie i odbieranie telefonów). Pierwsze wra¿enie, nawi±zanie kontaktu. Techniki wywierania pozytywnego wp³ywu. Sposoby i techniki obs³ugi Klienta ( rozmowa przez telefon). Przebieg rozmowy z Klientem, techniki anga¿owania rozmówcy. Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami. Techniki prze³amywania obiekcji i sprzeciwów Klienta. Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów. Klient dobrze obs³u¿ony orêdownikiem naszej Firmy. Asertywno¶æ Asystentki i Sekretarki Asertywno¶æ w kontaktach z klientami i wspó³pracownikami. Na czym polega asertywno¶æ sekretarki/asystentki. Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresuj±cymi (wybrane techniki asertywno¶ci). Rozwijanie umiejêtno¶ci asertywnego zachowania siê w ró¿nych sytuacjach spo³ecznych: przedstawianie swojego stanowiska, mówienie „nie”, przyjmowanie krytyki, sztuka konstruktywnego krytykowania, dbanie o swoje prawa, odpowiadanie na komplementy. Zasady zarz±dzania czasem w pracy Asystentki i Sekretarki Zarz±dzanie czasem - metody planowania czasu, hierarchizacja zadañ, okre¶lanie celu, planowanie, podejmowanie decyzji, motywowanie siebie. Wspó³praca z prze³o¿onym (planowanie, zarz±dzanie czasem). Analiza „z³odziei” czasu. Wyznaczanie priorytetów. Stres w miejscu pracy Techniki i sposoby radzenia sobie ze stresem (æwiczenia). Stres pozytywny i negatywny. Jak znale¼æ pozytywy w trudnych sytuacjach ( ile zale¿ny od naszego patrzenia na ¶wiat). Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Czas trwania warsztatów: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych) Koszt Inwestycji: 1290 z³/os netto + 23 % VAT (koszt bez noclegu) (W sprawie noclegu proszê o kontakt pod numer: 32 470 11 75 ) Cena obejmuje 16 godzinne szkolenie, 4 x przerwy kawowe, 2 x obiad, materia³y szkoleniowe, certyfikat ukoñczenia szkolenia. Termin/Miejsce: 7-8 czerwca Kraków 29-30 czerwca Poznañ 25-26 sierpnia Szczyrk Cena: 1290 PLN
Kontakt do og³oszeniodawcy:
|